• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Marketing Browser

Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών αναγνωρίζει πλέον τα οφέλη της πελατοκεντρικής στρατηγικής. Δηλαδή, υψηλότερα έσοδα, χαμηλότερο κόστος και ισχυρότερη εμπιστοσύνη/πιστότητα των εργαζομένων και των πελατών. Ωστόσο, στην προσπάθεια βελτίωσης των άμεσων αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες και μετασχηματισμού του ταξιδιού τους, πολλές επιχειρήσεις παραβλέπουν την ανάγκη συμμετοχής ολόκληρου του οργανισμού, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών υποστήριξης, που θα οδηγήσει σε έναν πελατοκεντρικό μετασχηματισμό.

Μπορείς να καταλάβεις ότι ένας οργανισμός αντιμετωπίζει προβλήματα στη λήψη αποφάσεων όταν ακούγονται παράπονα όπως ότι «ο οργανισμός είναι ιδιαίτερα πολύπλοκος», «έχει κουλτούρα συναντήσεων για τη λήψη μιας απόφασης» ή «είναι υπερβολικά συναινετικός». Το να είναι ιδιαίτερα πολύπλοκος» μπορεί απλώς να σημαίνει ότι «είναι δύσκολο να γίνουν πράγματα». Και ενώ συχνά υποδεικνύονται πάρα πολλοί ως «ένοχοι», υπάρχουν δομές matrix, στις οποίες παρότι εμπλέκονται παρά πολλοί άνθρωποι, οι ρόλοι τους είναι σαφείς, ο τρόπος λειτουργίας των εργασιών είναι απλός και η λήψη αποφάσεων είναι γρήγορη και αποτελεσματική.

O επιτυχημένος ηγέτης γίνεται αποδεκτός από όλους, έχει τη δύναμη ή το χαρακτήρα να προκαλέσει πράγματα να συμβούν και να κάνει τους ανθρώπους να δουλέψουν για ένα συλλογικό στόχο. Κι όσο και αν η αποτυχία της συνεργασίας και η αποδιοργάνωση είναι χαρακτηριστικά της ανθρώπινης ιστορίας -  σε όλες τις εποχές και σε όλες τις συνθήκες - ένα μπορεί να θεωρήσει κανείς ως δεδομένο: Δεν υπάρχει κανενός τύπου υποκατάστατο ενός μεγάλου ηγέτη. Είναι νομοτελειακό. Τα καλύτερα συστήματα, οι καλύτερες διαδικασίες, οι καλύτεροι οργανισμοί δεν μπορούν να αντέξουν στο χρόνο χωρίς αυτόν.

Οι περισσότεροι δεν θέλουμε να μας λένε όχι. Το θεωρούμε σαν απόρριψη των ιδεών αλλά και του εαυτού μας. Σαν σημάδι ότι τα έργα και η καριέρα μας δεν αξιολογούνται θετικά και βρίσκονται σε στασιμότητα. Ωστόσο, το «όχι» των ανωτέρων μας μπορεί να μας ωθήσει προς τους στόχους μας.

Το πρώτο στάδιο της μάθησης , είναι η σιωπή. Το δεύτερο στάδιο, η προσοχή στο να ακούμε. Ακούγοντας έρχεται η γνώση, από τη γνώση έρχεται η κατανόηση, από την κατανόηση έρχεται η σοφία, από τη σοφία έρχεται η ευημερία.

Είναι προφανές ότι, το σωστό timing δεν είναι πανάκεια για την επιτυχία όπως πολλοί υποστηρίζουν. Εδώ που βρισκόμαστε, καταξιωμένοι και με υψηλό προφίλ συγγραφείς, σε καινούργια βιβλία τους και με τίτλους όπως “τα μυστικά της επιτυχίας των ανθρώπων στις business, αλλά και σ' άλλους τομείς”, προτείνουν  τρόπους, συνταγές - λύσεις που οδηγούν στην επιτυχία, βασισμένες σε παραδείγματα, όπως από μια πρόσφατη έρευνα που έγινε για τους υπέρ - επιτυχημένους μαθητές βιολιού, στην Ακαδημία Μουσικής του Βερολίνου.

Όσο περισσότερο διαρκεί η οικονομική κρίση, τόσο περισσότερο οι καταναλωτές θα αλλάζουν συμπεριφορές προς μια διαφορετική κατεύθυνση, από αυτή που είχαν πριν την κρίση. Η προσαρμογή της συμπεριφοράς τους στα νέα δεδομένα μπορεί να έχει άλλο χαρακτήρα που προδικάζει μια νέα κατάσταση. Ενώ η ανακατάταξη του ανταγωνισμού και η εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά αρχίζει να δίνει μια νέα διάσταση στον τρόπο που τελικά οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν την κατάσταση. Είναι πολύ πιθανό να βλέπουν τα προϊόντα υπό άλλη οπτική γωνία.

Tο πάγιο κεφάλαιο της ηγεσίας δεν καταγράφεται στους ισολογισμούς των εταιρειών. Είναι παρ’ όλα αυτά ο πιο κρίσιμος, ζωτικής σημασίας επιχειρηματικός πόρος παρόλο που δεν καταγράφεται στους τέσσερις τους οποίους η πανεπιστημιακή βιβλιογραφία αναφέρει: land, capital, people, entrepreneurship.

Οι τρέχουσες γεωπολιτικές και οικονομικές εξελίξεις, παρά τα φαινόμενα, δεν εμποδίζουν τις επιχειρήσεις να προσλαμβάνουν ταλέντα από όλο τον κόσμο, αλλά και τους ταλαντούχους ανθρώπους να ψάχνουν για την ιδανική δουλειά οπουδήποτε στον κόσμο.

Βασικός κανόνας στην εξυπηρέτηση των πελατών είναι να ζητάμε συγνώμη όταν κάτι πάει στραβά. Και σε πολλές περιπτώσεις, οι απολογίες συνεχίζονται καθ 'όλη τη διάρκεια της αλληλεπίδρασης, καθώς κάποιος εργαζόμενος πρώτης γραμμής προσπαθεί να μεταδώσει στον πελάτη την ενσυναίσθηση και τη φροντίδα του. Αλλά μια εκπληκτική νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο HBR δείχνει ότι η προσέγγιση αυτή μπορεί να έχει το αντίθετο από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα: Μια απολογία που εκτείνεται πέρα ​​από τα πρώτα δευτερόλεπτα της αλληλεπίδρασης, μπορεί να μειώσει την ικανοποίηση του πελάτη. Οι εργαζόμενοι αντί να επιδεικνύουν τα συναισθήματά τους πρέπει να επικεντρωθούν στην επίδειξη της δημιουργικής και ενεργητικής προσπάθειάς τους για την επίλυση του προβλήματος του πελάτη, αυτό δηλαδή που οδηγεί πραγματικά στην ικανοποίηση του.

Αυτός που διοικεί άλλους, πρέπει πρώτα να ηγείται του εαυτού του!

Οι επιχειρήσεις που θέλουν να γίνουν πελατοκεντρικές πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους από τα εργαλεία στους ανθρώπους τους , προκειμένου οι εργαζόμενοι να σκέφτονται σαν τους πελάτες τους. Η πελατοκεντρικότητα είναι πρωτίστως τρόπος σκέψης και στη συνέχεια διαδικασίες και εργαλεία. Καθώς οι πελατοκεντρικές επιχειρήσεις καθιερώνονται όλο και περισσότερο στην παγκόσμια επιχειρηματική αγορά, η έννοια της πελατοκεντρικότητας πρέπει να εξελιχθεί και να αναπτυχθεί. Η εξέλιξη αυτή θα πρέπει να βασίζεται περισσότερο σε μια σε βάθος, ρεαλιστική και έξυπνη κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών παρά στην ανάπτυξη δεύτερης, τρίτης ή τέταρτης γενιάς εργαλείων.

Στον τοίχο του γραφείου μια μεγάλης φάρμας με οπωροφόρα δέντρα κρέμεται μια επιγραφή. Γράφει : Η καλύτερη στιγμή να φυτέψετε ένα δέντρο είναι είκοσι πέντε χρόνια πριν. Η επόμενη καλύτερη στιγμή είναι σήμερα.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman