ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Ψάχνοντας για εργαζόμενους μετά την πανδημία…

Ψάχνοντας για εργαζόμενους μετά την πανδημία…

07:16 - 28 Μαϊ 2021
Πολλά παράπονα ακούμε τελευταία από τις επιχειρήσεις εστίασης για δυσκολία εξεύρεσης εργαζομένων μετά την πανδημία στο χώρο αυτό. Πολλοί νέοι φαίνεται πως μετά τις αναστολές εργασίας δεν θέλουν να επιστρέψουν, κάνοντας άλλα σχέδια.

Αλλά το φαινόμενο αυτό δεν παρατηρείται μόνο στην Ελλάδα. Όπως γράφει το Bloomberg, ο τελευταίος πονοκέφαλος των αμερικανικών στελεχών είναι η δυσκολία εύρεσης εργαζομένων. Καθώς η οικονομία επανέρχεται μετά την πανδημία, οι εταιρείες δυσκολεύονται να προσλάβουν εξειδικευμένους εργαζόμενους. Πολλοί άνθρωποι είτε διστάζουν να επιστρέψουν στο γραφείο, ή δεν έχουν τη σωστή εκπαίδευση, έχουν λαμβάνουν κάποια επιδόματα- ή συνδυάζουν κάποια από αυτά.

Ο ανταγωνισμός για την πρόσληψη εργαζομένων εντείνεται σε διάφορους κλάδους, από εστιατόρια και εμπόρους λιανικής έως χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Οι Chipotle Mexican Grill Inc. και McDonald's Corp. δήλωσαν ότι αυτό το μήνα σκοπεύουν να αυξήσουν τις μέσες ωριαίες αποδοχές τους κατά τουλάχιστον 10%. Η Bank of America Corp. ανακοίνωσε την αύξηση των μισθών έως το 2025. Και οι εταιρείες τεχνολογίας ακολουθούν την ίδια τακτική.

Ήδη φέτος, η Amazon.com Inc. προσφέρει μπόνους πρόσληψης έως και 1.000 δολάρια. Το ίδιο, η Uber Technologies Inc. και η Lyft Inc. ξοδεύουν εκατομμύρια σε κίνητρα για να προσελκύσουν νέους οδηγούς.

Μετά από τη μεγάλη υγειονομική κρίση, δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι προσδοκίες των εργαζομένων από τους εργοδότες έχουν αυξηθεί σημαντικά. Ενώ οι μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας έχουν τους πόρους και τα επιχειρηματικά μοντέλα για να αντιμετωπίσουν τις νέες απαιτήσεις, οι εταιρείες μεταφορών και παράδοσης φαγητού δεν είναι τόσο τυχερές. Εν τω μεταξύ, οι εργαζόμενοι, όπως επισημαίνει το Bloomberg μπορεί τελικά να έχουν περισσότερη διαπραγματευτική δύναμη.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.