Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019 10:41:21 ΠΜ
  • ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Υπάρχει μια τάση να υποθέτουμε ότι κάποιος πωλητής έχασε μια πώληση επειδή το προϊόν που προσπάθησε να πουλήσει ήταν κατώτερο, κατά κάποιο τρόπο, των προσδοκιών του αγοραστή. Ωστόσο, στην πλειονότητα των ερευνών, οι αγοραστές κατατάσσουν ως ισοδύναμα τα συνολικά χαρακτηριστικά των ανταγωνιστικών προϊόντων. Αυτό υποδηλώνει ότι υπάρχουν άλλοι παράγοντες που ξεχωρίζουν έναν νικητή από τους υπόλοιπους. Γιατί, λοιπόν, ένας πωλητής, μπορεί να χάσει μια πώληση;

Σήμερα, στην Ευρώπη, οι περισσότεροι παραγωγοί συσκευασμένων καταναλωτικών προϊόντων (CPG) πρέπει να διατηρήσουν μια λεπτή ισορροπία. Από τη μία πλευρά, θα πρέπει να συνεχίσουν να καλλιεργούν μακροχρόνιες, αλλά συνεχώς εξελισσόμενες σχέσεις με μεγάλες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, οι οποίες απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής τους. Από την άλλη, θα πρέπει να αναζητήσουν νέα (ή πρόσφατα σημαντικά) κανάλια λιανικής, όπως καταστήματα ψιλικών (convenience stores) ή ηλεκτρονικού εμπορίου, τα οποία έχουν εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά και απαιτήσεις, αλλά προσφέρουν τις πιο υποσχόμενες ευκαιρίες ανάπτυξης σε μία, κατά τα λοιπά, στάσιμη αγορά.

Η Old Spice, δεν είναι πελάτης του “Reporter” αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να αναφερθούμε στην καταπληκτική και επιτυχημένη διαφήμισή της, που τρέχει σε όλα τα media. Ο άνδρας στη διαφήμιση της Old Spice, μπορεί να «τρελαίνει» τις γυναίκες στις ΗΠΑ, και απανταχού της γης, αλλά σίγουρα, το marketing agency και τα μυαλά των δημιουργών της διαφημιστικής καμπάνιας «τρέλαναν» τους marketers όλου του κόσμου και φυσικά και μένα σαν “marketing browser”. Αστεία, αξέχαστη, ανδροπρεπής αλλά με χιούμορ, είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια της γνωστής κολόνιας.

Οι επιχειρήσεις που πρώτες επένδυσαν αρκετά δισεκατομμύρια στην τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Iintelligence - AI) αρχίζουν πλέον να αποκομίζουν πολλά οφέλη και μπορούν να μας διδάξουν αρκετά.

Μπορεί να είστε ένας εξαιρετικός σεφ, αλλά αν είστε παράλληλα και ιδιοκτήτης εστιατορίου αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είστε και καλός μάνατζερ. Επειδή είναι συχνό το φαινόμενο οι πελάτες, ακόμα και των κορυφαίων εστιατορίων, να δυσαρεστούνται με κάτι, οτιδήποτε και αν είναι αυτό, ο τρόπος που θα τους χειριστείτε θα καθορίσει το αν θα φύγουν ικανοποιημένοι ή αρκετά θυμωμένοι. Γεγονός που, όπως είναι φυσικό, θα επηρεάσει τους φίλους και την οικογένειά τους. Και αυτό είναι ολέθριο για την προσωπική σας φήμη και, το κυριότερο, για την επιχείρησή σας. Ακολουθήστε λοιπόν αυτές τις συμβουλές, για να είναι οι πελάτες σας ευτυχείς.

Οι προσπάθειες κάθε εταιρείας για να διαμορφώσει εμπειρίες με βάση το σχεδιασμό αναπτύσσονται διαφορετικά. Ωστόσο, μπορούμε να αντλήσουμε διδάγματα – και διάφορες αρχές για τη διαμόρφωση μιας σχεδιασμένης εμπειρίας του πελάτη- από τις προσπάθειες αυτές, που θα βοηθήσουν και τις υπόλοιπες επιχειρήσεις. Αφού, λοιπόν, οι εταιρείες στρέφονται ολοένα και περισσότερο στις στρατηγικές σχεδιασμού, μια εξαιρετική μελέτη της McKinsey μας εξηγεί πόσο χρήσιμο είναι να λάβουμε υπόψη μας κάποιες αρχές, για να οδηγήσουμε αυτές τις προσπάθειες στην επιτυχία.

Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών αναγνωρίζει πλέον τα οφέλη της πελατοκεντρικής στρατηγικής. Δηλαδή, υψηλότερα έσοδα, χαμηλότερο κόστος και ισχυρότερη εμπιστοσύνη/πιστότητα των εργαζομένων και των πελατών. Ωστόσο, στην προσπάθεια βελτίωσης των άμεσων αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες και μετασχηματισμού του ταξιδιού τους, πολλές επιχειρήσεις παραβλέπουν την ανάγκη συμμετοχής ολόκληρου του οργανισμού, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών υποστήριξης, που θα οδηγήσει σε έναν πελατοκεντρικό μετασχηματισμό.

