• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Marketing Browser

Αυτό που είναι σαφές, είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν μια άλλη, ιδιαίτερη ικανότητα αντίληψης και ανάλυσης των προβλημάτων που δημιούργησε η οικονομική κρίση και σκέπτονται με τελείως διαφορετικό τρόπο από άλλους συναδέλφους τους. Ίσως, να έχουν διαφορετικό DNA, που τους βοήθα να δημιουργούν καινοτομικά προϊόντα - υπηρεσίες τα οποία τους κατατάσσουν στην ξεχωριστή κατηγορία των ηγετών. 

Έρχεται κάποια στιγμή που όλοι φτιάχνουμε μια λίστα με αυτά που θέλουμε να αλλάξουμε στη ζωή μας, να βελτιώσουμε, ή να ξεκινήσουμε. Μια καλή ιδέα θα ήταν να ξεκινήσουμε με τον χώρο που περνάμε τις περισσότερες ώρες της ημέρας, την εργασία μας - και ποια είναι αυτά τα στοιχεία που θα μπορούσαν να μας κάνουν καλύτερους μάνατζερ . Ας δούμε αυτά που φαίνεται ότι μπορούν να αξιοποιηθούν ευκολότερα.

Oι καλοί ηγέτες είναι σκληροί με τις αρχές της ομάδας και όχι με τους ανθρώπους. Κι έχουν πάντα στο μυαλό τους ότι είναι εκείνοι που χρειάζονται τους ανθρώπους, όχι το αντίστροφο. Αν δεν καταλαβαίνεις τους ανθρώπους, δεν μπορείς και να τους οδηγήσεις.

Με το που προσελάμβανα συνεργάτες, στη συνέχεια τους ενέτασσα στο σύστημα αξιών και αρχών της εταιρείας, ενσταλάζοντάς τους αυτοπεποίθηση αλλά και πίστη σε αυτό.

Υπάρχει μια απλή αρχή την οποία πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις, όταν αποφασίσουν να μειώσουν το κόστος πωλήσεών τους: Να μη πληγούν οι ίδιες. Μικρές αλλαγές μπορεί να έχουν μεγάλες θετικές και μη αναμενόμενες επιπτώσεις.

Οι επιχειρήσεις σήμερα, προσπαθούν να ισορροπήσουν, σε μια λεπτή γραμμή, μεταξύ της μείωσης των εξόδων και της διατήρησης ικανών πόρων, οι οποίοι θα προστατεύσουν τα υφιστάμενα έσοδα και την μελλοντική τους ανάπτυξη. Το κλειδί σε αυτές τις αλλαγές, είναι η συστηματική αναγνώριση των αποτελεσματικών δικτύων πώλησης και η προώθηση της αποδοτικότητάς τους στην οργάνωση των πωλήσεων.

Για να αυξήσουν την απόδοση των εργαζομένων τους, οι εργοδότες συνήθως επενδύουν σε μια σειρά από οικονομικές ανταμοιβές και κίνητρα για την εκπαίδευση και την κατάρτιση τους. Αυτές οι παραδοσιακές προσεγγίσεις αναπτύσσουν τις δεξιότητες των εργαζομένων και εμπλουτίζουν την εργασιακή τους εμπειρία. Αλλά οι ειδικοί ανακάλυψαν ένα εκπληκτικά απλό τρόπο για την αύξηση της παραγωγικότητας, ο οποίος έχει χαμηλό κόστος και άμεση επίδραση: καλύτερη διάταξη των θέσεων εργασίας στα γραφεία.



Πώς ο ηγέτης θα βεβαιωθεί και θα εξασφαλίσει ότι περιστοιχίζεται από χαρισματικούς ανθρώπους; Από άτομα με ταλέντο, που θα μπορούν και θα δικαιούνται να αφεθούν ελεύθερα από το χαλινάρι της δικής του διάνοιας, κινητοποιούμενα την ίδια στιγμή από αυτήν; Πώς μπορεί να είναι σίγουρος ότι τα υλικά που έχει διαλέξει για την οικοδόμηση του μέλλοντος της εταιρείας του είναι τα κατάλληλα;

Σε όλους μας αρέσει να διαβάζουμε άρθρα με συμβουλές επιτυχίας. Είναι διασκεδαστικά, ευκολοδιάβαστα και τα μοιράζεσαι εύκολα, πράγμα που ίσως εξηγεί γιατί υπάρχουν τόσα πολλά που περιλαμβάνουν καταλόγους για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε προκειμένου να είμαστε επιτυχημένοι μάνατζερ, επιχειρηματίες ή οτιδήποτε άλλο. Και οι συμβουλές που δίνουν, συχνά ακούγονται λογικές.

Αλλά όσο εύπεπτοι και αν είναι αυτοί οι κατάλογοι, τόση ζημιά μπορούν να κάνουν. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να είναι όχι μόνο άχρηστοι, αλλά και δυνητικά επιβλαβείς σε όσους λαμβάνουν αποφάσεις, τα διευθυντικά στελέχη και τους επιχειρηματίες. Οι συγγραφείς ενός άρθρου που δημοσιεύτηκε στο HBR, αναδεικνύουν πολύ εύστοχα τα αρνητικά στοιχεία των καταλόγων αυτών:

Οι πιο επιτυχημένοι επιχειρηματίες στο διεθνές εμπόριο, είναι αυτοί που πιστεύουν ότι το κέρδος προκύπτει από τον όγκο των πωλήσεων και τον τζίρο, σε αντίθεση με πολλούς άλλους και περισσότερο τους Έλληνες, οι οποίοι πιστεύουν ότι αυξάνοντας την τιμή ενός προϊόντος επιτυγχάνουν μεγαλύτερους τζίρους με λιγότερες πωλήσεις. Φαινόμενο που παρατηρείται όχι μόνο στις βιομηχανικές επιχειρήσεις τροφίμων και άλλων καταναλωτικών αγαθών, στις υπηρεσίες των τραπεζών, όπως και στις χρεώσεις των εταιριών κινητής τηλεφωνίας,  αλλά και στους χώρους εστίασης (μπαρ – ρεστοράν και κέντρα διασκέδασης) και τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Η σύγκλιση προϊόντων, υπηρεσιών και περιβάλλοντος των χρηστών αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα. Σε αυτό το νέο περιβάλλον, θα εμφανιστούν μεγάλες και απροσδόκητες επιχειρηματικές ευκαιρίες, καθώς και απίθανοι ανταγωνιστές. Για να ευημερήσουν οι επιχειρήσεις πρέπει να εξισορροπήσουν την ευελιξία, με την ανάπτυξη του σχεδιασμού των διαδικασιών και τον συνεχή επανασχεδιασμό του ταξιδιού των πελατών τους.

You need to be a mentor and a coach. You need to know how to empower them, guide them, earn their respect... the last thing you want to be is their boss.

Με τις γιορτές προ των πυλών, ίσως θα πρέπει να επανεξετάσετε το θέμα της πιστότητας των πελατών προς την επιχείρηση και τα προϊόντα σας έτσι ώστε να είστε και εσείς κερδισμένοι και οι πελάτες σας. Κάθε επιχειρηματίας θέλει να έχει πιστούς πελάτες που προτιμούν την επιχείρησή του. Αλλά αν θέλετε αφοσίωση από τους πελάτες σας πρέπει πρώτοι εσείς να τους προσφέρετε τη δυνατότητα να παραμείνουν πιστοί στην επιχείρηση σας. Αν εσείς οι ίδιοι δεσμευτείτε σε πέντε βασικούς τομείς, τότε οι πελάτες σας θα σας ανταμείψουν με την αφοσίωσή τους.

Την εταιρεία μας την οδηγούμε εμείς. Μπορεί να υπάρχει μια προδιαγεγραμμένη πορεία αλλά εμείς ελέγχουμε το γκάζι, το φρένο, το τιμόνι. Σε μας εναπόκειται να αναπτύξουμε ταχύτητα εκεί που πρέπει, να φρενάρουμε εκεί που πρέπει, να στρίψουμε το τιμόνι την ώρα που θα δούμε το δέντρο μπροστά μας.…

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman