• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Ευνοϊκότερα τέλη κυκλοφορίας το 2018 για 400.000 ιδιοκτήτες οχημάτων

10:30 - 02 Οκτ 2017 | Αυτοκίνητο
«Ανάσα» σε 400.000 ιδιοκτήτες οχημάτων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες ενδέχεται να δώσει η κυβέρνηση, με τη μείωση των τελών κυκλοφορίας για πολυτέκνους, ΑμεΑ, χαμηλοσυνταξιούχους και ανέργους.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ειδήσεις», το οικονομικό επιτελείο πρόκειται να επιβάλει μειωμένα τέλη κυκλοφορίας από 10% έως και 30% στους πολυτέκνους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, ενώ ελαφρύνσεις εξετάζει και για τους ΑμεΑ, τους μακροχρόνια ανέργους (πάνω από 10-15 έτη) και τους χαμηλοσυνταξιούχους με μικρό ετήσιο εισόδημα.

Ένας επιπλέον παράγοντας ο οποίος θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο για το αν τελικά θα μειωθούν και τα Τέλη Κυκλοφορίας στους μακρόχρονα άνεργους και χαμηλοσυνταξιούχους έχει να κάνει και με την πορεία των δημοσιονομικών εσόδων αλλά και τους στόχους που θα εμφανιστούν στον Προϋπολογισμό του 2018, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Πολύτεκνοι

Οι πολύτεκνοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων σίγουρα θα δουν να μειώνονται τα ποσά των Τελών Κυκλοφορίας των οχημάτων τους σε ποσοστό από 10% έως και 30% ανάλογα με τον κυβισμό του οχήματος που διαθέτουν αλλά και κάποια εισοδηματικά κριτήρια που ενδεχομένως να εισαχθούν ώστε οι μειώσεις να είναι δίκαιες.

Υπενθυμίζεται ότι πως η μείωση των Τελών Κυκλοφορίας αποτελούσε πάγιο αίτημα των πολτεκνικών οργανώσεων για πάνω από 10 χρόνια καθώς όπως τόνιζαν οι πολυμελείς οικογένειές τους δεν μπορούσαν να μετακινηθούν σε συμβατικά αυτοκίνητα που μπορούσαν να φιλοξενήσουν έως 5 άτομα με αποτέλεσμα τα 7θέσια ή 9θέσια οχήματα να αποτελούν μονόδρομο για εκείνους.

Ωστόσο τα πολυμορφικά οχήματα με πολλές θέσεις κινούνταν κατά βάση από 2λιτρους κινητήρες με αποτέλεσμα να Τέλη Κυκλοφορίας να είναι υπέρογκα καθώς κυμαίνονταν σε περίπου 660 ευρώ η και παραπάνω αν το όχημα κινούνταν από κινητήρα με κυβισμό άνω των 2,5 λίτρων.

ΑμεΑ

Οι ΑμεΑ ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν ήδη απαλλαγές από τα Τέλη Κυκλοφορίας για ειδικές κατηγορίες αναπήρων και αφορούν σε πλήρη απαλλαγή σε οχήματα με κινητήρες έως 1.650 κ.εκ. ενώ αυστηρότερα είναι τα κριτήρια απαλλαγής από την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας στα οχήματα αναπήρων με κινητήρες 2 λίτρων.

Σύμφωνα με πληροφορίες το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την απαλλαγή από τα Τέλη Κυκλοφορίας στα οχήματα αναπήρων με πιο ευνοϊκούς όρους.

Μακροχρόνια άνεργοι – χαμηλοσυνταξιούχοι

Οι μακροχρόνια άνεργοι και χαμηλοσυνταξιούχοι αποτελούν ένα πεδίο στο οποίο το οικονομικό επιτελείο θα ήθελε να μειώσει πάρα πολύ τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας, ωστόσο ο πολύ μεγάλος αριθμός τους καθιστά κάτι τέτοιο απαγορευτικό.

Το οικονομικό επιτελείο ειδικά για το 2018 εξετάζει να θέσει αυστηρά κριτήρια μείωσης των Τελών Κυκλοφορίας στους παραπάνω ιδιοκτήτες ώστε να μειωθεί ο αριθμός τους και να μην χαθεί ο στόχος των εσόδων που θα θέσει ο Προϋπολογισμός 2018.

Σε περίπτωση βεβαίως που λάβει το πράσινο φως από τους δανειστές, ο αριθμός των ευπαθών ιδιοκτητών αυτοκινήτων (μακροχρόνια άνεργοι και χαμηλοσυνταξιούχοι) που θα πληρώσουν μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζεται σε μερικές δεκάδες χιλιάδες. Αν το επιτρέψουν τα δημοσιονομικά το 2018 αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των ιδιοκτητών που θα πληρώσουν χαμηλότερα Τέλη Κυκλοφορίας το 2019.

Υπόλοιποι ιδιοκτήτες ΙΧ

Όσον αφορά τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων το ύψος των Τελών Κυκλοφορίας 2018 που θα κληθούν να πληρώσουν προς τα τέλη Νοεμβρίου θα εξαρτηθεί από την πορεία των εσόδων αλλά και απο τους στόχους που θα θέτει ο Προϋπολογισμός για το 2019.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ιδιοκτήτες των παλαιών αυτοκινήτων είναι πολύ πιθανό να δουν μικρές έως ανεπαίσθητες μειώσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας τους ενώ αντίθετα μικρές αυξήσεις είναι πολύ πιθανό να δουν οι ιδιοκτήτες πιο καινούριων αυτοκινήτων (μετά την 1 Νοεμβρίου 2010).

Αν τώρα η πορεία των δημοσιονομικών εσόδων καταγράφει πτωτική τροχιά τότε οι ιδιοκτήτες των παλαιότερων οχημάτων μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουν τις μειώσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 ενώ αντίθετα οι κάτοχοι καινούριων οχημάτων είναι πολύ πιθανό να αντικρίσουν πολύ υψηλότερες αυξήσεις ώστε να πιαστεί ο στόχος των εσόδων που θα ορίζει ο Προϋπολογισμός του 2018.

Όποιες περαιτέρω αλλαγές εξετάζονταν μάλλον μεταφέρονται για το 2018, όποτε και θα εξεταστούν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019. Λόγω των μικρών αλλαγών που εκτιμά ότι θα γίνουν στα Τέλη Κυκλοφορίας 2018, το οικονομικό επιτελείο ευελπιστεί να κάνει ριζικές αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2019.

Τελευταία τροποποίηση στις 10:43 - 02 Οκτ 2017
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman