• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Μπορεί η εξυπηρέτηση των πολιτών να παραμένει βασικό ζητούμενο για τις υπηρεσίες του Δημοσίου, αλλά, οι ιδιωτικές επιχειρήσεις προϊόντων και υπηρεσιών, δεν έχουν την «πολυτέλεια» να διώχνουν και να δυσαρεστούν τους πελάτες τους. Ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες της αγοράς. Οι σωστές δεξιότητες εξυπηρέτησης μέσω τηλεφώνου, είναι ένας από τους θεμέλιους λίθους κάθε επιχείρησης και αυτό είναι εύκολα κατανοητό. Ένα μεγάλο μέρος της θετικής ή της αρνητικής εικόνας που έχουν οι πελάτες για μια επιχείρηση, οφείλεται στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση που λαμβάνουν από αυτή. Επίσης, ένα σημαντικό ποσοστό των δυνητικών πελατών μιας επιχείρησης, καταλήγουν να γίνουν πελάτες της διότι οι εργαζόμενοί της αξιοποίησαν τις τηλεφωνικές τους δεξιότητες αποτελεσματικά, για να τους παρέχουν σωστή εξυπηρέτηση. Με άλλα λόγια, η σωστή τηλεφωνική εξυπηρέτηση μπορεί να κάνει ανθηρή μια επιχείρηση!

Κάθε επιχειρηματίας θέλει να έχει πιστούς πελάτες που προτιμούν την επιχείρησή του. Αλλά αν θέλετε αφοσίωση από τους πελάτες σας πρέπει πρώτοι εσείς να τους προσφέρετε τη δυνατότητα να παραμείνουν πιστοί στην επιχείρηση σας. Αν εσείς οι ίδιοι δεσμευτείτε σε πέντε βασικούς τομείς, τότε οι πελάτες σας θα σας ανταμείψουν με την αφοσίωσή τους.

Ακολουθούν κάποιες «συμβουλές» που στην πραγματικότητα ισχύουν για οποιοδήποτε σχεδόν επάγγελμα ή τομέα αγοράς. Αν νομίζετε ότι είναι αυτονόητες, δεν έχετε παρά να κάνετε μια αυτοαξιολόγηση. Εκτυπώστε αυτή τη σελίδα και κρατήστε τη λίστα στο γραφείο σας για μια εβδομάδα. Κάθε φορά που μία δραστηριότητά σας πληροί έναν από τους στόχους που περιλαμβάνονται, τοποθετήστε ένα σημάδι ελέγχου δίπλα στη σχετική συμβουλή.  Έτσι μπορείτε να ελέγξετε αν δεσμεύεστε στην πράξη, όπως ακριβώς θεωρείτε ότι κάνετε, παρακολουθώντας αυτό το checklist για μια εβδομάδα.

Σε περιόδους κρίσης είναι πολύ εύκολο να χάσετε τον έλεγχο των συναισθημάτων σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η συναισθηματική νοημοσύνη, γνωστή διεθνώς ως ΕΙ ή EQ, είναι τόσο σημαντική. Η ικανότητα να αναγνωρίζετε τα συναισθήματα (τα δικά σας και των άλλων), να κατανοείτε την ισχυρή επίδραση τους, και να χρησιμοποιείτε τις πληροφορίες αυτές για να καθοδηγήσετε τη σκέψη και τη συμπεριφορά σας, μπορεί να αυξήσει σημαντικά τις πιθανότητες επιτυχίας στην επίτευξη των στόχων σας.

Σύμφωνα λοιπόν με τους ειδικούς, όπως κάθε ικανότητα έτσι και αυτή της συναισθηματικής νοημοσύνης εξασκείται με την πρακτική. Μήπως, όμως, ήδη κατέχετε υψηλό EQ, χωρίς να το γνωρίζετε; Ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω προτάσεις, για να δείτε αν περιγράφουν τη συμπεριφορά και τις συνήθειές σας:

«Η παραγωγικότητα δεν είναι τα πάντα, αλλά μακροπρόθεσμα είναι σχεδόν τα πάντα», έγραψε ο Paul Krugman πριν από περισσότερα από 20 χρόνια. "Η ικανότητα μιας χώρας να βελτιώνει το βιοτικό της επίπεδο με την πάροδο του χρόνου εξαρτάται σχεδόν εξ ολοκλήρου από την ικανότητά της να αυξάνει την παραγωγή ανά εργαζόμενο".

Υπάρχει ένας ενάρετος κύκλος παραγωγικότητας και ανθρώπων: Τα υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας επιτρέπουν στην κοινωνία να επανεπενδύει στο ανθρώπινο κεφάλαιο (προφανώς, αλλά όχι αποκλειστικά, μέσω υψηλότερων μισθών) και οι έξυπνες επενδύσεις οδηγούν σε υψηλότερη παραγωγικότητα της εργασίας.

Σε όλους μας αρέσει να διαβάζουμε άρθρα με συμβουλές επιτυχίας. Είναι διασκεδαστικά, ευκολοδιάβαστα και τα μοιράζεσαι εύκολα, πράγμα που ίσως εξηγεί γιατί υπάρχουν τόσα πολλά που περιλαμβάνουν καταλόγους για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε προκειμένου να είμαστε επιτυχημένοι μάνατζερ, επιχειρηματίες ή οτιδήποτε άλλο. Και οι συμβουλές που δίνουν, συχνά ακούγονται λογικές.

Το ψηφιακό εμπόριο (D-commerce), βασικό κομμάτι του οποίου είναι το ηλεκτρονικό (e-commerce), βρίσκεται εν μέσω (μιας ακόμα) επανάστασης και αναπτύσσεται πιο γρήγορα από ποτέ, ιδιαίτερα αυτή την εποχή με τους περιορισμούς που επιβάλλει παγκοσμίως η πανδημία.

Η τάση δεν είναι καινούργια, ο κορωνοϊός όμως την επιταχύνει, σε βαθμό που μπορεί να αποβεί μοιραίος για όσους είναι απροετοίμαστοι.

Αυτό που είναι σαφές, είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν μια άλλη, ιδιαίτερη ικανότητα αντίληψης και ανάλυσης των προβλημάτων που δημιούργησε η οικονομική κρίση και σκέπτονται με τελείως διαφορετικό τρόπο από άλλους συναδέλφους τους. Ίσως, να έχουν διαφορετικό DNA, που τους βοήθα να δημιουργούν καινοτομικά προϊόντα - υπηρεσίες τα οποία τους κατατάσσουν στην ξεχωριστή κατηγορία των ηγετών. 

Το 2020 έφτασε στο τέλος του. Η επιστήμη νίκησε τον Covid19, τα περισσότερα εμβόλια των φαρμακοβιομηχανιών εγκρίθηκαν, οι εμβολιασμοί ξεκίνησαν και αυτό έφερε ξανά χαμόγελα και ελπίδα σε όλο τον κόσμο. Κάθε χρονιά λοιπόν, τέτοιες μέρες όλοι φτιάχνουμε μια λίστα με αυτά που θέλουμε να αλλάξουμε στη ζωή μας, να βελτιώσουμε, ή να ξεκινήσουμε. Μια καλή ιδέα θα ήταν να ξεκινήσουμε με τον χώρο που περνάμε τις περισσότερες ώρες της ημέρας, την εργασία μας - και ποια είναι αυτά τα στοιχεία που θα μπορούσαν να μας κάνουν καλύτερους μάνατζερ.

Βασικός κανόνας στην εξυπηρέτηση των πελατών είναι να ζητάμε συγνώμη όταν κάτι πάει στραβά. Και σε πολλές περιπτώσεις, οι απολογίες συνεχίζονται καθ 'όλη τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης, καθώς κάποιος εργαζόμενος πρώτης γραμμής προσπαθεί να μεταδώσει στον πελάτη την ενσυναίσθηση και τη φροντίδα του. Αλλά μια εκπληκτική νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο HBR δείχνει ότι η προσέγγιση αυτή μπορεί να έχει το αντίθετο από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα: Μια απολογία που εκτείνεται πέρα ​​από τα πρώτα δευτερόλεπτα της αλληλεπίδρασης, μπορεί να μειώσει την ικανοποίηση του πελάτη. Οι εργαζόμενοι αντί να επιδεικνύουν τα συναισθήματά τους πρέπει να επικεντρωθούν στην επίδειξη της δημιουργικής και ενεργητικής προσπάθειάς τους για την επίλυση του προβλήματος του πελάτη, αυτό δηλαδή που οδηγεί πραγματικά στην ικανοποίηση του.

Πόσο αξίζει ο καλύτερος πωλητής σας; Ή ο καλύτερος μηχανικός ή marketer που έχετε; Όλοι γνωρίζουμε ότι κάποιοι άνθρωποι φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα από άλλους. Αλλά ο καλύτερος δεν είναι απλώς λίγο καλύτερος από τους υπόλοιπους, συνήθως είναι πολύ καλύτερος. 

Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, στην εποχή που τίποτα δεν μένει στάσιμο για καιρό και η μια μεταβολή διαδέχεται την άλλη σε χρόνο ρεκόρ. Και όσο επιταχύνονται οι αλλαγές τόσο δυσκολότερη γίνεται η παρακολούθησή τους και η προσαρμογή των επιχειρήσεων, σε αυτές. Ωστόσο η ταχύτητα με την οποία μια επιχείρηση οργανώνεται και δρα, αποτελεί κρίσιμο στοιχείο στη σημερινή καταναλωτική αγορά. Όχι μόνο οι επιχειρήσεις τεχνολογίας αλλά και οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, και ειδών ένδυσης / μόδας σε όλο τον κόσμο, πρέπει να ακολουθήσουν αυτό τον ρυθμό, με έμφαση στον οργανωτικό μετασχηματισμό αλλά και στην εναρμόνιση του επιχειρησιακού τους μοντέλου με τη στρατηγική τους και τις απαιτήσεις της αγοράς.

Το digital branding σαν κανάλι για την οικοδόμηση μιας μάρκας έχει εκθετική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Εξελίχθηκε σε ένα από τα σημαντικότερα, πλέον συναφή και φουτουριστικά μέσα δημιουργίας μάρκας για επιχειρήσεις και οργανισμούς παγκοσμίως. Στις αρχές Σεπτεμβρίου 2015, το Instagram άνοιξε την πλατφόρμα του παγκοσμίως σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους. Η δυνατότητα προβολής διαφημίσεων, η οποία μέχρι τότε ήταν διαθέσιμη μόνο σε οκτώ χώρες, διατέθηκε σε περισσότερες από 200 χώρες έως το τέλος Σεπτεμβρίου. Γιατί, όμως, αυτή η εξέλιξη έχει τόσο κρίσιμη σημασία;

Όσο περισσότερο οι αλγόριθμοι, που μαθαίνουν από τις προτιμήσεις μας, κερδίζουν έδαφος στην μεσολάβηση και τελικά την επιμέλεια οποιασδήποτε αγοράς για λογαριασμό μας, τόσο περισσότερο θα αλλάζει και το λιανεμπόριο.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman