ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Η μάχη των γιγάντων για επικράτηση στο σαλόνι μας…

Η μάχη των γιγάντων για επικράτηση στο σαλόνι μας…

01:05 - 21 Φεβ 2013
Η μάχη των κατασκευαστών τηλεοράσεων και λογισμικού για την εξουσία του σαλονιού μας, έχει ανάψει για τα καλά, με τον γίγαντα λογισμικού, τη Microsoft, να διπλασιάζει τις προσπάθειες της για να εξουσιάσει την καρδιά, το μυαλό, τα μάτια και τα αυτιά μας, στο σαλόνι μας. Και από ό, τι γνωρίζω , η στρατηγική της Microsoft για την επικράτησή της στο σαλόνι μας, συνδυάζει τη δύναμη της τεχνολογίας σε μία συσκευή, ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και μία νέα πρωτοβουλία

Xbox: Ο Δούρειος Ίππος της Microsoft

Το 2005 κυκλοφόρησε το Xbox, η σημαντικότητα του οποίου επεκτάθηκε με επιτυχία, μέσω της εμπειρίας των παιχνιδιών που μας χάρισε με συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια με τις έξυπνες ανανεώσεις του λογισμικού του. Μόλις επτά χρόνια μετά το λανσάρισμά του, περισσότερος από τον μισό χρόνο που δαπανάται για το Xbox 360 από τους χρήστες του, είναι για μη-gaming εφαρμογές.

Με 68,3 εκατομμύρια Xbox στην αγορά, η Microsoft βρίσκεται στην πλεονεκτική και μοναδική θέση για να έχει προβάδισμα στον πόλεμο του οικοσυστήματος των Smart TV. Μια πρόσφατη έκθεση από την NPD Group αναφέρει, ότι οι φορτώσεις των Smart TV έχουν αυξηθεί κατά 15% φέτος σε παγκόσμιο επίπεδο και ότι ένα σημαντικό μέρος του συνόλου των νέων τηλεοράσεων που αποστέλλονται σε χώρες όπως η Ιαπωνία (55%) και η Κίνα (26%) είναι τύπου Smart. Στις ΗΠΑ το μερίδιο των Smart TV κυμαίνεται κοντά στο 20%. Αυτό οφείλεται εν πολλοίς στο γεγονός ότι στις ΗΠΑ, αξιοποιούν τις συνδεδεμένες συσκευές όπως το Xbox της Microsoft με την ανεξάρτητη Roku, για να γεφυρώσουν το τεχνολογικό χάσμα που υπάρχει μεταξύ των  παραδοσιακών και των έξυπνων τηλεοράσεων.

Milvia: Ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που αποτελεί τη γέφυρα για ένα πλήρως ενσωματωμένο DVR

Αλλά η Microsoft, δεν σταματά στο Xbox. Με βάση το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που της χορηγήθηκε για το Milvian, οι ειδικοί έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η «​​επόμενη έκδοση» της Microsoft θα είναι μια συσκευή, η οποία θα έχει πλήρως ενσωματωμένο DVR. Επιπλέον, οι πρόσφατες συνεργασίες της, με τους φορείς εκμετάλλευσης καλωδιακής τηλεόρασης, όπως η Comcast και η AT & T, αποδεικνύουν ότι μπορεί να οικοδομήσει αμοιβαία επωφελείς σχέσεις με τους παρόχους αυτούς, ενώ επιτρέπει στους καταναλωτές να εγκαταλείψουν τα ξεπερασμένα πια κουτιά των καλωδιακών συσκευών τους.

Σύμφωνα πάντα με τους ειδικούς, η προσφορά ενσωματωμένου DVR, θα ήταν ιδιαίτερα επιθυμητή για τους παρόχους καλωδιακής τηλεόρασης, δεδομένου ότι τους βοηθά να μείνουν οι καταναλωτές συνδεδεμένοι με την υπηρεσία τους. Η Microsoft, θα είναι σε θέση να συνεργαστεί με τους παρόχους αυτούς, επιτρέποντας στους πελάτες να μισθώνουν τις μελλοντικές συσκευές Xbox χωρίς επιπλέον κόστος στη μηνιαία πληρωμή για σύνδεση στην καλωδιακή τηλεόραση. Αυτή η σχέση θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα κερδοφόρα και για τις δύο επιχειρήσεις, ανεβάζοντας παράλληλα στα ύψη τη θέση του Microsoft Xbox στην αγορά.

Η πλατφόρμα SmartGlass                                    

Πάντως, οι τηλεοράσεις  Smart και τα DVRs είναι σημαντικά, αλλά αντιπροσωπεύουν μόνο ένα μέρος της εξίσωσης. Η μελλοντική επιτυχία της  Smart τηλεοπτικής πλατφόρμας, στην πραγματικότητα αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συζήτησης για τα συνδεδεμένα οικοσυστήματα. Έτσι, οι χρήστες του Android θα συρρέουν στη Google TV καθώς αυτή εξελίσσεται, οι δε χρήστες της Apple, θα συρρέουν στην επόμενη γενιά των Apple TV και, τέλος,  οι χρήστες των έξυπνων τηλεφώνων Windows θα συρρέουν στη Microsoft.

Ενώ το Xbox είναι ένα άκρως επιτυχημένο προπύργιο για τη Microsoft, ωστόσο, τα Windows Phone δεν έχουν τον ίδιο όγκο χρηστών. Αλλά, η ελπίδα δεν έχει χαθεί για την Microsoft, χάρη στην πρόσφατη κυκλοφορία του SmartGlass.

Η πλατφόρμα SmartGlass, επιτρέπει και ενθαρρύνει τους χρήστες να συνδέσουν τα έξυπνα τηλέφωνα και τις ταμπλέτες τους, Windows, Android και iOS, στο Xbox τους. Αυτή η δεύτερη οθόνη, όχι μόνο θα αυξήσει σημαντικά την εμπειρία του Xbox, αλλά θα αυξήσει επίσης τη βάση των χρηστών του καθώς οι χρήστες ενθουσιάζονται όλο και περισσότερο με αυτή την έξυπνη καινοτομία. Κατά κάποιο ειρωνικό τρόπο το άνοιγμα της πλατφόρμας SmartGlass και σε άλλες πλατφόρμες, θα οδηγήσει στην υιοθέτησή της, από το χρήστη του Xbox, κάτι που θα μπορούσε να είναι τεράστιο όφελος για τους χρήστες Windows Mobile 8 και τους προγραμματιστές εφαρμογών, σε αντίθεση με άλλους τρόπους.

Οι πόλεμοι κερδίζονται με έξυπνες στρατηγικές, έξυπνες τεχνολογίες και έξυπνες συνεργασίες. Φαίνεται, λοιπόν, πως η Microsoft εργάζεται συστηματικά για να έχει και τα τρία, φεύγοντας από τις κατακτήσεις που ήδη έχει κερδίσει και προσεγγίζοντας νέα εδάφη, τα σύνορα του νέου σαλονιού μας!

Τελευταία τροποποίηση στις 09:25 - 04 Μαρ 2013
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.