• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Την πρακτική αυτή, αν και ακούγεται λογική και κοινή, παρόλα αυτά μερικές φορές δεν την τηρούμε όταν ψάχνουμε για κάποιο προϊόν, ιδιαίτερα όταν δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι θέλουμε, και ισχύει κατά τις εξόδους μας στην αγορά. Τι γίνεται όμως, με αυτούς που δεν διαθέτουν τον απαιτούμενο χρόνο για αυτή τη διαδικασία;


Εκείνο το βράδυ, που ο  πρωθυπουργός, κ. Παπανδρέου απεύθυνε διάγγελμα στους  Έλληνες πολίτες από τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, πίστεψα, ότι θα μονοπωλούσε το ενδιαφέρον τους. Υπέθεσα, ότι αν όχι όλοι, οι περισσότεροι πολίτες, που αγωνιούν για το μέλλον τους αλλά και της χώρας, θα καθηλώνονταν στο σαλόνι τους για να τον ακούσουν να εξηγεί την κατάσταση της οικονομίας και των δημοσιονομικών προβλημάτων που μας ταλανίζουν. Αλλά φαίνεται, ότι υπέθεσα λάθος. Τη διαπίστωση αυτή, την έκανα μετά από δυο ημέρες.

Σύμφωνα με το Reuters, οι εκδότες βιβλίων, προέβλεψαν την προηγούμενη Τετάρτη, ότι το iPad της Apple, θα τονώσει το ενδιαφέρον για διάβασμα online. Αλλά, ειδικοί παρατηρητές αμφισβητούν πως το νέο tablet computer θα φέρει την επανάσταση στις ηλεκτρονικές εκδόσεις, όπως συνέβη με το iPod, το οποίο άλλαξε τα δεδομένα στην ακρόαση της μουσικής.


Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών διεθνώς βελτιώνεται σχετικά με την κατάσταση της οικονομίας στις χώρες τους, αλλά και για την προσωπική τους οικονομική κατάσταση, με τις ασιατικές αγορές να αποτελούν την αιχμή του δόρατος σε αυτή την ανάκαμψη. Σύμφωνα, με την τελευταία έκδοση της Nielsen Economic Current, ο όγκος και η αξία των πωλήσεων έφτασαν στο υψηλότερο σημείο μηνιαία από τον Ιανουάριο του 2009. Από τις δώδεκα χώρες, που εξετάστηκαν, μόνο η Γερμανία παρουσιάζει πτώση, ενώ η Γαλλία και η Ταιβάν καταγράφουν βελτίωση.


Παραδοσιακά, ο κόσμος των παιχνιδιών στα computer, υποτίθεται, ότι κυριαρχείται από τους άνδρες. Ωστόσο, η πλάστιγγα μεταξύ των φύλων, έχει αρχίσει να βαραίνει από την πλευρά των γυναικών, καθώς ο αριθμός των γυναικών που παίρνουν μέρος στα παιχνίδια του διαδικτύου βαίνει αυξανόμενος. Την τάση αυτή, αναγνώρισαν γρήγορα αρκετοί μεγάλοι σχεδιαστές μόδας, όπως οι Giorgio Armani, Norma Kamali και Zach Posen, οι οποίοι επεκτείνουν τη δραστηριότητα τους στην εικονική αγορά (virtual market). Έτσι, στοχεύουν στο νέο στυλ των συνειδητοποιημένων γυναικών παικτών του διαδικτύου. Παρεμβαίνοντας με ελκυστικά, εικονικά designs, τα οποία ενδεχομένως να οδηγήσουν σε πραγματικές πωλήσεις.


Η εταιρία Nielsen πρόσφατα έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήγαγε για τις 10 κορυφαίες Μητρικές Επιχειρήσεις / Οργανισμούς καθώς και τα κορυφαία  Web Brands από πλευράς επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο. Επίσης παρέθεσε στοιχεία για την - κατά μέσο όρο - χρήση του Internet στις ΗΠΑ κατά τον παρελθόντα μήνα.

“Ουδέν κακόν αμιγές καλού” έτσι μπορεί να συνοψίσει κάποιος τα αρνητικά και τα θετικά που προέκυψαν από το κατρακύλισμα της παγκόσμιας οικονομίας τα προηγούμενα χρόνια. Τα κακά είναι γνωστά, τα καλά, ίσως να μην έχουν αναγνωριστεί στο βαθμό που πρέπει από τους marketers και τις διαφημιστικές εταιρίες. Οι νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν, απαιτούν μια ευρύτερη ματιά στις διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις marketing και την προσαρμογή τους στις ευκαιρίες που παρουσιάζουν, τουλάχιστον για τους marketers. Τους ανθρώπους, δηλ. που φέρουν την ευθύνη και το δυσβάστακτο, αλλά και γεμάτο προκλήσεις βάρος της δημιουργίας, των προϋποθέσεων, της εικόνας, της ανταγωνιστικής εμπορευσιμότητας και τελικά, της διασφάλισης της σύνδεσης των καταναλωτών με τα προϊόντα που χειρίζονται και επικοινωνούν!


Το συνολικό διαφημιστικό περιβάλλον για το 2009 ήταν μάλλον ζοφερό, με μειωμένα budgets και αναθεωρήσεις στρατηγικών για να ανταποκριθούν στη νέα πραγματικότητα που οι συνθήκες διαμόρφωσαν. Ωστόσο, το γεγονός αυτό, δεν σταμάτησε τη βιομηχανία του χώρου από τo να εξελίσσεται, μαθαίνοντας από τα διδάγματα του 2009 και τα οποία μπορούν να βοηθήσουν κατά την τρέχουσα χρονιά.

Φαίνεται, ότι μετά την προχωρημένη ¨πικάντικη¨ ενέργεια του πολυκαταστήματος ΧΟΧΟ στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, οι σέξι διαφημίσεις τείνουν να γίνουν μόδα, ιδιαίτερα στο social web.

Πως θα σας φαινόταν, αν ένα πρωί στο δρόμο για τη δουλειά σας, σε ένα κεντρικό εμπορικό δρόμο, αντικρίζατε στη βιτρίνα ενός μεγάλου πολυκαταστήματος δυο όμορφες νεαρές κοπέλες, ντυμένες μe sexy εσώρουχα, στο σκηνικό ενός υπνοδωματίου να κάνουν, οτιδήποτε είναι αυτό που κάνουν τα νεαρά κορίτσια στην πραγματικότητα της καθημερινής τους ζωής και πολλά άλλα μάλλον πικάντικα;


Εδώ και αρκετές δεκαετίες, η παραδοχή πως οι άνδρες αποτελούν τον πυρήνα της οικονομικής τροφοδότησης των νοικοκυριών, έχει ξεπεραστεί. Οι γυναίκες παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της νέας πραγματικότητας, που τις θέτει όχι μόνο στο ίδιο επίπεδο στην αγορά εργασίας, αλλά σε πολλές περιπτώσεις σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Ωστόσο, το γεγονός αυτό φαίνεται πως δεν έχει γίνει αντιληπτό από τους μάνατζερ στον επιχειρηματικό κόσμο.


Με την έξοδό μας από την προηγούμενη δεκαετία και την είσοδό μας στη νέα, δυσκολεύεται κανείς να διακρίνει ποια ήταν τα θετικά σημεία αυτών των δέκα ετών που αφήσαμε πίσω μας. Ενώ, αν ανατρέξουμε αντίστοιχα στο δεύτερο ήμισυ του προηγούμενου αιώνα, υπάρχουν τόσα θετικά να θυμηθούμε, που είναι μάλλον βέβαιο πως θα υπερτερούν των αρνητικών.


Όταν πηγαίνετε στον πελάτη και τον ενθαρρύνετε να σας μιλήσει, πρέπει να μιλήσετε εσείς μόνο μέχρι να σπάσετε τον πάγο, να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του και να αισθανθεί άνετα μαζί σας. Μετά, κάνετε τις ερωτήσεις σας και τον υπόλοιπο χρόνο ακούστε, ιδανικά, παρακολουθείστε –αν είναι σπίτι του, πως προσεγγίζει τις δουλειές του σπιτιού, με ποια «ιεροτελεστία»,- αν είναι στο γραφείο ή οπουδήποτε αλλού, πως προσεγγίζει τις εργασίες του και με πιο τρόπο τις διεκπεραιώνει- και τέλος, τι αποκαλύπτει ο τρόπος που μιλάει και πως εκφράζεται για οτιδήποτε;
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman