• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Πρέπει να ομολογήσω ότι τελευταία, η δημιουργικότητα του τμήματος μάρκετινγκ και των συνεργατών της Εμπορικής Τραπέζης, με έχουν εντυπωσιάσει.
Η αλήθεια είναι ότι όποιος έχει ενημερωθεί σε βάθος για την σημερινή διεθνή οικονομική κρίση των μεγάλων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων και τις επιπτώσεις που είχε στα χρηματιστήρια του κόσμου, δεν μπορεί να μην έχει ενημερωθεί από το CNN.
Κάθε φορά που βρίσκομαι σε δημόσιους χώρους συμβαίνει το ίδιο. Ακούω το κινητό μου να χτυπάει, το ανοίγω και διαπιστώνω ότι δεν είναι το δικό μου ΝΟΚΙΑ που χτυπάει, αλλά κάποιο άλλο. Σκεφτόμουνα λοιπόν ότι τελικά το ίδιο το ηχητικό σήμα του κινητού καθίσταται τελικάδιαφημιστικό μέσον για το προιόν. Η κατασκευάστρια εταιρία δηλαδή στηρίζει το branding του προιόντος της στον ήχο του τηλεφώνου, καθώς και στην «ταπετσαρία» της οθόνης της. Αυτό σημαίνει ότι όποιος βλέπει ή ακούει ένα κινητό ΝΟΚΙΑ αμέσως αναγνωρίζει ότι πρόκειται για ΝΟΚΙΑ και όχι για μια άλλη μάρκα. Το ίδιο φυσικά κάνουν και οι περισσότερες εταιρίες κινητών.
Ποιους ωφελούν τελικά; Πάντα αναρωτιόμουν σε τι ωφελούν όλα αυτά τα συνέδρια με προσκεκλημένους μεγάλες προσωπικότητες 'γκουρού' από το διεθνή χώρο του μάρκετινγκ.
Διάβασα τις προάλλες, για την εκστρατεία καθαρισμού επιλεγμένων ακτών, πάρκων, αλσυλλίων και πλατειών, της καπνοβιομηχανίας ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ από τα αποτσίγαρα, ενώ ταυτόχρονα ενημερώνει τους καταναλωτές για την σημασία της αποφυγής απόρριψης των τσιγάρων σ' αυτούς τους χώρους.
Παρακολουθώντας τα παιχνίδια του Champions League, η διασκέδαση που προσωπικά αντλώ, είναι πριν, κατά την διάρκεια του ημιχρόνου και στο τέλος των ματς, όταν βλέπω τα διαφημιστικά σποτ των χορηγών και άλλων προϊόντων εταιριών.
Στο σύγχρονο περιβάλλον πωλήσεων η αύξηση της παραγωγικότητας στηρίζεται στην καλύτερη οργάνωση και επιστημονική προσέγγιση της αγοράς και στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη και καλύτερη χρήση της τεχνολογίας.
Η προώθηση του νέου ΙΒΙΖΑ θα γίνει με μουσικά evenst στα clubs επτά μεγάλων ελληνικών πόλεων. Πρόκειται για μια πρωτότυπη προσέγγιση διότι συνήθως τα marketing events γίνονται σε χώρους σχετικούς με το προιόν. Kαι η οδήγηση με τα clubs δεν είναι απολύτως συμβατά. Ενδεχομένως να είναι και εκτός της "κοινής ηθικής" που πρεσβεύει το σύνθημα "dont drink and drive". Με αφορμή αυτά, θέτω τρία ερωτήματα και θα προσπαθήσω να απαντήσω:
Tο branding, αποτελεί αναμφισβήτητα, έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προβολής προώθησης του προϊόντος.
Eχετε αναρωτηθεί ποτέ, πως ορισμένα προϊόντα έχουν διεισδύσει στην καθημερινή μας ζωή, πως επηρεάζουν τις καταναλωτικές μας συνήθειες, και κατ' επέκταση τον τρόπο ζωής μας;
Θα εγκαινιάσω τη σελίδα αυτή σχολιάζοντας το γεγονός που παρακολουθώ τις τελευταίες ημέρες, και αναφέρομαι στο EURO 2008. Μια χρονική περίοδο, που όλοι, αν όχι οι περισσότεροι, αφήνουμε στην άκρη τα προβλήματα που απασχολούν την καθημερινότητα μας, αναζητώντας την απόλαυση που μας προσφέρει το θέαμα του ποδοσφαίρου από το κρατικό κανάλι.
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman