• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Marketing Browser

Τι να γράψει κάποιος για τις επιχειρήσεις και την αγορά σήμερα και με τι όρεξη, όταν η χώρα του και ο πλανήτης ολόκληρος είναι αντιμέτωπος με έναν αόρατο εχθρό που έχει ήδη πάρει τη ζωή χιλιάδων συνανθρώπων μας; Τα πάντα και οι πάντες δοκιμάζονται και μια ευχή έρχεται στο μυαλό όλων μας, να βγούμε όσο πιο αλώβητοι γίνεται και να ξαναρχίσουμε από την αρχή. Ένα είναι σίγουρο, ότι η επιστήμη θα τον νικήσει και εμείς θα βγούμε πιο δυνατοί και καλύτεροι άνθρωποι με νέα, πιο υγιή αντίληψη για τη ζωή

Επέλεξα λοιπόν να σας ανεβάσω ένα κείμενο με ιστορικές αναφορές για τον σημαντικό ρόλο που έπαιξε ο παραγωγικός ανταγωνισμός στην Αναγέννηση.

Είναι γεγονός (όπως δείχνουν έρευνες διεθνώς), ότι η word – of – mouth μετάδοση ενός μηνύματος, αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα, για το 20-50 τοις εκατό, όλων των αποφάσεων αγοράς ενός προϊόντος. Η επιρροή, που ασκεί στις αποφάσεις, είναι ακόμα μεγαλύτερη όταν οι καταναλωτές αγοράζουν ένα προϊόν για πρώτη φορά ή όταν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, είναι σχετικά ακριβά. Οι παράγοντες αυτοί, τείνουν να κάνουν τους καταναλωτές να αναζητούν σκοπίμως, περισσότερες πληροφορίες και γνώμες, από ότι θα έκαναν σε άλλες περιπτώσεις. 

Παρόλο που οι εταιρείες διατυμπανίζουν εδώ και πολύ καιρό ότι επιθυμούν να βρίσκονται κοντά στους πελάτες τους, η ψηφιακή εποχή τους αναγκάζει να το κάνουν πραγματικά, καθώς τους προσφέρει καλύτερα μέσα για να το πετύχουν. Από τη στιγμή που οι καταναλωτές συνήθισαν στις online εμπειρίες που τους προσφέρουν οι επιχειρήσεις τύπου Amazon και Apple, περιμένουν όλο και περισσότερο και από τις υπόλοιπες εταιρείες να ανταποκρίνονται γρήγορα σε ερωτήσεις, να προσαρμόζουν απρόσκοπτα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να παρέχουν εύκολη πρόσβαση πληροφόρησης στους πελάτες τους όταν τη χρειάζονται.

Δεν με πληρώνουν αρκετά για να κάνω κάτι τέτοιο! Πώς περιμένετε από μένα να εργαστώ σε αυτές τις συνθήκες; Μου ζητάτε κάτι που είναι αδύνατο! Περιστοιχίζομαι από ανόητους!

Πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι είμαστε προνοητικοί αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Θα μου πείτε, πόσο προνοητικός μπορεί να γίνει κάποιος στις μέρες μας όταν δεν ξέρει τι του ξημερώνει. Και όμως...

Η ηγεσία διευρύνει τους ορίζοντες των οραμάτων.

Πιστεύω ότι είναι καθήκον του καθένα µας να ενεργεί λες και η τύχη του κόσµου εξαρτάται από εκείνον. Καθένας µόνος του είναι προφανές πως δεν µπορεί να καταφέρει αυτό που µπορεί να καταφέρει µια οµάδα. Παρ’ όλα αυτά ένας άνθρωπος συχνά αρκεί για να κάνει τη διαφορά.

Υπάρχει μια τάση να υποθέτουμε ότι κάποιος πωλητής έχασε μια πώληση επειδή το προϊόν που προσπάθησε να πουλήσει ήταν κατώτερο, κατά κάποιο τρόπο, των προσδοκιών του αγοραστή. Ωστόσο, στην πλειονότητα των ερευνών, οι αγοραστές κατατάσσουν ως ισοδύναμα τα συνολικά χαρακτηριστικά των ανταγωνιστικών προϊόντων. Αυτό υποδηλώνει ότι υπάρχουν άλλοι παράγοντες που ξεχωρίζουν έναν νικητή από τους υπόλοιπους. Γιατί, λοιπόν, ένας πωλητής, μπορεί να χάσει μια πώληση;

Κάθε δημόσιος οργανισμός ή υπηρεσία, η οποία έρχεται σε επαφή καθημερινά με μεγάλο αριθμό πολιτών, συνήθως ανακαλύπτει πως η αυξημένη ζήτηση για την εξυπηρέτηση των πολιτών που απευθύνονται σε αυτήν είναι πολλαπλάσια των δυνατοτήτων της, με αποτέλεσμα οι πολίτες να μην ικανοποιούνται από το επίπεδο εξυπηρέτησης που λαμβάνουν.

Σχεδόν κανείς από τους ισχυρούς αυτού του κόσµου δεν είναι ιδιαίτερα χαρισµατικός, µορφωµένος, γοητευτικός ή όµορφος. Γίνονται ισχυροί επειδή θέλουν να γίνουν.

Ο ηγέτης οφείλει να αναζητά το διανοητικό κεφάλαιο. Τα ταλέντα. Τα ταλέντα δεν υποστηρίζουν την εταιρεία. Είναι η εταιρεία.

Αυτό που είναι σαφές, είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν μια άλλη, ιδιαίτερη ικανότητα αντίληψης και ανάλυσης των προβλημάτων που δημιούργησε η οικονομική κρίση και σκέπτονται με τελείως διαφορετικό τρόπο από άλλους συναδέλφους τους. Ίσως, να έχουν διαφορετικό DNA, που τους βοήθα να δημιουργούν καινοτομικά προϊόντα - υπηρεσίες τα οποία τους κατατάσσουν στην ξεχωριστή κατηγορία των ηγετών. 

Έρχεται κάποια στιγμή που όλοι φτιάχνουμε μια λίστα με αυτά που θέλουμε να αλλάξουμε στη ζωή μας, να βελτιώσουμε, ή να ξεκινήσουμε. Μια καλή ιδέα θα ήταν να ξεκινήσουμε με τον χώρο που περνάμε τις περισσότερες ώρες της ημέρας, την εργασία μας - και ποια είναι αυτά τα στοιχεία που θα μπορούσαν να μας κάνουν καλύτερους μάνατζερ . Ας δούμε αυτά που φαίνεται ότι μπορούν να αξιοποιηθούν ευκολότερα.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman