ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Vodafone: Όταν οι επιχειρήσεις δείχνουν την ευαισθησία τους προς την κοινωνία…

07:48 - 22 Οκτ 2012
Η οικονομική κρίση ανέδειξε, μεταξύ άλλων, τις αυξημένες προσδοκίες του κόσμου για τον ρόλο των επιχειρήσεων στην κοινωνία, τόσο στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον όσο και στο παγκόσμιο. Οι περισσότερες επιχειρήσεις διατήρησαν ή αύξησαν τις προσπάθειες ενασχόλησής τους με κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα, με αποτέλεσμα να αποκομίσουν καλύτερα και περισσότερα οφέλη από αυτά που ανέμεναν. Η ενασχόληση των επιχειρήσεων με τα θέματα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης θεωρείται πλέον μια επιχειρηματική απόφαση αιχμής. Όχι μόνο επειδή πρόκειται για κάτι καλό γενικά ή γιατί το κοινό εξαναγκάζει μια επιχείρηση να ασχοληθεί με αυτά, αλλά επειδή τελικά είναι σωστό για τις ίδιες τις επιχειρήσεις.

Και όσο περισσότερο η κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων έχει ζωτική σημασία για την ανταγωνιστικότητά τους, τόσο οι επιχειρήσεις που λειτουργούν στη χώρα μας, ελληνικές και μη, στρέφουν την προσοχή τους σε αυτή.

Έτσι, δεν αρκεί πλέον για μια επιχείρηση το να συμμορφώνεται με τις υποχρεώσεις της προς την κοινωνία, το να διαχειρίζεται τις δραστηριότητές της με τρόπο που να παράγει ένα συνολικά θετικό αντίκτυπο, το να είναι «καλός πολίτης» συμβάλλοντας στην κοινότητα στην οποία δραστηριοποιείται και στην ποιότητα ζωής των κατοίκων της. Τα στελέχη των επιχειρήσεων πιστεύουν ότι τα περιβαλλοντικά θέματα εξακολουθούν να αξίζουν προσοχής, αλλά θεωρούν ότι η κρίση αύξησε τις προσδοκίες του κοινού σχετικά με το ρόλο που διαδραματίζουν οι επιχειρήσεις στην κοινωνία. Σε ανταπόκριση των προσδοκιών αυτών, οι επιχειρήσεις διατηρούν και πολλές αυξάνουν τη συνεισφορά τους σε κοινωνικά ζητήματα.

Αυτό ακριβώς έρχεται να επιβεβαιώσει το πρωτοποριακό πρόγραμμα κοινωνικής συνεισφοράς «Vodafone World of Difference» το οποίο πραγματοποιείται για τρίτη συνεχή χρονιά στην Ελλάδα, παρέχοντας τη δυνατότητα σε πέντε άτομα να εργαστούν σε έναν κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό για έναν ολόκληρο χρόνο, ενώ η Vodafone θα καλύψει το μισθό τους.

Το πρόγραμμα αυτό δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει σε ανθρώπους με όραμα και πάθος τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους και να συνεισφέρουν στο έργο του κοινωφελούς μη κερδοσκοπικού οργανισμού που θα επιλέξουν.

Μέχρι σήμερα, το πρόγραμμα εφαρμόζεται από τη Vodafone σε 22 χώρες με μεγάλη επιτυχία, έχοντας δώσει την ευκαιρία σε περισσότερους από 2.100 επιτυχόντες να εργαστούν στον οργανισμό της επιλογής τους.

Ας ευχηθούμε η προσπάθεια αυτή της Vodafone να σηματοδοτήσει τη στροφή περισσότερων επιχειρήσεων στη χώρα μας προς αυτή την κατεύθυνση. Προς όφελος και των επιχειρήσεων και της κοινωνίας. Διότι η ευαισθητοποίηση των επιχειρήσεων σε κοινωνικά θέματα, πέραν των άλλων, θα μπορούσε να μετριάσει και τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης και των επιπτώσεων που αυτή έχει στην ελληνική κοινωνία. Εξάλλου, το κόστος της ανάκαμψης από μια οικονομική κρίση αποδεικνύεται δυσβάστακτο για τις περισσότερες κοινωνίες. Και τη δική μας…

Τελευταία τροποποίηση στις 13:07 - 22 Οκτ 2012
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.