• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
Image on Reporter.gr
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Marketing Browser

Θα πρέπει να έχουµε υπόψιν µας ότι είναι η θετική, ή η αρνητική επικοινωνία που φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά, αλλά και αυτή που τους κρατάει σε απόσταση.

Βιώσιμοι «Καθαροί» Πόροι

Η ισορροπία των οικοσυστηµάτων βασίζεται στην αγαστή συνεργασία των ειδών που τα απαρτίζουν. H αποτελεσµατική χρήση των πόρων, µε την ανακύκλωση υλικών που μπορούν να μετατραπούν σε νέες πρώτες ύλες και ενέργεια, η χρησιμοποίηση εναλλακτικών καυσίμων και πρώτων υλών, η ορθή διαχείριση των αποβλήτων και των απορριμμάτων και η βιολογική γεωργία, μπορούν να δώσουν λύσεις στα περιβαλλοντικά και οικονομικά αδιέξοδα που έχουν δημιουργηθεί από τις εφαρμοζόμενες πολιτικές των τελευταίων χρόνων. Και όλα αυτά δεν σημαίνουν μόνο κόστος αλλά και κέρδος για εκείνους που τα εφαρμόζουν, πέραν του σημαντικού οφέλους που έχουν για ολόκληρη την κοινωνία.

Η αναποφασιστικότητα του πελάτη, αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για πώληση

Ακόμα και όταν έχουν κάνει την έρευνά τους για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, πολλοί πελάτες μπαίνουν στα καταστήματα αναποφάσιστοι σχετικά με το τι θα αγοράσουν. Και αυτό αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για τους λιανέμπορους.

Ψάχνοντας για εργαζόμενους μετά την πανδημία…

Πολλά παράπονα ακούμε τελευταία από τις επιχειρήσεις εστίασης για δυσκολία εξεύρεσης εργαζομένων μετά την πανδημία στο χώρο αυτό. Πολλοί νέοι φαίνεται πως μετά τις αναστολές εργασίας δεν θέλουν να επιστρέψουν, κάνοντας άλλα σχέδια.

Τα 10 βήματα για να αριστεύσει μια επιχείρηση στην εξυπηρέτηση πελατών.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κοινό έχουν μεταξύ τους οι επιτυχημένες επιχειρήσεις στο θέμα της εξυπηρέτησης πελατών; Πρωτοπορούν σε αυτόν τον πολύ σημαντικό για την επιβίωσή τους τομέα. Κάθε επιχείρηση που έχει σφυρηλατήσει ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών, μέσω της δέσμευσης, αφοσίωσης και καινοτομίας, έχει γίνει και παγκοσμίως γνωστή σαν ηγέτης.

Από την «ψηφιακή γεωργία» στην «έξυπνη γεωργία».

Η καινοτομία στη γεωργία είναι ζωτικής σημασίας, γιατί είναι ο μόνος τρόπος ώστε να εξασφαλίσουμε ότι θα μπορεί να τραφεί όλος ο κόσμος. Υπολογίζεται ότι ένας στους εννέα ανθρώπους σήμερα στον κόσμο υποφέρει από πείνα, ενώ ένας στους τρεις υποσιτίζεται. Ταυτόχρονα, η παγκόσμια ζήτηση τροφίμων αναμένεται να αυξηθεί κατά τουλάχιστον 60% μέχρι το 2050. Για να τραφούν 10 δισεκατομμύρια άνθρωποι, η καινοτομία στη γεωργία είναι απολύτως επιτακτική. Η ιστορία καταδεικνύει ότι αν υπάρχει ένας τομέας στον οποίο η καινοτομία έχει αποδειχθεί εφικτή αλλά και απίστευτα επιτυχημένη, αυτός είναι ο γεωργικός. Προηγμένες τεχνικές όπως η παστερίωση, η ψύξη, η μηχανοποίηση και η αποκαλούμενη «πράσινη επανάσταση» ενίσχυσαν τον εφοδιασμό σε τρόφιμα παγκοσμίως επιφέροντας κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη.

Aν δεν βλέπετε κανέναν σαν και εσάς, κανέναν ο οποίος να συµφωνεί µαζί σας, µην ανησυχείτε. Υπάρχουν στην πραγµατικότητα εκατοντάδες άνθρωποι σαν εσάς, οι οποίοι περιµένουν για έναν ηγέτη.

Ποιοι είναι οι «πόροι υψηλότερης τάξης» και πως βελτιώνουν την ανάπτυξη μιας επιχείρησης

Όταν η μεγάλη σουηδική εταιρεία επίπλων IKEA καθιέρωσε το πρώτο της κατάστημα εκτός της Σκανδιναβίας, δημιούργησε μια στρατηγική επέκτασης για να διερευνήσει νέες αγορές. Στη συνέχεια άνοιγε ένα κατάστημα – ναυαρχίδα προσαρμοσμένο στην περιοχή και στη συνέχεια προχωρούσε σε franchising. Το μοντέλο προσαρμογής της ήταν διαφορετικό, περιλαμβάνοντας ένα "περίεργο" μάρκετινγκ του είδους "Οι Σουηδοί πάνε σπίτι" στην Ελβετία… Η ΙΚΕΑ συνδύασε το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, ένα μοντέλο συστηματικής επέκτασης, από την άποψη του τόπου που βρίσκονται τα καταστήματα και του τρόπου με τον οποίο διαμορφώνονται, με την προθυμία της να πραγματοποιήσει σημαντικές αλλαγές όταν είναι απαραίτητο. Προσάρμοσε το μέγεθος του προϊόντος στις Ηνωμένες Πολιτείες, π.χ., όπου τα παραδοσιακά σουηδικά ποτήρια πρέπει να γίνουν αρκετά μεγαλύτερα ώστε να εμποδίσει τους Αμερικανούς να αγοράζουν ‘βάζα λουλουδιών’ για να τα χρησιμοποιήσουν σαν ποτήρια.

Is it True?
Is it Helpful?
Is it Inspiring?
Is it Necessary?
Is it Kind?

Τι μπορεί να κάνει μια μικρομεσαία επιχείρηση σε μια κορεσμένη αγορά

Η αγορά σήμερα δεν είναι καθόλου εύκολη. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις φαίνεται να έχουν στη διάθεσή τους αστείρευτη χρηματοδότη η, τα καλύτερα μυαλά και τεχνολογία που εξελίσσεται διαρκώς για να δημιουργούν τις καμπάνιες τους.

Με λίγα λόγια, διαμορφώνεται μια κορεσμένη αγορά. Η τηλεοπτική διαφήμιση κατακλύζεται από ασφάλειες, αυτοκίνητα, τράπεζες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών κλπ. Στο Facebook διαμοιράζεται κάθε νέο προϊόν ή υπηρεσία που αφορά την υγεία ή την αισθητική, ή ό,τι άλλο μπορεί κανείς να φανταστεί. Καθένας μας στέλνει και λαμβάνει μηνύματα.  Ήταν  πάντα δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς μέσα στο διαφημιστικό clutter που συνήθως επικρατεί, αλλά πιστεύω πραγματικά ότι αυτό το έτος θα είναι ακόμα πιο δύσκολο.

Το διακύβευμα στη λήψη αποφάσεων

Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να πάρουμε δύσκολες αποφάσεις; Όλοι γνωρίζουμε την τυπική απάντηση: Να κάνουμε ό,τι μεγιστοποιεί τα κέρδη ή παράγει μεγαλύτερη αξία για τους μετόχους, ακολουθώντας τη νομιμότητα. Αυτή η λογική και τα θεσμικά όργανα που την ενισχύουν, οι ανταγωνιστικές αγορές και το κράτος δικαίου, έχουν μεταμορφώσει τον κόσμο βγάζοντας δισεκατομμύρια ανθρώπους από τη φτώχεια. Αλλά, για τις αποφάσεις οι οποίες εντάσσονται σε «γκρίζες ζώνες», η τυπική απάντηση δεν είναι η σωστή.

Ηγεσία είναι να υπηρετείς χωρίς να κρίνεις αρνητικά τους συνοδοιπόρους σου στην κοινωνία και τη ζωή.

Η γνώση ως κεφάλαιο και πόρος

Οι υπολογιστές, παρόλο τον ενθουσιασμό που έχουν δημιουργήσει, δεν είναι ακόμη οικονομικά σημαντικοί. Είναι, λοιπόν, προφανές ότι δεν έχουμε αρχίσει να χρησιμοποιούμε στο έπακρο τις δυνατότητες τους. Μέχρι τώρα τους χρησιμοποιούσαμε μόνο για τις εργασίες του γραφείου, οι οποίες  εξ ορισμού είναι ασήμαντες. Για να είμαστε ακριβείς, οι υπολογιστές δημιούργησαν αμειβόμενες θέσεις εργασίας για τους μαθηματικούς. Αλλά αυτό δεν αποτελεί σημαντική οικονομική συμβολή. Έτσι, ο οικονομικός αντίκτυπος των νέων τεχνολογιών βρίσκεται ακόμα στο μέλλον και η οικονομική του επίδραση είναι μικρή. 

Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman