• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Η σύγχρονη τεχνολογία και η αμεσότητα των νέων μέσων επικοινωνίας, μπορεί να βοηθούν στη γρήγορη και διαδραστική επικοινωνία, αλλά δεν πιστεύω ότι μπορούν να συγκριθούν με τα οφέλη που έχει η ζωντανή – κατ  ιδίαν – συνάντηση επιχειρηματιών και στελεχών επιχειρήσεων με τους δυνητικούς πελάτες τους. Επίσης, θεωρώ, ότι το τηλέφωνο, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή ακόμα και το Skype, δεν είναι αρκετά «προσωπικά», ώστε να προσφέρουν το κατάλληλο έδαφος για να κλειστεί μια καλή συμφωνία. Πιστεύω ότι όταν αυτό είναι εφικτό, είναι καλύτερα οι συναλλασσόμενοι να βρίσκονται πρόσωπο με πρόσωπο. Έχοντας δε την τύχη να εργαστώ στο εξωτερικό, θυμάμαι πόσο αποτελεσματικότερες ήταν οι συναντήσεις μου σε ένα μεσημεριανό γεύμα, με έναν δυνητικό πελάτη ή συνεργάτη, ακόμα και από μια συνάντηση στο γραφείο τους. 

Η συνταγή παραγωγής καλών ιδεών, είναι η επιλογή των κατάλληλων ανθρώπων καθώς και ο σωστός χειρισμός τους. Ο κανόνας είναι απλός: επιλέξτε τους ανθρώπους που μπορούν να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας. Όσο προφανές και αν ακούγεται αυτό, δεν συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις των παραδοσιακών συνεδριάσεων brainstorming, όπου συχνά, οι συμμετέχοντες επιλέγονται με κριτήριο την εξέχουσα θέση που έχουν στο οργανόγραμμα της επιχείρησης, παρά από σεβασμό για τις ειδικές γνώσεις τους.

Οτιδήποτε είναι καλό για εσάς, μπορεί να είναι εξίσου καλό και για τους άλλους! Το μόνο βέβαιο είναι πως δεν υπάρχει ένας και μοναδικός τρόπος για να γοητεύσετε τους πελάτες σας και τους εργαζόμενους στην εταιρεία σας. Αλλά, κάθε επιχείρηση πρέπει να διευκολύνει την αυτονομία των πελατών της, την πρόσβαση των εργαζομένων της στη γνώση και την επίτευξη του σκοπού της με το δικό τους τρόπο!

Κατά τις τελευταίες τέσσερις  δεκαετίες, οι αναπτυσσόμενες βιομηχανικές οικονομίες άρχισαν να ανταγωνίζονται και αυτές στις παγκόσμιες αγορές, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια παγκόσμια αγορά εργασίας. Καθώς περισσότεροι από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι εισήλθαν στο παγκόσμιο εργατικό δυναμικό, μια μαζική μετακίνηση από τα "αγροκτήματα στα εργοστάσια" οδήγησε σε έντονη επιτάχυνση της ανάπτυξης της παραγωγικότητας και του κατά κεφαλήν ΑΕΠ στην Κίνα και άλλα παραδοσιακά αγροτικά έθνη, βοηθώντας εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους να βγουν από τη φτώχεια. Για να αυξηθεί η παραγωγικότητα, οι αναπτυγμένες οικονομίες επενδύουν σε τεχνολογίες εξοικονόμησης εργασίας και αξιοποιούν πηγές, σε παγκόσμιο επίπεδο, με χαμηλό κόστος εργασίας.

Σε όλη την επαγγελματική καριέρα μου σαν στέλεχος επιχειρήσεων και επιχειρηματίας έλεγα ότι - ακόμα και ένα κακό σχέδιο, είναι καλύτερο από κανένα . Αν και έχω αναφερθεί από την στήλη μου σε αυτό το πολύ σημαντικό θέμα πολλάκις στο παρελθόν θα το κάνω και σήμερα.

«Να θυμάσαι πάντα: Η δική σου πραγματικότητα καθορίζεται από αυτά στα οποία επικεντρώνεσαι». Αυτή είναι η συμβουλή που δίνει ο Jedi Master Qui-Gon Jinn στον Anakin Skywalker στην ταινία Star Wars. Στον υπερβολικά γεμάτο περισπασμούς κόσμο στον οποίο εργαζόμαστε, πρόκειται για μια καλή συμβουλή για όλους μας.

Οι διαφημίσεις πολλών προϊόντων μας μεταφέρουν σε ένα τέλειο κόσμο με τέλειους ανθρώπους, προσδοκώντας να μας πείσουν ότι αυτό που βλέπουμε είναι αληθινό. Αλλά στην πραγματικότητα μόνο αληθινός δεν είναι! Άλλωστε, ο ουσιαστικός σκοπός της διαφήμισης διαφόρων προϊόντων, είναι να τα συνδέσει συναισθηματικά με τους καταναλωτές, έτσι ώστε να καταξιωθούν στη συνείδηση τους και να τα αγοράσουν στην πρώτη ευκαιρία. Και αυτό, δεν μπορεί να γίνει με απόλυτα ρεαλιστικό τρόπο από τους διαφημιστές – τουλάχιστον για τα προϊόντα ομορφιάς κλπ.

Τι να γράψει κάποιος για τις επιχειρήσεις και την αγορά σήμερα και με τι όρεξη, όταν η χώρα του και ο πλανήτης ολόκληρος είναι αντιμέτωπος με έναν αόρατο εχθρό που έχει ήδη πάρει τη ζωή χιλιάδων συνανθρώπων μας; Τα πάντα και οι πάντες δοκιμάζονται και μια ευχή έρχεται στο μυαλό όλων μας, να βγούμε όσο πιο αλώβητοι γίνεται και να ξαναρχίσουμε από την αρχή. Ένα είναι σίγουρο, ότι η επιστήμη θα τον νικήσει και εμείς θα βγούμε πιο δυνατοί και καλύτεροι άνθρωποι με νέα, πιο υγιή αντίληψη για τη ζωή

Επέλεξα λοιπόν να σας ανεβάσω ένα κείμενο με ιστορικές αναφορές για τον σημαντικό ρόλο που έπαιξε ο παραγωγικός ανταγωνισμός στην Αναγέννηση.

Είναι γεγονός (όπως δείχνουν έρευνες διεθνώς), ότι η word – of – mouth μετάδοση ενός μηνύματος, αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα, για το 20-50 τοις εκατό, όλων των αποφάσεων αγοράς ενός προϊόντος. Η επιρροή, που ασκεί στις αποφάσεις, είναι ακόμα μεγαλύτερη όταν οι καταναλωτές αγοράζουν ένα προϊόν για πρώτη φορά ή όταν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, είναι σχετικά ακριβά. Οι παράγοντες αυτοί, τείνουν να κάνουν τους καταναλωτές να αναζητούν σκοπίμως, περισσότερες πληροφορίες και γνώμες, από ότι θα έκαναν σε άλλες περιπτώσεις. 

Παρόλο που οι εταιρείες διατυμπανίζουν εδώ και πολύ καιρό ότι επιθυμούν να βρίσκονται κοντά στους πελάτες τους, η ψηφιακή εποχή τους αναγκάζει να το κάνουν πραγματικά, καθώς τους προσφέρει καλύτερα μέσα για να το πετύχουν. Από τη στιγμή που οι καταναλωτές συνήθισαν στις online εμπειρίες που τους προσφέρουν οι επιχειρήσεις τύπου Amazon και Apple, περιμένουν όλο και περισσότερο και από τις υπόλοιπες εταιρείες να ανταποκρίνονται γρήγορα σε ερωτήσεις, να προσαρμόζουν απρόσκοπτα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να παρέχουν εύκολη πρόσβαση πληροφόρησης στους πελάτες τους όταν τη χρειάζονται.

Δεν με πληρώνουν αρκετά για να κάνω κάτι τέτοιο! Πώς περιμένετε από μένα να εργαστώ σε αυτές τις συνθήκες; Μου ζητάτε κάτι που είναι αδύνατο! Περιστοιχίζομαι από ανόητους!

Πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι είμαστε προνοητικοί αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Θα μου πείτε, πόσο προνοητικός μπορεί να γίνει κάποιος στις μέρες μας όταν δεν ξέρει τι του ξημερώνει. Και όμως...

Υπάρχει μια τάση να υποθέτουμε ότι κάποιος πωλητής έχασε μια πώληση επειδή το προϊόν που προσπάθησε να πουλήσει ήταν κατώτερο, κατά κάποιο τρόπο, των προσδοκιών του αγοραστή. Ωστόσο, στην πλειονότητα των ερευνών, οι αγοραστές κατατάσσουν ως ισοδύναμα τα συνολικά χαρακτηριστικά των ανταγωνιστικών προϊόντων. Αυτό υποδηλώνει ότι υπάρχουν άλλοι παράγοντες που ξεχωρίζουν έναν νικητή από τους υπόλοιπους. Γιατί, λοιπόν, ένας πωλητής, μπορεί να χάσει μια πώληση;

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman