ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Εταιρικοί «Γάμοι» το παράδειγμα της Nestle & L'Oreal!

09:52 - 27 Φεβ 2009
Πριν μερικά χρόνια όταν ανακοίνωσαν την συνεργασία τους οι δυο εταιρίες, ο Mr. Brand genius, Martin Lindstrom, αναρωτιόταν: τι κοινό έχουν αυτά τα δυο brand μεταξύ τους; Και όμως, πολλά! Η μεν Nestle,στόχο έχει- να παράγει θρεπτικά - ποιοτικά προϊόντα για βρώση με έμφαση την βελτίωση της εξωτερικής εμφάνισης του σώματος και της επιδερμίδας της γυναίκας γενικότερα.

Η δε L' Oreal, ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς καλλυντικών,  παράγει τα πασίγνωστα - ποιοτικά [premium], προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς για τη γυναίκα και τον άνδρα.

Οι γάμοι των ανθρώπων, στηρίζονται στις κοινές αξίες και τις απόψεις για τη ζωή, το ίδιο ισχύει και για τους εταιρικούς γάμους; Εξαρτάται πως θα το αντιληφτεί ο καταναλωτής. Η σύζευξηδυο ανθρώπων δεν προεξοφλεί την επιτυχία του γάμου, το ίδιο μπορεί να συμβεί και με τη σχέση δυο εταιριών-προϊόντων.

Το πάντρεμα των δυο κολοσσών με τεράστια εξειδίκευση και γνώση στις κατηγορίες της αγοράς  που απευθύνονται, τους έδωσε τη δυνατότητα  μέσω της έρευνας και της τεχνολογίας να «γεννήσουν» ένα «υγιέστατο-καινοτομικό «μωρό». Και το άνομα αυτού, inneov,nutricosmetics.

Μιας νέας γενιάς θρεπτικών βοηθημάτων για τη βελτίωση της γυναικείας ομορφιάς. Η καινοτομία του νέου προϊόντος inneov, εγκαινιάζει μια νέα περίοδο στα καλλυντικά προϊόντα τα οποία βασίζονται στην ανανέωση και διατήρηση των συστατικών της γυναικείας ομορφιάς - έκτων έσω- ,με πιο υγιεινά εξωτερικά αποτελέσματα.

Βέβαια, υπάρχουν και άλλοι επιτυχημένοι γάμοι προϊόντων όπως, της SONY ERRICSON. Το πάντρεμα της ERRICSON στο τηλεπικοινωνιακό κλάδο με την SONNY, και τον πρωτοποριακό σχεδιασμό που διαθέτει ο Γιαπωνέζικος γίγαντας κατάφερε να εχει πρωταγωνιστικό μερίδιο αγοράς στην τόσο απαιτητική και ραγδαία εξελισσόμενη αγορά της κινητής τηλεφωνίας διεθνώς.

Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.