• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
Image on Reporter.gr
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Οι επικείμενες εθνικές εκλογές είναι για τα κόμματα η ώρα του πολιτικού μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Και, όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις μορφές επικοινωνίας, υπάρχουν πάντα δύο πόλοι, ένας πομπός και ένας δέκτης. Το θέμα όμως είναι ότι, όπως και στη διαπροσωπική επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, το ίδιο συμβαίνει και με την επικοινωνία ενός πολιτικού κόμματος με τους ψηφοφόρους του. Δηλαδή συχνά, ο ένας δεν ακούει τον άλλο και μιλάει μόνο ο πομπός, με αποτέλεσμα το μήνυμα να μη περνάει στο δέκτη και η επικοινωνία να καθίσταται αναποτελεσματική. Έτσι αντί να έχουμε ενεργούς δέκτες, όπως θα ήταν το ζητούμενο, καταλήγουμε να έχουμε μόνο παθητικούς.

Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman