• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Marketing Browser

Οι άνθρωποι που δεν παίρνουν ρίσκα, κάνουν γενικά περίπου δύο μεγάλα λάθη το χρόνο.

Οι άνθρωποι που παίρνουν ρίσκα, κάνουν γενικά περίπου δύο μεγάλα λάθη το χρόνο.

Μπορείς να καταλάβεις ότι μια επιχείρηση αντιμετωπίζει προβλήματα στη λήψη αποφάσεων όταν ακούγονται παράπονα όπως ότι «η επιχείρηση είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη», «έχει κουλτούρα συναντήσεων για τη λήψη μιας απόφασης» ή «είναι υπερβολικά συναινετική». Το να είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη» μπορεί απλώς να σημαίνει ότι «είναι δύσκολο να γίνουν πράγματα». Και ενώ συχνά υποδεικνύονται πάρα πολλοί ως «ένοχοι», υπάρχουν δομές matrix, στις οποίες παρότι εμπλέκονται παρά πολλοί άνθρωποι, οι ρόλοι τους είναι σαφείς, ο τρόπος λειτουργίας των εργασιών είναι απλός και η λήψη αποφάσεων είναι γρήγορη και αποτελεσματική.

Πριν από δέκα χρόνια, αν ρωτούσαμε τα ανώτερα στελέχη μιας επιχείρησης τι σημαίνει “digital” για εκείνους, η συνήθης απάντηση θα ήταν κάτι που σχετίζεται με τα social media. Σήμερα, μπορεί να είναι οι εφαρμογές, τα big data, η τρισδιάστατη εκτύπωση, το "cloud " ή άλλο σύγχρονο παράδειγμα ψηφιακής τεχνολογίας. Όλες αυτές οι απαντήσεις είναι εξίσου σωστές και λανθασμένες. Σημαντικότερος από τις συγκεκριμένες καινοτομίες που εισήγαγε η ψηφιακή επανάσταση, είναι ο αθροιστικός αντίκτυπός τους στις επιχειρήσεις . Δεν υπάρχει πλέον κανένα όριο μεταξύ του προ- και μετα-ψηφιακού κόσμου. Το ψηφιακό είναι η επιχείρηση και η επιχείρηση είναι ψηφιακή!

Κάτι που πρέπει να θυμάστε είναι ότι καμία εταιρεία δεν απογειώνεται χωρίς ποτέ να έχει ισχυρή παρουσία στα social media. Είναι τεράστιο λάθος να πιστεύετε ότι η εταιρεία σας μπορεί να τα αγνοήσει. Τα κοινωνικά σας δίκτυα είναι το πρόσωπο της εταιρείας σας, και όχι το PR που κάνετε για το λανσάρισμα σας.

Η συνταγή παραγωγής καλών ιδεών, είναι η επιλογή των κατάλληλων ανθρώπων καθώς και ο σωστός χειρισμός τους. Ο κανόνας είναι απλός: επιλέξτε τους ανθρώπους που μπορούν να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας. Όσο προφανές και αν ακούγεται αυτό, δεν συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις των παραδοσιακών συνεδριάσεων brainstorming, όπου συχνά, οι συμμετέχοντες επιλέγονται με κριτήριο την εξέχουσα θέση που έχουν στο οργανόγραμμα της επιχείρησης, παρά από σεβασμό για τις ειδικές γνώσεις τους.

Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, στην εποχή που τίποτα δεν μένει στάσιμο για καιρό και η μια μεταβολή διαδέχεται την άλλη σε χρόνο ρεκόρ. Και όσο επιταχύνονται οι αλλαγές τόσο δυσκολότερη γίνεται η παρακολούθησή τους και η προσαρμογή των επιχειρήσεων / οργανισμών, φυσικών και εταιρικών, σε αυτές. Ωστόσο η ταχύτητα με την οποία μια επιχείρηση οργανώνεται και δρα, αποτελεί κρίσιμο στοιχείο στη σημερινή καταναλωτική αγορά. Όχι μόνο οι επιχειρήσεις τεχνολογίας αλλά και οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, και ειδών ένδυσης / μόδας  πρέπει να ακολουθήσουν αυτό τον ρυθμό, με έμφαση στον οργανωτικό μετασχηματισμό αλλά και στην εναρμόνιση του επιχειρησιακού τους μοντέλου με τη στρατηγική τους και τις απαιτήσεις της αγοράς.

«Καλύτερα να σου βγει το μάτι  παρά τ’ όνομα»,  λέγανε οι παλιοί.

Σήμερα, η διαχείριση της φήμης περνά μέσα από την ενεργό διαχείριση των κριτικών, των συζητήσεων και των σχολίων για μια επιχείρηση. Συνήθως, αυτά συμβαίνουν online, αλλά χρειάζεται προσοχή και με ό, τι συμβαίνει στο offline περιβάλλον. Ένα παράπονο στο κατάστημα που δεν αντιμετωπίζεται σωστά, θα κάνει πάντα το δρόμο του μέσα από την εικονική οδό. Ως εκ τούτου, δεν θα πρέπει να αγνοηθεί.

Δεν υπάρχει επιτυχημένη επιχείρηση ή μάρκα που να μη παίρνει πολύ σοβαρά τη φήμη της, γι’ αυτό εξάλλου αναπτύχθηκαν οι δημόσιες σχέσεις και το word-of-mouth marketing. Ωστόσο, το τοπίο έχει αλλάξει ριζικά. Η ύπαρξη των social media το έχει αλλάξει. Οι κριτικές και τα σχόλια των χρηστών που φθάνουν ως άμεση ανατροφοδότηση σε κάθε επιχείρηση είναι πλέον κοινός τόπος, σημαίνοντας νέες προκλήσεις και ευκαιρίες.

Έτσι, πρέπει να πάρουμε κάποια μέτρα. Βασικά, χρειάζεται να δημιουργήσουμε μια καλή άμυνα, καθώς και σωστή στρατηγική επίθεση όταν απαιτείται. Οι επτά βασικοί τομείς είναι οι εξής:

Ένα χρόνο πριν περιμέναμε να μας φέρει το 2021 την επιστροφή στην προ Covid κανονικότητα, ώστε να συνεχίσουμε τα πάντα από εκεί που τα αφήσαμε το 2019. Λίγο πριν το 2022 καταλαβαίνουμε ότι η ζωή άλλαξε οριστικά, συνειδητοποιώντας πως ότι λειτουργούσε προχθές μπορεί να μη λειτουργεί πλέον σήμερα και αύριο.

Ο μεγάλος κίνδυνος για τους περισσότερους από εμάς δεν είναι ότι ο στόχος μας είναι πολύ υψηλός και δεν θα τον πετύχουμε, αλλά ότι είναι πολύ χαμηλός και θα τον πετύχουμε.

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ξεκινώντας την επιχείρηση τους κάνουν τα πάντα μόνοι τους. Αν τα πράγματα πάνε καλά και η επιχείρηση μεγαλώσει διαπιστώνουν ότι χρειάζεται να προσλάβουν εξειδικευμένο προσωπικό για να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους. 

Οι νικητές βλέπουν το όνειρο και καταστρώνουν σχέδια, ενώ οι υπόλοιποι βλέπουν τα εμπόδια και ψάχνουν δικαιολογίες.

Όταν συμβαίνει κάτι κακό, υπάρχουν 3 επιλογές. Μπορείτε να το αφήσετε να ορίσει τη ζωή σας, ή να το αφήσετε να σας καταστρέψει, ή να το αφήσετε να σας δυναμώσει. Η μόνη διαφορά μεταξύ φόβου και ενθουσιασμου, είναι η στάση σας για αυτό!

Η αγορά γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική, τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο επίπεδο. Ακόμα κι αν το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι η καλύτερη της αγοράς, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αντιμετωπίζετε ανταγωνισμό. Και ο λόγος δεν είναι μόνο οι προτάσεις των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων αλλά οι ολοένα και περισσότερες επιλογές που έχουν οι δυνητικοί πελάτες. Άρα αν θέλουμε να επιτύχουμε πωλήσεις θα πρέπει να προσδιορίσουμε ποιες είναι οι ανταγωνιστικές επιλογές των πελατών και να τοποθετήσουμε το προϊόν ή την υπηρεσία μας με τρόπο που θα κάνει τους πελάτες να μας βλέπουν ως την προτιμώμενη επιλογή. Οι επιλογές που έχει ένας πελάτης σχετικά με μια αγορά ποικίλουν:

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman