• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Διάβασα τις προάλλες, για την εκστρατεία καθαρισμού επιλεγμένων ακτών, πάρκων, αλσυλλίων και πλατειών, της καπνοβιομηχανίας ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ από τα αποτσίγαρα, ενώ ταυτόχρονα ενημερώνει τους καταναλωτές για την σημασία της αποφυγής απόρριψης των τσιγάρων σ' αυτούς τους χώρους. Προσπάθεια αξιέπαινη και παράδειγμα προς μίμηση και για τις άλλες καπνοβιομηχανίες.
Στο σύγχρονο περιβάλλον πωλήσεων η αύξηση της παραγωγικότητας στηρίζεται στην καλύτερη οργάνωση και επιστημονική προσέγγιση της αγοράς και στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη και καλύτερη χρήση της τεχνολογίας. Αρκούν όμως μόνο αυτά, ή απαιτείται και κάποιο προσωπικό ταλέντο του πωλητή; Αραγε έχει ξεπεραστεί η εποχή του πωλητή «σταρ» και χαρισματικού ηγέτη;
Tο branding, αποτελεί αναμφισβήτητα, έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προβολής προώθησης του προϊόντος. Ιδιαίτερα, όταν γίνεται με σωστή αξιολόγηση του μέσουχώρου της δημιουργικής μορφής και της ποιότητας του προϊόντος.
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ, πως ορισμένα προϊόντα έχουν διεισδύσει στην καθημερινή μας ζωή, πως επηρεάζουν τις καταναλωτικές μας συνήθειες, και κατ' επέκταση τον τρόπο ζωής μας; Είναι εκπληκτικό πως leading brands δηλαδή προϊόντα ηγέτες, κατορθώνουν με την επικοινωνία τους να μας μιλάνε, να μας προκαλούν, και τέλος να μας δίνουν εκείνα τα χαρακτηριστικά μέσω των διαφημιστικών μηνυμάτων τους, που παρορμητικά, μας οδηγούν στην αγορά τους.

Το φαινόμενο του μιμητισμού απασχολεί τους επιστήμονες κοινωνιολόγους για πολλά χρόνια. Η τάση των ανθρώπων να μιμούνται άλλους, από τον τρόπο που μιλούν, τη συμπεριφορά τους, τις εκφράσεις τους έχει μεγάλο ενδιαφέρον γι’ αυτούς.

Σίγουρα, μερικά από τα μόνιμα ερωτήματα στη σκέψη όλου του επιχειρηματικού κόσμου σήμερα είναι: που θα πάει αυτή η οικονομική κρίση; Είναι αρκετά τα «πακέτα» χρηματοδότησης και ενδυνάμωσης των διαφόρων κυβερνήσεων για να αντιμετωπιστεί η κρίση; Ποιες στρατηγικές και τακτικές ανάκαμψης θα πρέπει να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις για να επιβιώσουν και να ξεπεράσουν την κρίση.
Στην Ελλάδα, πάντα πρωτοτυπούμε, δεν προλαβαίνουμε να ανακαλύψουμε τη χρησιμότητα ενός εργαλείου marketing και επικοινωνίας, στην προκείμενη περίπτωση των σφυγμομετρήσεων η δημοσκοπήσεων αν προτιμάται και του αλλάζουμε τα φώτα. Φυσικά,αναφέρομαι στην «αβάσταχτη συχνότητα» των δημοσκοπήσεων που διεξάγονται τελευταία.
Σημεία των καιρών; Η έχει ο καιρός «γλυκίσματα»; Οποιοδήποτε να είναι το ερώτημα, λίγο χιούμορ, ειδικά αυτή την δύσκολη για όλους τους πολίτες της χώρας περίοδο, δεν βλάπτει. Το γεγονός, είναι ότι, εδώ και καιρό, οι άνθρωποι του επικοινωνιακού σχεδιασμού και ειδησεογραφικού περιεχομένου του τηλεοπτικού σταθμού STAR, προσέγγισαν την ειδησεογραφία από μια διαφορετική γωνία, με σχεδόν καμιά σχέση στον τρόπο προβολής των τεκταινομένων με τον ανταγωνισμό τους, ιδιαίτερα στο βραδινό δελτίο ειδήσεων.
Τις προάλλες, συζητούσα μ’ έναν φίλο μου, για ένα περιστατικό που του συνέβη όταν επισκέφτηκε την Τράπεζα της Ελλάδος και εξαργύρωσε μερικές, χρυσές λίρες Αγγλίας. Αποχωρώντας από την τράπεζα, κάποια στιγμή έβγαλε τα χρήματα που είχε λάβει και αντιλήφτηκε ότι του έδωσαν παραπάνω χρήματα, από την αναγραφόμενη αξία της απόδειξης.
Ο ορισμός, και το νόημα του Αμερικανικού Ονείρου, όπως ορίστηκε από τον James Truslow Adams, ο οποίος πρώτος μίλησε για αυτό στο βιβλίο του το 1931, το Epic of America, λέει: “Το Αμερικανικό Όνειρο, δεν είναι η απόκτηση ενός αυτοκινήτου, ούτε καν οι υψηλές αποδοχές ενός πολίτη, αλλά, είναι το Όνειρο μιας κοινωνικής τάξης στην οποία ο κάθε ένας, άνδρας και γυναίκα, θα έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει την κοινωνική αναγνώριση στο έπακρο, ανάλογα την ικανότητα και την ποιότητα που τον διακρίνει, και θα αναγνωρίζεται από τους άλλους γι’ αυτό που είναι- και όχι για τα υλικά που κατέχει- είτε αυτά είναι προϊόντα κληρονομιάς, είτε τα απόκτησε, μέσα από κάποιες συγκυρίες”.

Σήμερα, για τους σύγχρονους καταναλωτές, ακόμα και μια σοφιστικέ διαφήμιση μπορεί να είναι βαρετή όταν επικοινωνείτε σε λάθος τηλεοπτικό χρόνο. Η διαπίστωση αυτή, αναλύεται από τον Augustine Fou, σε άρθρο του, που δημοσιεύτηκε στο marketing journal, και εντοπίζει τις παραμέτρους αυτές που αδυνατούν να παραδώσουν το σωστό μήνυμα- τη σωστή στιγμή- στο στοχευόμενο κοινό του προϊόντος η υπηρεσίας, που απευθύνονται.

Οι διαφημίσεις μέσω της νέας τεχνολογίας του DVR, στην Αμερική, ανησυχούν τους διαφημιστές;Διάβασα πρόσφατα, ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για τον φόβο που έχει προκαλέσει στους διαφημιστές, στην Αμερική, η σύγχρονη τεχνολογία του DVR και της επιλογής fast- forward που προσφέρει στους τηλεθεατές.
Σήμερα, πολλά στελέχη επιχειρήσεων τα οποία βρίσκονται αντιμέτωπα με μια χρόνια αβεβαιότητα και ένα περιβάλλον φθίνουσας οικονομίας, συμπεραίνουν ότι, η χάραξη μιας στρατηγικής επιβίωσης είναι η μόνη λύση για να ανακάμψουν.
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman