• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Όσο περισσότερο προηγμένη είναι η επιστήμη του μάρκετινγκ και των analytics, τόσο πιο φυσικό γίνεται για τη λειτουργία του μάρκετινγκ στην επιχείρηση να πάει πέρα ​​από τα μηνύματα και να διαμορφώσει την ουσία της επιχείρησης, ιδιαίτερα στις εμπειρίες των πελατών, την παράδοση λειτουργικών οφελών και την ώθηση της ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Οπλισμένοι με πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες και τις σχέσεις της εταιρείας με αυτούς, οι μάνατζερ είναι καλά ενημερωμένοι για να βοηθήσουν στη διαφοροποίηση των προϊόντων της επιχείρησης, τις υπηρεσίες, και τις εμπειρίες του πελάτη.

Από σήμερα και μέχρι τις 20 Αυγούστου, λόγω διακοπών, θα αναδημοσιευτούν 10 από τα πιο δημοφιλή άρθρα μου. Σας εύχομαι καλές διακοπές

 

Τα 7 μυστικά του καλού μάνατζερ

 

Οι μάνατζερ πρέπει να δίνουν με αυτοπεποίθηση δύσκολα μηνύματα που βασίζοντα σε αναλύσεις, αλλά πρέπει επίσης να είναι ευαίσθητοι στο πώς οι άνθρωποι λαμβάνουν αυτά τα μηνύματα. Οι πιο χαρισματικοί μάνατζερ συγκεντρώνουν όλα τα παρακάτω γνωρίσματα που λειτουργούν συμπληρωματικά σε ένα ενιαίο σύνολο. 

Σήμερα, για τους σύγχρονους καταναλωτές, ακόμα και μια σοφιστικέ διαφήμιση μπορεί να είναι βαρετή όταν επικοινωνείτε σε λάθος τηλεοπτικό χρόνο. Η διαπίστωση αυτή, αναλύεται από τον Augustine Fou, σε άρθρο του στο marketing journal, και εντοπίζει τις παραμέτρους αυτές που αδυνατούν να παραδώσουν το σωστό μήνυμα- τη σωστή στιγμή- στο στοχευόμενο κοινό του προϊόντος η υπηρεσίας, που απευθύνονται.

Τα πλαστικά είναι η κινητήριος δύναμη της σύγχρονης οικονομίας. Η χρήση τους έχει βοηθήσει τη βιομηχανική ανάπτυξη τα τελευταία 50 χρόνια, με την παγκόσμια παραγωγή τους να αυξάνεται ραγδαία από 15 εκατ. τόνους το 1964 σε 311 εκατ. το 2014. Εάν τα πράγματα συνεχίσουν έτσι, η παραγωγή τους θα διπλασιαστεί ξεπερνώντας τα 600 εκατ. τόνους τα επόμενα 20 χρόνια. Ωστόσο, το όφελος αυτό έχει ένα σημαντικό κόστος. Ειδικά οι πλαστικές συσκευασίες αποτελούν την πεμπτουσία των προϊόντων μίας χρήσης: αντιπροσωπεύουν το ένα τέταρτο του συνολικού όγκου πλαστικών, και περίπου το 95% της αξίας των υλικών των πλαστικών συσκευασιών (αξίας περίπου 80 με 210 δισ. δολάρια ετησίως) χάνεται από την οικονομία. Και ενώ η προβλεπόμενη ωφέλιμη διάρκεια ζωής τους είναι συνήθως μικρότερη από ένα έτος, το υλικό αυτό ζει για αιώνες.

Η βελτίωση των διαδικασιών διαχείρισης ενός έργου (ή περισσότερων) είναι πολύ σημαντικό ζήτημα για κάθε οργανισμό. Υπάρχουν δε πολλά θέματα που χρειάζεται να εξεταστούν για να μπορέσουμε να την επιτύχουμε, που ξεκινούν από τη θεωρητική γνώση και φτάνουν μέχρι τη διαχείριση των αλλαγών. Κάποια, ωστόσο, πρακτικά μέτρα που συνιστούν οι ειδικοί, μπορούν να βοηθήσουν σε αυτή την κατεύθυνση:

Μια εταιρεία, όπως μια ποδοσφαιρική ομάδα (μια και είμαστε στην αρχή του παγκόσμιου κυπέλου ποδοσφαίρου) πρέπει να κάνει πολλά πράγματα σωστά για να έχει άριστες επιδόσεις. Αλλά αν δεν έχει αρκετούς εξαιρετικούς εργαζόμενους που έχουν πολύ καλύτερη απόδοση από το μέσο όρο, τότε βρίσκεται εκτός γηπέδου πριν καν αρχίσει ο αγώνας.

Σήμερα, όπως φαίνεται, οι αρχές και οι ηθικές αξίες έχουν λιγότερη σημασία για ορισμένους από ότι νομίζουμε.

Μέσα στο ασταθές, άσχημο, οικονομικό και κοινωνικό κλίμα που ζούμε σήμερα, είναι λογικό προσπαθώντας να κατανοήσει κανείς τις αποφάσεις των ηγετών, των πολιτικών και των μάνατζερ, να εξετάζει και την ηθική τους διάσταση, κάτι που έχει μεγαλύτερη σημασία σήμερα από ποτέ άλλοτε.

Εν μέσω μιας άνευ προηγούμενου φορολαίλαπας, κοινωνικής ανασφάλειας και περαιτέρω αποδυνάμωσης της καταναλωτικής δυνατότητας των ελλήνων πολιτών, η αγορά των εμπορικών καταστημάτων της Αθήνας και των άλλων μεγάλων αστικών κέντρων, στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης, ανασύνταξης και επανεξέτασης των δυνατοτήτων ανάκαμψης της, επιβάλλεται να αναζητήσει να βρει πρόσφορο έδαφος στις εναλλακτικές μορφές διαφήμισης - προώθησης και πωλήσεων, που προσφέρει το διαδίκτυο.

Σήμερα, παρόλο που υπάρχει συνειδητή στροφή των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα, παρατηρείται μείωση των πωλήσεων. Οι κυριότεροι λόγοι γι αυτό είναι δύο.

Πρώτον, πολλά από τα ελληνικά προϊόντα εξακολουθούν να είναι πολύ ακριβότερα από τα εισαγόμενα και άρα, λιγότερο ανταγωνιστικά.

Δεύτερον, οι μεγάλες λιανεμπορικές επιχειρήσεις υψώνουν ολοένα και περισσότερα εμπόδια στις ελληνικές παραγωγικές μονάδες, όσον αφορά την τοποθέτηση των προϊόντων τους στα ράφια των καταστημάτων τους Με αποτέλεσμα, να στερούν από τους καταναλωτές τη δυνατότητα να τα επιλέξουν, αναγκάζοντάς τους να στρέφονται στα εισαγόμενα.

Στο απολύτως ανταγωνιστικό σημερινό ψηφιακό περιβάλλον, είναι γεγονός πως οι πωλήσεις προϊόντων αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς. Αλλά για να ξεχωρίσεις από το πλήθος δεν αρκεί η παραδοσιακή προσέγγιση και εξυπηρέτηση του πελάτη. Επιβάλλεται η γρήγορη προσαρμογή στις νέες συνθήκες. Ποια είναι τα κρίσιμα σημεία που πρέπει να προσέξει κάποιος για να προσελκύσει και να διατηρήσει πελάτες στον σύγχρονο ψηφιακό χώρο; Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της McKinsey για να ξεχωρίσει μια ψηφιακή προσφορά, οι εταιρείες θα πρέπει να ακολουθήσουν τέσσερα βασικά βήματα:

Η κρίσιμη μάζα πελατών για κάθε επιχείρηση αποτελείται από εκείνους που αγοράζουν σταθερά από αυτή και όχι ευκαιριακά. Γι αυτό και οι περισσότερες επιχειρήσεις επικεντρώνονται στη διατήρηση της υπάρχουσας πελατείας, παράλληλα με τις προσπάθειες μεγέθυνσής της, είτε πρόκειται για πελάτες B2C (business to customer) είτε για άλλες επιχειρήσεις. Η σταθερή πελατεία είναι εκείνη που εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα μιας εταιρείας, ιδίως στις περιπτώσεις B2B (business to business). Έχει μάλιστα, παρατηρηθεί ότι το 75% - 90% των ετήσιων πωλήσεων μιας επιχείρησης που εξυπηρετεί –με προϊόντα ή υπηρεσίες– άλλες επιχειρήσεις προέρχεται από τη σταθερή της πελατεία.

Μπορείς να καταλάβεις ότι ένας οργανισμός αντιμετωπίζει προβλήματα στη λήψη αποφάσεων όταν ακούγονται παράπονα όπως ότι «ο οργανισμός είναι ιδιαίτερα πολύπλοκος», «έχει κουλτούρα συναντήσεων για τη λήψη μιας απόφασης» ή «είναι υπερβολικά συναινετικός». Το να είναι ιδιαίτερα πολύπλοκος» μπορεί απλώς να σημαίνει ότι «είναι δύσκολο να γίνουν πράγματα». Και ενώ συχνά υποδεικνύονται πάρα πολλοί ως «ένοχοι», υπάρχουν δομές matrix, στις οποίες παρότι εμπλέκονται παρά πολλοί άνθρωποι, οι ρόλοι τους είναι σαφείς, ο τρόπος λειτουργίας των εργασιών είναι απλός και η λήψη αποφάσεων είναι γρήγορη και αποτελεσματική.

«Να θυμάσαι πάντα: Η δική σου πραγματικότητα καθορίζεται από αυτά στα οποία επικεντρώνεσαι». Αυτή είναι η συμβουλή που δίνει ο Jedi Master Qui-Gon Jinn στον Anakin Skywalker στην ταινία Star Wars. Στον υπερβολικά γεμάτο περισπασμούς κόσμο στον οποίο εργαζόμαστε, πρόκειται για μια καλή συμβουλή για όλους μας.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman