ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τέσσερεις τρόποι για να προστατέψετε τα δεδομένα των πελατών σας

08:32 - 06 Ιουν 2011
Οι πρόσφατες μαζικές παραβίασης των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο, όπως για παράδειγμα της εταιρίας SONY και της Epsilon, κάνουν τον καθένα μας να ανησυχεί και να αναζητεί τρόπους για να εξασφαλίσει τα δεδομένα των πελατών του. Οι ειδικοί μας συμβουλεύουν πως πρέπει να τα προστατεύσουμε. Η ασφάλεια των δεδομένων αρχίζει γνωρίζοντας ακριβώς πόσες πληροφορίες για τους πελάτες μας έχουμε.

Οι κατάλογοι επικοινωνίας και επαφής με τους πελάτες συχνά περιέχουν περισσότερες πληροφορίες από τις βασικές, όπως τα ονόματα και τις διευθύνσεις τους. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποια δεδομένα αποθηκεύουμε σε οποιαδήποτε μάρκετινγκ πλατφόρμα χρησιμοποιούμε, αποφεύγοντας κυρίως να συμπεριλαμβάνουμε ευαίσθητα δεδομένα, όπως αριθμούς πιστωτικών καρτών και αριθμούς κοινωνικής ασφάλισης.

Οι ειδικοί προσφέρουν τους ακόλουθους τέσσερεις τρόπους, με τους οποίους θα προστατεύσουμε τα δεδομένα των πελατών μας:


  • Να είστε προσεκτικοί με τους κωδικούς πρόσβασης. Οι περισσότερες παραβιάσεις, συμβαίνουν μέσω της «μπροστινής πόρτας», όπως χαρακτηριστικά λέγεται. Ο κωδικός πρόσβασης, είναι το κλειδί, που ανοίγει την μπροστινή πόρτα, για αυτό επιβάλλεται να έχουμε έναν ισχυρό κωδικό (κατά προτίμηση δωδεκαψήφιο, όπως έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο), τον οποίο θα αλλάζουμε σε τακτικά χρονικά διαστήματα. Μπορείτε επίσης, να ορίσετε ημερομηνίες λήξης των κωδικών πρόσβασης και να προσθέσετε ιστορίες που θα τους συνοδεύουν, ώστε οι χάκερς να μην μπορούν να ανοίξουν τις πόρτες.

  • Να είστε αυστηροί ως προς πρόσβαση των δεδομένων των πελατών σας, από τους εργαζόμενους της επιχείρησης σας. Μη δίνετε δικαίωμα πρόσβασης σε κανέναν εργαζόμενο που η δουλειά του δεν έχει σχέση με αυτό. Επίσης, όταν δεν χρειάζεται πλέον την πρόσβαση αυτή διαγράψτε τον σαν χρήστη. Όσο πιο πολλοί χρήστες (εργαζόμενοι) μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης, τόσο πιο επισφαλές είναι το σύστημα και μπορεί να αποτελέσει αιτία παραβιάσεων.

  • Να είστε εξίσου αυστηροί με τις προσβάσεις εξ αποστάσεως. Ο internet provider που συνεργάζεστε πρέπει να είναι ο μοναδικός που θα επιτρέπετε να έχουν πρόσβαση αυτοί που εσείς ορίζετε στα ευαίσθητα δεδομένα. Μπορεί αυτό, να είναι ενοχλητικό, όταν κάποιος προσπαθεί να συνδεθεί με το λογαριασμό του από το σπίτι ή όταν βρίσκεται εν κινήσει, αλλά, ένας ασφαλής provider, παρέχει ένα αριθμό VPN, για να επιτρέψει σε οποιονδήποτε να έχει ασφαλή πρόσβαση στο internet, μέσω του δικτύου της εργασίας σας.

  • Να έχετε επίγνωση των προσπαθειών των phishers. Και αυτό, διότι οι phishers, είναι πλέον συνειδητοποιημένοι και τα ηλεκτρονικά τους ταχυδρομεία είναι αξιόπιστα. Ελέγξτε επιμελώς τις διευθύνσεις URL, ερευνήστε τον δικτυακό τόπο της επιχείρησης και αναζητήστε τις λήψεις, που έχουν πραγματοποιηθεί, έστω και αν τις θεωρείτε ελάχιστα ύποπτες.

Εν κατακλείδι, το θέμα είναι να είσαστε «σφιχτοί» στη διαχείριση των δεδομένων των πελατών σας. Μην τα θέτετε σε κίνδυνο με ανέμελες επεξεργασίες. Με τις κατάλληλες διασφαλίσεις μπορείτε να αποφύγετε την καταστροφή!
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.