ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η «αβάσταχτη συχνότητα» των επιμορφωτικών συνεδρίων

10:37 - 23 Φεβ 2009
Ποιους ωφελούν τελικά; Πάντα αναρωτιόμουν σε τι ωφελούν όλα αυτά τα συνέδρια με προσκεκλημένους μεγάλες προσωπικότητες «γκουρού» από το διεθνή χώρο του μάρκετινγκ. Αυτό που με απασχολεί, ήταν, και είναι, πως ορισμένοιοργανισμοί εκτιμούν ότι καλώντας προσωπικότητες από άλλες χώρες, και κυρίως από χώρες όπως τις Ηνωμένες Πολιτείες Της Αμερικής, ή της Αγγλίας, χωρίς γνώση των ιδιαιτεροτήτων της ελληνικής αγοράς, έχουν τις λύσεις η τις στρατηγικές εφαρμογές βελτίωσης, και αποτελεσματικής προσέγγισης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις.

Προσωπικότητες, οι οποίες έχουν αφ' ενός, τελείως διαφορετική φιλοσοφία, αναμφισβήτητη γνώση των προβλημάτων αλλά και των προτερημάτων της δίκης τους αγοράς, και των καταναλωτών που τις συνθέτουν, αλλά αφ' ετέρου, δεν έχουν γνώση της συμπεριφοράς και νοοτροπίας του Ελληνα καταναλωτή, και κατ' επέκταση της ελληνικής αγοράς.

Επί της αρχής, όλες οι κατευθύνσεις και προτεινόμενες λύσεις των ειδικών «γκουρού», είναι αναμφισβήτητα σωστές για τις χώρες που εφαρμόστηκαν, όμως, τα παραδείγματα που παρουσιάζονται, είναι μη πραγματοποιήσιμαστο δικό μας επιχειρηματικό περιβάλλον.

Είναι τελικά ένα show, με πολλά και βαρετά κλισέ; Ενα κοσμικό γεγονός, οπού βρίσκουμε την ευκαιρία να ανταλλάζουμε απόψεις;Η είναι άλλη μια, άνευ ουσίας,επιμορφωτική ημερίδα.

Θυμάμαι κάποτε που εργαζόμουν στην SILK CUT HELLAS, σαν δ/ντης πωλήσεων, η μητέρα εταιρία GALLAHER INT., κάλεσε όλους τους διευθυντές πωλήσεων από όλες τις χώρες της Ευρώπης, που δραστηριοποιούταν η εταιρία, σε ένα συνέδριο πωλήσεων στην Μαδρίτη.

Ο προσκεκλημένος ομιλητής, ένα καταξιωμένο στέλεχος πολλών μεγάλων πολυεθνικών καπνοβιομηχανιών, ο οποίος είχε μελετήσει μια προς μια τις συμμετέχουσες χώρες και τις ιδιαιτερότητες που παρουσίαζαν η κάθε μια, είχε να προτείνει εφικτές και αποτελεσματικές λύσεις στα προβλήματα που του παρουσιαστήκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, από τους δ/ντες των αντιστοίχων χωρών.

Πιστεύω, ο τρόπος αυτός, είναι πιο αποτελεσματικός, και βοηθά πραγματικά τα στελέχη να αντιληφθούν σε βάθος τις προτεινόμενες λύσεις.

Χάθηκαν τα παραδείγματα των ικανών Ελλήνων στελεχών επιχειρηματιών που διέπρεψαν και κατέστησαν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα των, ανταγωνιστικά, έναντι των πολυεθνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.

Αριστα και σύγχρονα παραδείγματα είναι: η εταιρία ΤΙΤΑΝ, η ΦΑΓΕ, η 3 έψιλον, και πολλές άλλες εταιρίες που ξεπέρασαν τα ελληνικά σύνορα και δραστηριοποιούνται σε ευρωπαϊκές και όχι μόνο αγορές.

[email protected]

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.