Τα πλαστικά είναι η κινητήριος δύναμη της σύγχρονης οικονομίας. Η χρήση τους έχει βοηθήσει τη βιομηχανική ανάπτυξη τα τελευταία 50 χρόνια, με την παγκόσμια παραγωγή τους να αυξάνεται ραγδαία από 15 εκατ. τόνους το 1964 σε 311 εκατ. το 2014. Εάν τα πράγματα συνεχίσουν έτσι, η παραγωγή τους θα διπλασιαστεί ξεπερνώντας τα 600 εκατ. τόνους τα επόμενα 20 χρόνια. Ωστόσο, το όφελος αυτό έχει ένα σημαντικό κόστος. Ειδικά οι πλαστικές συσκευασίες αποτελούν την πεμπτουσία των προϊόντων μίας χρήσης: αντιπροσωπεύουν το ένα τέταρτο του συνολικού όγκου πλαστικών, και περίπου το 95% της αξίας των υλικών των πλαστικών συσκευασιών (αξίας περίπου 80 με 210 δισ. δολάρια ετησίως) χάνεται από την οικονομία. Και ενώ η προβλεπόμενη ωφέλιμη διάρκεια ζωής τους είναι συνήθως μικρότερη από ένα έτος, το υλικό αυτό ζει για αιώνες.

Οι τρέχουσες γεωπολιτικές και οικονομικές εξελίξεις, παρά τα φαινόμενα, δεν εμποδίζουν τις επιχειρήσεις να προσλαμβάνουν ταλέντα από όλο τον κόσμο, αλλά και τους ταλαντούχους ανθρώπους να ψάχνουν για την ιδανική δουλειά οπουδήποτε στον κόσμο.

Ψάχνετε για δουλειά, θέλετε να αλλάξετε θέση εργασίας, τομέα ή ακόμα και χώρα; Καλό είναι να γνωρίζετε για ποιες θέσεις υπάρχει ζήτηση.

Υπάρχει ψηφιακό χάσμα μεταξύ ευρωπαϊκών και αμερικανικών εταιρειών; Η απάντηση δεν είναι προφανής. Οι ευρωπαϊκές και οι αμερικανικές εταιρείες βρίσκονται σε διαφορετικό στάδιο ψηφιακής ωριμότητας σε όλους σχεδόν τους τομείς. Αλλά αν πιστεύετε ότι οι ΗΠΑ οδηγούν τις εξελίξεις στην ψηφιακή εποχή δεν βλέπετε ολόκληρη την εικόνα.  Εξαρτάται για ποια πλευρά της μιλάμε. Όσον αφορά τη διείσδυση του Διαδικτύου, οι ΗΠΑ έχουν πολύ υψηλότερα ποσοστά σε σύγκριση με την ΕΕ, 88% έναντι 71%. Αλλά μια έρευνα της McKinsey που πήγε σε μεγαλύτερο βάθος δείχνει πως η εικόνα αλλάζει.

Στο απολύτως ανταγωνιστικό σημερινό ψηφιακό περιβάλλον, είναι γεγονός πως οι πωλήσεις προϊόντων αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς. Αλλά για να ξεχωρίσεις από το πλήθος δεν αρκεί η παραδοσιακή προσέγγιση και εξυπηρέτηση του πελάτη. Επιβάλλεται η γρήγορη προσαρμογή στις νέες συνθήκες. Ποια είναι τα κρίσιμα σημεία που πρέπει να προσέξει κάποιος για να προσελκύσει και να διατηρήσει πελάτες στον σύγχρονο ψηφιακό χώρο; Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της McKinsey για να ξεχωρίσει μια ψηφιακή προσφορά, οι εταιρείες θα πρέπει να ακολουθήσουν τέσσερα βασικά βήματα:

Οι επιχειρήσεις που θέλουν να γίνουν πελατοκεντρικές πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους από τα εργαλεία στους ανθρώπους τους , προκειμένου οι εργαζόμενοι να σκέφτονται σαν τους πελάτες τους. Η πελατοκεντρικότητα είναι πρωτίστως τρόπος σκέψης και στη συνέχεια διαδικασίες και εργαλεία. Καθώς οι πελατοκεντρικές επιχειρήσεις καθιερώνονται όλο και περισσότερο στην παγκόσμια επιχειρηματική αγορά, η έννοια της πελατοκεντρικότητας πρέπει να εξελιχθεί και να αναπτυχθεί. Η εξέλιξη αυτή θα πρέπει να βασίζεται περισσότερο σε μια σε βάθος, ρεαλιστική και έξυπνη κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών παρά στην ανάπτυξη δεύτερης, τρίτης ή τέταρτης γενιάς εργαλείων.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman