ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Η επιτυχία κρύβεται στις λεπτομέρειες

Η επιτυχία κρύβεται στις λεπτομέρειες

06:22 - 19 Ιουν 2022
Κάτι που πρέπει να θυμάται κάθε επιχειρηματίας είναι ότι καμία εταιρεία δεν απογειώνεται χωρίς ποτέ να έχει ισχυρή παρουσία στα social media. Είναι τεράστιο λάθος να πιστεύει ότι η εταιρεία του μπορεί να τα αγνοήσει. Τα κοινωνικά σας δίκτυα είναι το πρόσωπο της εταιρείας , και όχι το PR που κάνει για το λανσάρισμα της.

Δώστε σημασία στις λεπτομέρειες

Όλα τα σημεία στα οποία ο πελάτης μπορεί να έχει μια εμπειρία με τη μάρκα σας, πρέπει να είναι συνεπώς συνδεδεμένα με την εικόνα που θέλετε να έχετε και να απευθύνονται στο ίδιο βασικό κοινό. Μπορεί αυτό να φαίνεται σαν μια σχετικά απλή σύσταση, αλλά δεν είναι καθόλου. Είναι γνωστό ότι οι επιχειρηματίες είναι ιδιαίτερα ξεροκέφαλοι, έτσι το να προσπαθήσεις να τους εξηγήσεις ότι υπάρχουν μεγάλες «τρύπες» στην εμπειρία του πελάτη τους μπορεί να είναι μια πρόκληση. Για να το αποδεχτούν αυτό, χρειάζεται αγώνας. Μια πολύ καλή ιδέα είναι απλά μια μεγάλη ιδέα έτσι, αν δεν κατανοήσει κανείς τον βασικό του πελάτη και να έχει σταθερά θεμέλια, τελικά θα αποτύχει.

Πολλές  εταιρείες που έχουν προβλήματα απλούστατα δεν είναι σε θέση να δημιουργήσουν συνεπείς εμπειρίες για το προϊόν ή την υπηρεσία τους, γεγονός που αποτρέπει τον καταναλωτή να την κατανοήσει ή να την κοινοποιήσει. Δηλαδή, δεν μπορεί να την μοιραστεί. Βεβαιωθείτε ότι κάθε εμπειρία -που συνδέεται με το δικό σας brand- είναι κατάλληλη για τον πυρήνα των καταναλωτών στους οποίους στοχεύετε. Πάρτε για παράδειγμα την Apple: τα πάντα, η ιστοσελίδα της, οι διαφημίσεις της , η συσκευασία των προϊόντων, είναι σύμφωνα με το μήνυμα της. Δηλαδή: premium, καθαρό, τέλειο.

Συχνά, οι επιχειρηματίες αγνοούν αυτές τις λεπτομέρειες, θεωρώντας ότι κοστίζουν ακριβά, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο. Μπορείτε να δώσετε προσοχή στις λεπτομέρειες, χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία: Χρησιμοποιείστε όσο χρόνο είναι αναγκαίος για να δημιουργήσετε την ιστορία - εικόνα που θέλετε να έχει η μάρκα σας. Προβάλετε την αξία της, την αποστολή και το όραμά σας, το προφίλ του πελάτη στον οποίο στοχεύετε. Βεβαιωθείτε ότι το σύνολο της εταιρείας συσπειρώνεται γύρω από αυτά. Μόλις τα ολοκληρώσετε όλα αυτά, δημιουργήστε μια απλή και εύκολη στην πλοήγηση ιστοσελίδα που «μιλάει» στους βασικούς σας πελάτες. Μπορεί να ακούγεται παράδοξο, αλλά αυτό είναι το μόνο που χρειάζεται πραγματικά για να ξεκινήσετε και δεν κοστίζει τίποτα.

Αυτό που στο τέλος της ημέρας κάνει  ένα brand επιτυχημένο, είναι η ιστορία που λέει και ο τρόπος που τη λέει.

Τελευταία τροποποίηση στις 06:48 - 19 Ιουν 2022
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.