• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Το 2020 έφτασε στο τέλος του. Η επιστήμη νίκησε τον Covid19, τα περισσότερα εμβόλια των φαρμακοβιομηχανιών εγκρίθηκαν, οι εμβολιασμοί ξεκίνησαν και αυτό έφερε ξανά χαμόγελα και ελπίδα σε όλο τον κόσμο. Κάθε χρονιά λοιπόν, τέτοιες μέρες όλοι φτιάχνουμε μια λίστα με αυτά που θέλουμε να αλλάξουμε στη ζωή μας, να βελτιώσουμε, ή να ξεκινήσουμε. Μια καλή ιδέα θα ήταν να ξεκινήσουμε με τον χώρο που περνάμε τις περισσότερες ώρες της ημέρας, την εργασία μας - και ποια είναι αυτά τα στοιχεία που θα μπορούσαν να μας κάνουν καλύτερους μάνατζερ.

Βασικός κανόνας στην εξυπηρέτηση των πελατών είναι να ζητάμε συγνώμη όταν κάτι πάει στραβά. Και σε πολλές περιπτώσεις, οι απολογίες συνεχίζονται καθ 'όλη τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης, καθώς κάποιος εργαζόμενος πρώτης γραμμής προσπαθεί να μεταδώσει στον πελάτη την ενσυναίσθηση και τη φροντίδα του. Αλλά μια εκπληκτική νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο HBR δείχνει ότι η προσέγγιση αυτή μπορεί να έχει το αντίθετο από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα: Μια απολογία που εκτείνεται πέρα ​​από τα πρώτα δευτερόλεπτα της αλληλεπίδρασης, μπορεί να μειώσει την ικανοποίηση του πελάτη. Οι εργαζόμενοι αντί να επιδεικνύουν τα συναισθήματά τους πρέπει να επικεντρωθούν στην επίδειξη της δημιουργικής και ενεργητικής προσπάθειάς τους για την επίλυση του προβλήματος του πελάτη, αυτό δηλαδή που οδηγεί πραγματικά στην ικανοποίηση του.

Πόσο αξίζει ο καλύτερος πωλητής σας; Ή ο καλύτερος μηχανικός ή marketer που έχετε; Όλοι γνωρίζουμε ότι κάποιοι άνθρωποι φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα από άλλους. Αλλά ο καλύτερος δεν είναι απλώς λίγο καλύτερος από τους υπόλοιπους, συνήθως είναι πολύ καλύτερος. 

Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, στην εποχή που τίποτα δεν μένει στάσιμο για καιρό και η μια μεταβολή διαδέχεται την άλλη σε χρόνο ρεκόρ. Και όσο επιταχύνονται οι αλλαγές τόσο δυσκολότερη γίνεται η παρακολούθησή τους και η προσαρμογή των επιχειρήσεων, σε αυτές. Ωστόσο η ταχύτητα με την οποία μια επιχείρηση οργανώνεται και δρα, αποτελεί κρίσιμο στοιχείο στη σημερινή καταναλωτική αγορά. Όχι μόνο οι επιχειρήσεις τεχνολογίας αλλά και οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, και ειδών ένδυσης / μόδας σε όλο τον κόσμο, πρέπει να ακολουθήσουν αυτό τον ρυθμό, με έμφαση στον οργανωτικό μετασχηματισμό αλλά και στην εναρμόνιση του επιχειρησιακού τους μοντέλου με τη στρατηγική τους και τις απαιτήσεις της αγοράς.

Το digital branding σαν κανάλι για την οικοδόμηση μιας μάρκας έχει εκθετική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Εξελίχθηκε σε ένα από τα σημαντικότερα, πλέον συναφή και φουτουριστικά μέσα δημιουργίας μάρκας για επιχειρήσεις και οργανισμούς παγκοσμίως. Στις αρχές Σεπτεμβρίου 2015, το Instagram άνοιξε την πλατφόρμα του παγκοσμίως σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους. Η δυνατότητα προβολής διαφημίσεων, η οποία μέχρι τότε ήταν διαθέσιμη μόνο σε οκτώ χώρες, διατέθηκε σε περισσότερες από 200 χώρες έως το τέλος Σεπτεμβρίου. Γιατί, όμως, αυτή η εξέλιξη έχει τόσο κρίσιμη σημασία;

Όσο περισσότερο οι αλγόριθμοι, που μαθαίνουν από τις προτιμήσεις μας, κερδίζουν έδαφος στην μεσολάβηση και τελικά την επιμέλεια οποιασδήποτε αγοράς για λογαριασμό μας, τόσο περισσότερο θα αλλάζει και το λιανεμπόριο.

Η σύγχρονη “γρήγορη“ λιανική πώληση θολώνει τη γραμμή μεταξύ shopping και marketing, απαιτώντας έτσι μια δική της στρατηγική. Μέχρι πρότινος, τα εμπορικά κέντρα ήταν ένας καταναλωτικός παράδεισος που λειτουργούσαν και ως ένας ζωντανός χώρος κοινωνικής συγκέντρωσης. Αλλά όλο και περισσότερο , τόσο οι λιανικές αγορές όσο και η κοινωνική δραστηριότητα κινούνται πλέον online. Έτσι, ενώ το φυσικό λιανικό εμπόριο δεν πρόκειται ακόμα να σβήσει, δεν συγκρίνεται ωστόσο πλέον σε ζωντάνια με τις πανταχού παρούσες ψηφιακές εναλλακτικές λύσεις

Σήμερα, παρόλο που υπάρχει συνειδητή στροφή των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα, παρατηρείται μείωση των πωλήσεων. Οι κυριότεροι λόγοι γι αυτό είναι δύο. Πρώτον, πολλά από τα ελληνικά προϊόντα εξακολουθούν να είναι πολύ ακριβότερα από τα εισαγόμενα και άρα, λιγότερο ανταγωνιστικά. Δεύτερον, οι μεγάλες λιανεμπορικές επιχειρήσεις υψώνουν ολοένα και περισσότερα εμπόδια στις ελληνικές παραγωγικές μονάδες, όσον αφορά την τοποθέτηση των προϊόντων τους στα ράφια των καταστημάτων τους Με αποτέλεσμα, να στερούν από τους καταναλωτές τη δυνατότητα να τα επιλέξουν, αναγκάζοντάς τους να στρέφονται στα εισαγόμενα.

Δεν είναι τυχαίο που οι μεγαλύτερες και πιο καταξιωμένες επιχειρήσεις στον κόσμο στηρίζονται στη ομαδική εργασία!  Το όφελος που προκύπτει από τη συνεργασία μιας ομάδας ανθρώπων, που περιλαμβάνει ένα σύνολο συμπληρωματικών δεξιοτήτων οι οποίες απαιτούνται για να ολοκληρωθεί μια εργασία ή ένα έργο, είναι αναμφισβήτητα μεγαλύτερο από αυτό οποιασδήποτε χαρισματικής ανεξάρτητης εργασίας. 

Ίσως ακούγεται ουτοπική η συζήτηση περί αύξησης κερδών εν μέσω μιας παρατεταμένης ύφεσης. Αντιλαμβάνομαι πλήρως ότι στην κατάσταση που έχει περιέλθει η ελληνική αγορά, λόγω της πανδημίας του covid19 φαίνεται αδιανόητο να μιλάει κανείς για αύξηση κερδών. Και όμως, στο μέτρο που παραμένετε στην αγορά, ακόμα και αν ο ανταγωνισμός εντείνεται, υπάρχουν τρόποι για να βελτιώσετε τα κέρδη σας σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας. Φυσικά, στο πλαίσιο του υγιούς ανταγωνισμού

Είναι αποδεδειγμένο ότι ακόμη κι αν δεν προέρχεστε από οικογένεια με λεφτά, διασυνδέσεις και γνωριμίες, μπορείτε να πετύχετε σε όποιο επάγγελμα κι αν διαλέξετε αλλά και σε όποια επιχείρηση ξεκινήσετε. Αφού, λοιπόν, βεβαιωθείτε πως έχετε αγάπη και πάθος για την υπηρεσία που θα προσφέρετε ή το προϊόν που θα πουλάτε, ξεκινήστε με το για πολλούς ρομαντικό, Νο1 Κανόνα "Μην κυνηγήσεις τη δουλειά που υπόσχεται περισσότερα λεφτά, αλλά τη δουλειά που αγαπάς πιο πολύ".

Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, στην εποχή που τίποτα δεν μένει στάσιμο για καιρό και η μια μεταβολή διαδέχεται την άλλη σε χρόνο ρεκόρ. Και όσο επιταχύνονται οι αλλαγές τόσο δυσκολότερη γίνεται η παρακολούθησή τους και η προσαρμογή των οργανισμών, φυσικών και εταιρικών, σε αυτές. Ωστόσο η ταχύτητα με την οποία μια επιχείρηση οργανώνεται και δρα, αποτελεί κρίσιμο στοιχείο στη σημερινή καταναλωτική αγορά. Όχι μόνο οι επιχειρήσεις τεχνολογίας αλλά και οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, και ειδών ένδυσης / μόδας σε όλο τον κόσμο, πρέπει να ακολουθήσουν αυτό τον ρυθμό, με έμφαση στον οργανωτικό μετασχηματισμό αλλά και στην εναρμόνιση του επιχειρησιακού τους μοντέλου με τη στρατηγική τους και τις απαιτήσεις της αγοράς.

Η αγορά γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική, τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο επίπεδο. Ακόμα κι αν το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι η καλύτερη της αγοράς, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αντιμετωπίζετε ανταγωνισμό. Και ο λόγος δεν είναι μόνο οι προτάσεις των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων αλλά οι ολοένα και περισσότερες επιλογές που έχουν οι δυνητικοί πελάτες. Άρα αν θέλουμε να επιτύχουμε πωλήσεις θα πρέπει να προσδιορίσουμε ποιες είναι οι ανταγωνιστικές επιλογές των πελατών και να τοποθετήσουμε το προϊόν ή την υπηρεσία μας με τρόπο που θα κάνει τους πελάτες να μας βλέπουν ως την προτιμώμενη επιλογή. Οι επιλογές που έχει ένας πελάτης σχετικά με μια αγορά ποικίλουν:

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman