• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Η πολιτισμική ευχέρεια στην ηγεσία είναι κρίσιμη για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης και είναι μια ικανότητα που έχει επανειλημμένα συνδεθεί με τις οικονομικές επιδόσεις. Η οικοδόμηση μακροχρόνιων διαπολιτισμικών σχέσεων οδηγεί στην αύξηση της δημιουργικότητας και της σκέψης εκτός πλαισίου. Αποτελεί βασικό συστατικό για την αύξηση της παραγωγικότητας και της καινοτομίας, ενώ παράλληλα εξαλείφει το είδος της ομοιομορφίας που μπορεί να οδηγήσει σε αυτό που οι Αμερικανοί ονομάζουν "groupthink", η κονή – δογματική αντίληψη δηλαδή (κάτι που μπορεί να περιορίσει την ικανότητα μιας εταιρείας να προσεγγίσει την παγκόσμια πελατειακή βάση).

Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, στην εποχή που τίποτα δεν μένει στάσιμο για καιρό και η μια μεταβολή διαδέχεται την άλλη σε χρόνο ρεκόρ. Και όσο επιταχύνονται οι αλλαγές τόσο δυσκολότερη γίνεται η παρακολούθησή τους και η προσαρμογή των οργανισμών, φυσικών και εταιρικών, σε αυτές. Ωστόσο η ταχύτητα με την οποία μια επιχείρηση οργανώνεται και δρα, αποτελεί κρίσιμο στοιχείο στη σημερινή καταναλωτική αγορά. Όχι μόνο οι επιχειρήσεις τεχνολογίας αλλά και οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, και ειδών ένδυσης / μόδας σε όλο τον κόσμο, πρέπει να ακολουθήσουν αυτό τον ρυθμό, με έμφαση στον οργανωτικό μετασχηματισμό αλλά και στην εναρμόνιση του επιχειρησιακού τους μοντέλου με τη στρατηγική τους και τις απαιτήσεις της αγοράς.

Τι ακριβώς συμβαίνει όταν κάποιος αντιμετωπίζει έναν δυσαρεστημένο πελάτη. Παρόλο που πολλές εταιρείες καταγράφουν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, οι ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής γενικά εμποδίζουν την κοινοποίηση των αποτελεσμάτων.

Στόχος της στρατηγικής διοίκησης είναι η βέλτιστη ευθυγράμμιση των εταιρικών πολιτικών και των στρατηγικών προτεραιοτήτων. Αυτή επιτυγχάνεται με την συστηματική ανάλυση των παραγόντων που σχετίζονται με τους πελάτες και τους ανταγωνιστές αλλά και της ίδιας της επιχείρησης.

 

Η έλλειψη δεξιοτήτων και εμπιστοσύνης στις μετρήσεις εμποδίζουν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν το πολυπόθητο digital branding, μια ισχυρή φήμη και παρουσία της μάρκας τους στον ψηφιακό κόσμο.

Όλες οι στρατηγικές μάρκετινγκ έχουν τον ίδιο τελικό στόχο είτε η επιχείρησή σας είναι B2C (απευθύνεται δηλαδή στον τελικό καταναλωτή) είτε B2B (απευθύνεται σε άλλες επιχειρήσεις): να δημιουργήσετε μια θετική φήμη για την εταιρεία σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Οι προσεγγίσεις αρχίζουν να διαφέρουν, ωστόσο, όταν αρχίζετε να εξετάζετε το κοινό-στόχο. Η δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ B2C είναι πολύ διαφορετική από αυτήν των B2B, καθώς το μάρκετινγκ επιχειρήσεων που απευθύνεται σε μεμονωμένους καταναλωτές διαφέρει από εκείνο που επικεντρώνεται στην πώληση σε πιο επιχειρηματικά ακροατήρια.

Κάθε επιχείρηση που έχει σφυρηλατήσει ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών, μέσω της δέσμευσης, αφοσίωσης και καινοτομίας, έχει γίνει και παγκοσμίως γνωστή σαν ηγέτης.

Αν είστε νέος (ή και παλιότερος) επιχειρηματίας και αναρωτιέστε πως μπορείτε να φτιάξετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο, μην αγχώνεστε. Το ίδιο ισχύει για όποιον έχει μια καλή επιχειρηματική ιδέα αλλά δεν ξέρει τι χρειάζεται να κάνει για να ξεκινήσει. Είναι απλό! Χρειάζεται ένα επιχειρηματικό σχέδιο, κοινώς, στη γλώσσα των επιχειρήσεων, ένα business plan. Τι είναι ακριβώς αυτό; Μια γραπτή περιγραφή του μέλλοντος της επιχείρησής σας. Αυτό είναι όλο- ένα έγγραφο που περιγράφει τι σκοπεύετε να κάνετε και πώς σκοπεύετε να το κάνετε. Εάν για παράδειγμα κρατήσετε κάποιες σχετικές σημειώσεις σε ένα πρόχειρο χαρτί ή στο πίσω μέρος ενός φακέλου που περιγράφουν την επιχειρηματική σας στρατηγική, έχετε γράψει ένα επιχειρηματικό σχέδιο, ή τουλάχιστον έχετε αρχίσει να το γράφετε.

Οι οικονομικές, περιβαλλοντικές, γεωπολιτικές, τεχνολογικές και κοινωνικές προκλήσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε, έχουν προκαλέσει σημαντικές συζητήσεις σχετικά με τη φύση της ηγεσίας.

Μπορούμε να βρούμε παντού διάφορα πακέτα ποικιλίας προϊόντων, είτε πρόκειται για πακέτα με πολύχρωμες κάλτσες, είτε για γιαούρτια πολλαπλών γεύσεων ή για πολλαπλές συσκευασίες σοκολάτας. Οι λιανέμποροι θεωρούν ότι η ομαδοποίηση διαφόρων ειδών ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών, αλλά η πραγματικότητα διαφέρει. Θα ήταν μάλλον καλύτερα να προσφέρουν περισσότερα πακέτα από τα ίδια προϊόντα (σε γεύση, χρώματα κλπ) συσκευασμένα. Όλοι έχουμε προτιμήσεις, σε χρώματα, γεύσεις, τραγούδια, κ.ά., και όταν βρισκόμαστε στους διαδρόμους των σούπερ μάρκετ δεν αγνοούμε τις προτιμήσεις μας αυτές.

 

Η συζήτηση που γίνεται για την τεχνητή νοημοσύνη (AI-ΤΝ) και τη δυνατότητά της να μετασχηματίσει τις επιχειρήσεις είναι πολύ μεγάλη . Οι πωλήσεις δεν αποτελούν εξαίρεση και φαίνεται πως έχουν να προσφέρουν εξαιρετικά παραδείγματα.

Ποιος θα περίμενε ότι μεταξύ των δεξιοτήτων που μπορεί να περιλαμβάνονται στο βιογραφικό σας, η ικανότητα αναγνώρισης των συναισθημάτων των άλλων θα μπορούσε να σας εξασφαλίσει τη δυνατότητα να κερδίζετε  περισσότερα χρήματα;. Το χάρισμα αυτό, επισημαίνει ο  Gerhard Blickle, ψυχολόγος στο Πανεπιστήμιο της Βόννης στη Γερμανία, δημοσιεύοντας τη μελέτη της ομάδας του που μόλις ολοκληρώθηκε, βοηθά κάποιον να «κινείται» καλύτερα στο χώρο εργασίας του και  – κατά συνέπεια – να κερδίζει περισσότερα χρήματα.

Για να αυξήσουν την απόδοση των εργαζομένων τους, οι εργοδότες συνήθως επενδύουν σε μια σειρά από οικονομικές ανταμοιβές και κίνητρα για την εκπαίδευση και την κατάρτιση τους. Αυτές οι παραδοσιακές προσεγγίσεις αναπτύσσουν τις δεξιότητες των εργαζομένων και εμπλουτίζουν την εργασιακή τους εμπειρία. Αλλά οι ειδικοί ανακάλυψαν ένα εκπληκτικά απλό τρόπο για την αύξηση της παραγωγικότητας, ο οποίος έχει χαμηλό κόστος και άμεση επίδραση: καλύτερη διάταξη των θέσεων εργασίας στα γραφεία.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman