ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Yahoo και Google: Δυο άσπονδοι ανταγωνιστές συνεργάζονται…

08:53 - 02 Αυγ 2010
Σύμφωνα, με δημοσιεύματα του Ιαπωνικού τύπου, η Yahoo Japan ενώνει της δυνάμεις της με την Google, με στόχο τη δημιουργία ενός ισχυρού οίκου που θα συνδυάζει την υψηλή τεχνολογία του μηχανισμού Search της Google, με το δημοφιλές ιαπωνικό περιεχόμενο και υπηρεσίες της Yahoo.

Η μητρική Yahoo, κατέχει το 34.8 τοις εκατό του ποσοστού της Yahoo Ιαπωνίας, ενώ η Softbank, ο γιαπωνέζικος γίγαντας κινητής τηλεφωνίας και Web, κατέχει το 38.6 τοις εκατό.

Αν και το ποσοστό της Google, για τις αναζητήσεις στο Web στην Ιαπωνία αυξάνεται, ωστόσο υπολείπεται της Yahoo. Σύμφωνα με την εταιρία ερευνών Nielsen/NetRatings, η Yahoo Ιαπωνίας κατέχει το 53.2 τοις εκατό των ερωτήσεων στο internet, ακολουθούμενη από την Google με 37.3 τοις εκατό. Ενώ η Microsoft με το MSN και η Bing συγκεντρώνουν μόνο το 2.6 τοις εκατό.

Η Google όμως, κυριαρχεί παγκοσμίως – σύμφωνα με την μέτρηση της Nielsen του Ιουνίου και της ανάλυσης της Net Applications, μιας εταιρίας υπηρεσιών του Internet –  και κατέχει το 85 τοις εκατό επί του συνόλου των ερωτήσεων στο Internet, σε σύγκριση με 6.2 τοις εκατό της Yahoo.

Η υιοθέτηση, από την Yahoo Ιαπωνίας της τεχνολογίας search της Google, θα σημαίνει ότι το 90 τοις εκατό των ερωτήσεων στο Web στην Ιαπωνία, θα υποστηρίζεται από αυτήν.

Ο CEO της Yahoo Ιαπωνίας Masahiro Inoue, δήλωσε ότι μετά από χρόνια προσεκτικών αναλύσεων, η εταιρία κατέληξε στο συμπέρασμα, ότι εν τέλει θα ωφεληθεί περισσότερο από την μηχανή αναζήτησης (search engine) της Google, από αυτήν της Microsoft – με την οποία είχε συνεργασθεί στο παρελθόν – λόγω της ιστορίας της Google στις αναζητήσεις στην γιαπωνέζικη γλώσσα – η Google έχει παρουσία στην Ιαπωνία από το 2001.

«Προς το παρόν, αισθανόμαστε ότι υπάρχουν αρκετά σημεία τα οποία η Microsoft, δεν είναι ακόμα έτοιμη να καλύψει. Η Google, έχει μεγαλο προβάδισμα στην παροχή υπηρεσιών στην ιαπωνική γλώσσα. Δήλωσε ο κ. Inoue, σε συνέντευξη τύπου στο Τόκυο.

Ο κ. Inoue είπε, ότι η Yahoo Japan θα πληρώσει για την χρησιμοποίηση της τεχνολογίας search την Google – χωρίς να αναφερθεί σε οικονομικά μεγέθη – ενώ η Google θα λαμβάνει up-to-the-minute content ενημέρωση από την Yahoo, κάτι το οποίο θα την βοηθήσει να έχει έγκαιρα αποτελέσματα αναζήτησης». Προσθέτοντας ότι, «αυτό δεν σημαίνει, ότι θα πάψουμε να είμαστε ανταγωνιστές με την Google».

Τελευταία τροποποίηση στις 09:09 - 02 Αυγ 2010
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.