ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Event marketing του νέου ΙΒΙΖΑ: μια πρωτότυπη προσέγγιση

11:26 - 25 Σεπ 2008
Η προώθηση του νέου ΙΒΙΖΑ θα γίνει με μουσικά evenst στα clubs επτά μεγάλων ελληνικών πόλεων. Πρόκειται για μια πρωτότυπη προσέγγιση διότι συνήθως τα marketing events γίνονται σε χώρους σχετικούς με το προιόν. Kαι η οδήγηση με τα clubs δεν είναι απολύτως συμβατά. Ενδεχομένως να είναι και εκτός της "κοινής ηθικής" που πρεσβεύει το σύνθημα "dont drink and drive". Με αφορμή αυτά, θέτω τρία ερωτήματα και θα προσπαθήσω να απαντήσω:

1] είναι σωστή ή λάθος επιλογή χώρου;

2] ποιο είναι το ζητούμενο, και,

3] κατά ποσό επιτυγχάνεται.

Το event marketing, αποτελεί ένα σημαντικό μέσο προώθησης ενός προϊόντος, το ερώτημα είναι, κατά πόσο είναι αποτελεσματικό όταν διενεργείται σε χώρο ξένο προς το φυσικό περιβάλλον ενός προϊόντος, ποιο είναι το ζητούμενο, τι προσφέρει στον καταναλωτή; Τι γίνεται με τα μηνύματα που προβάλει, τα ηθικά διδάγματα στη διασταύρωση δυο εξ' ορισμού αντίθετων με το brand, στοιχείων, δηλαδή:

Α] το σημείο που διενεργείται,

Β] τον πελάτη που επιδιώκει να έρθει σ' επαφή μ' αυτό.

Τα τσιγάρα, παραδοσιακά, χρησιμοποιούν χώρους συναυλιακους όπως γήπεδα, θέατρα,διοργανώνοντας μουσικά events προωθώντας τα προϊόντα τους , εστιάζοντας στο μουσικό ύφος που ταιριάζει στο κοινό που απευθύνονται.

- Για παράδειγμα, παλαιοτέρα όταν επιτρεπόταν, ταSilk Cut,με τα Silk Cut Jazz Concerts,

-τα Marlboro, με τα Rock Concerts.

Τα βασικά ζητούμενα και στις δυο περιπτώσεις, ήταν να δώσουν το προϊόν στον καταναλωτή να το δοκιμάσει, να ταυτίσουν το προϊόν με τον τρόπο ζωής του κοινού που απευθύνονται, να αντλήσουν δημοσιότητα, και, τέλος, να δημιουργήσουν ένα δυναμικό αντίκτυπο στο κοινό αυτό.

 Τα ποτά, επίσης, πολλές φορές χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν τους ίδιους χώρους, εκτός από τους φυσικούς χώρους κατανάλωσης   bars, clubs  και αλλά σημεία που βρίσκονται κοντά σ' αυτά, όπως, παραλίες και πλατείες ιδιαίτερα το καλοκαίρι και των σημείων πωλησης του προϊόντος όπως , κάβες και σουπερ μάρκετ.

Ο λόγος που αναφέρω όλα αυτά, είναι, γιατί διάβασα τις προάλλες, ότι,  το νέο IBIZA, ξεκινά μουσικά events σε 7 μεγάλα clubs σε αντίστοιχες μεγάλες πόλεις της χώρας.

Πρέπει να ομολογήσω ότι εντυπωσιάστηκα από την ιδέαένα αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τέτοιους χώρους προβολής και προώθησης του νέου της μοντέλου.

Αναμφισβήτητα, παρακολουθώντας το νέο, εντυπωσιακό από όλες τις πλευρές, διαφημιστικό { TV commercial}, του προϊόντος, και μαντεύοντας, χωρίς να γνωρίζω πραγματικά, ότι στοχεύει σε νέους [18-25] αγοραστές σε πρώτη σκέψη, εκτιμώ ότι είναι σωστή η επιλογή του σημείου, και σίγουρα είναι πρωτοποριακή σαν ιδέα, {δεν θυμάμαι στην πολύχρονη πορεία μου στο χώρο του μάρκετινγκ, να έχει ξαναγίνει}, άρα πρέπει να τη θεωρήσω και original.

Σε δεύτερη σκέψη, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι, πως επικοινωνείται η αποφεύγεται, το θεμελιώδες μήνυμα  "μην  πίνεις και οδηγείς". Συνειρμικά, έστω, μιας και ο χώρος είναι κατ' εξοχήν χώρος διασκέδασης και κατανάλωσης άφθονου αλκοόλ από τους νέους.

Μπορεί κατά κάποιο τρόπο να διασφαλίζονται η γνωριμία του στοχευόμενου αγοραστή, η ενημέρωση του στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, έστω και η επαφή του με το προϊόν, πως  όμως διασφαλίζεται... το κόστος της επένδυσης μάρκετινγκ, και όχι μόνο, έστω και αν αυτό είναι ακαδημαϊκό, πως διασφαλίζεται ο θετικός αντίκτυπος και η περαιτέρω δημοσιότητα της ενέργειας;

Είναι ενα πρωτότυπο πείραμα και περιμένω με ενδιαφέρον τα αποτελέσματα.

[email protected]
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.