• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Είναι γνωστό ότι η διαφήμιση μέσω του Internet, κοστίζει το 1/3 του κόστους διαφήμισης μιας ολοσέλιδης καταχώρησης σε κάποιο γκλάμουρ περιοδικό, πράγμα που στην ελληνική αγορά όπως δείχνουν τα πράγματα δεν έχει γίνει ακόμα αντιληπτό, πολλώ δε, όταν το αποτέλεσμα μιας διαφήμισης μέσω του Internet είναι πιο άμεσο, έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο και είναι τεκμηριωμένα μετρήσιμο, σε αντίθεση με το περιοδικό, η κάποιο άλλο medium.
Σε ένα από τα συχνά επαγγελματικά ταξίδια που έκανα κάποτε, από την Νέα Υόρκη στη Βοστόνη, όταν έφτασα στα γραφεία της εταιρίας που είχα ραντεβού, είδα ένα από τα πολυσυζητημένα την εποχή εκείνη, καφέ Starbucks δίπλα από το κτήριο που στεγαζόταν η εταιρία που έπρεπε να επισκεφτώ. Έχοντας λίγο χρόνο στη διάθεση μου αποφάσισα να δοκιμάσω τον περίφημο σε γεύση καφέ, τον οποίο είχα ακούσει ότι είχε.
Όταν σκέφτηκα το σημερινό θέμα, δεν μπόρεσα να μη θυμηθώ την περίφημη σκηνή από την ξεκαρδιστική κινηματογραφική κωμωδία του Blake Edwards, ‘’Η επιστροφή του ροζ πάνθηρα’’, με τον αξέχαστο Peter Sellers και τον Hebert Lom, στη σκηνή που εξελίσσεται δίπλα από τη λιμνούλα του ψυχιατρείου, στο οποίο μετά τις όσες, μύριες, ανεπανάληπτες γκάφες του επιθεωρητή Κλουζω, κατέληξε ο προϊστάμενος του, αρχηγός Ντρέιφους. Είναι η σκηνή οπού ο Κλουζω με την αξεπέραστη σε υποκριτική γαλλική προφορά του, λέει στον Ντρέιφους: ‘’αγαπητέ μου φίλε, σ’ αυτό τον κόσμο, υπάρχουν δυο είδη ανδρών, οι ηγέτες και αυτοί που τους ακλουθούν’’.
Με αφορμή την απάντηση ενός αναγνώστη, σε προηγούμενο άρθρο μου, που αναφερόταν στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, προκύπτει, ότι υπάρχει επιστημονικός και αξιόπιστος τρόπος αναγνώρισης για να μετρήσει κάποιος το ποσοστό αλκοόλ στο αίμα του, πέραν του εσχάτου της αστυνομίας. Είναι το Alco tester, μια συσκευή ελληνικής προέλευσης και πατέντας, η οποία διατίθεται από την εταιρία ALCOTESTER, με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
Οι φρούδες ελπίδες ορισμένων προϊόντων - υπηρεσιών στο σύγχρονο, μάρκετινγκ.
Το συγκριτικό πλεονέκτημα που οδήγησε σε νίκη τον Barak Obama, έναντι του αντίπαλου του John McCain, δεν είναι άλλο, από τη ξεκάθαρη διαφοροποίηση στην αντιμετώπιση του πιο καυτού προβλήματος των αμερικανών πολιτών, την οικονομική κρίση.
Τελευταία, σε μια από τις επισκέψεις μου στο σουπερμάρκετ της γειτονιάς μου, περιμένοντας υπομονετικά να έρθει η σειρά μου, δεν μπόρεσα να μην προσέξω μια καλοντυμένη, προφανώς ευκατάστατη κυρία, που ζήτησε να αγοράσει 150 γρ. του κιλού από κάποιο ακριβό τυρί, και αμέσως μετά, έναν κύριο που ζήτησε 2 κιλά από το ίδιο τυρί, λέγοντας στον υπάλληλο που τον κοιτούσε με απορία, αλλά και ευχαρίστηση, έτσι για ν' έχουμε.
Ίσως, η Νo1 σε πωλήσεις μπύρα στην Ελλάδα που οφείλει την επιτυχία της στο χρώμα του μπουκαλιού της, και όχι στο label.
Κάθε φορά που μπαίνω στο κατάστημα της τράπεζας Κύπρου που βρίσκεται στην οδό Μέρλιν, ανοίγει η καρδιά μου. Κανονικά δεν θα έπρεπε, διότι μόνο πληρωμές καρτών και χρεών πραγματοποιώ, αφού δεν είμαι απο τους τυχερούς καταθέτες που απολαμβάνουν τα ανυξανόμενα επιτόκια. Χαίρομαι όμως το φιλικό στυλ εξυπηρέτησης, την ευγένεια και το χαμόγελο όλων των υπαλλήλων που εργάζονται σε αυτό το κατάστημα. Και σκέφτομαι πόσο μεγάλη σημασία έχει η συμπεριφορά του εργαζόμενου για την θετική διαμόρφωση της εικόνας της εταιρίας.
Iσως να αποτελεί το μοναδικό όπλο αντιμετώπισης ενάντια στην υπέρμετρη κερδοφορία των μεγάλων εμπορικών και βιομηχανικών επιχειρήσεων.
Πρέπει να ομολογήσω ότι τελευταία, η δημιουργικότητα του τμήματος μάρκετινγκ και των συνεργατών της Εμπορικής Τραπέζης, με έχουν εντυπωσιάσει.
Η αλήθεια είναι ότι όποιος έχει ενημερωθεί σε βάθος για την σημερινή διεθνή οικονομική κρίση των μεγάλων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων και τις επιπτώσεις που είχε στα χρηματιστήρια του κόσμου, δεν μπορεί να μην έχει ενημερωθεί από το CNN.
Κάθε φορά που βρίσκομαι σε δημόσιους χώρους συμβαίνει το ίδιο. Ακούω το κινητό μου να χτυπάει, το ανοίγω και διαπιστώνω ότι δεν είναι το δικό μου ΝΟΚΙΑ που χτυπάει, αλλά κάποιο άλλο. Σκεφτόμουνα λοιπόν ότι τελικά το ίδιο το ηχητικό σήμα του κινητού καθίσταται τελικάδιαφημιστικό μέσον για το προιόν. Η κατασκευάστρια εταιρία δηλαδή στηρίζει το branding του προιόντος της στον ήχο του τηλεφώνου, καθώς και στην «ταπετσαρία» της οθόνης της. Αυτό σημαίνει ότι όποιος βλέπει ή ακούει ένα κινητό ΝΟΚΙΑ αμέσως αναγνωρίζει ότι πρόκειται για ΝΟΚΙΑ και όχι για μια άλλη μάρκα. Το ίδιο φυσικά κάνουν και οι περισσότερες εταιρίες κινητών.
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman