ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το χιούμορ... και οι 'απόφοιτοι' της τράπεζας Κύπρου

10:47 - 02 Οκτ 2008
Παρακολουθώντας τα παιχνίδια του Champions League, η διασκέδαση που προσωπικά αντλώ, είναι πριν, κατά την διάρκεια του ημιχρόνου και στο τέλος των ματς, όταν βλέπω τα διαφημιστικά σποτ των χορηγών και άλλων προϊόντων εταιριών.

Πρέπει όμως να επισημάνω και να αναφερθώ σε ένα από τα πιο ευφάνταστα σποτ, που πιστεύω ότι ξεχωρίζουν κατά την άποψη μου. είναι:  η καταπληκτική γιαγιά με τα ηλικιωμένα παλληκάρια της τράπεζας Κύπρου [έλα μαμά, το πήρα κ' εγώ το lower].

Είναι τόσο δυνατά τα στοιχεία του ξαφνιάσματος και του αυθόρμητου γέλιου που σου προκαλεί το παραπάνω διαφημιστικό σποτ, που σε αποζημιώνουν για την κακή εμφάνιση των ελληνικών ομάδων ποδοσφαίρου και τα αποτελέσματα που είχαν.

Εύλογα, θα ρωτούσε κάποιος είναι μόνο αυτά τα στοιχεία που συνθέτουν ένα επιτυχημένο διαφημιστικό μήνυμα; βεβαία όχι, αλλά είναι αυτά που τα κάνουν θέμα συζήτησης μεταξύ του κοινού που απευθύνονται, επιτυγχάνοντας έναν από τους στόχους του δημιουργού τους, να μην περάσει απαρατήρητο, να συζητηθεί, να έχει αναγνωσιμότητα εν ολίγοις.

Πολλές φορές οι άνθρωποι του μάρκετινγκ και της διαφήμισης χάνονται στην πολυπλοκότητα, τον εντυπωσιασμό μιας ιδέας, ξοδεύοντας τεραστία budget, με αποτέλεσμα να μην αγγίζουν το κοινό - στόχο, ξεχνώντας την αποτελεσματικότητα της απλής και συγκεκριμένης ιδέας.

Στην περίπτωση της τράπεζας Κύπρου, τα στοιχεία μεταξύ των άλλων που ξεχωρίζουν είναι:

-εμπνευσμένο χιούμορ  

-Emotional προσεγγιση  

-Απλό και ξεκάθαρο μήνυμα

-Εκπληκτικές φυσιογνωμίες  

 Αυτά βέβαια και όλα τα επικοινωνιακά τρικ για τα brand, προκαλώντας το αίσθημα που μας κάνει να γελάμε, το αίσθημα της έκπληξης, της απορίας { ρε παιδί μου πως το σκέφτηκαν αυτό } κλπ.

Απλά πράγματα, όχι απλοϊκά, είναι αυτά όμως που κάνουν μια απλή ιδέα, μια εξαιρετική ιδέα.

 

[email protected]
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.