ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Φουλ υβριδικά και ηλεκτρικά από την Audi στη Γενεύη!

20:32 - 03 Μαρ 2019 | Αυτοκίνητο
Φουλ υβριδικά και ηλεκτρικά από την Audi στη Γενεύη!
Η Audi παρουσιάζει στο 89o Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης plug-in υβριδικές εκδόσεις για τα Q5, A6, A7 και A8

Η Audi παρουσιάζει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων Q5, A6, A7 Sportback και A8, με ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 40 χιλιόμετρα στο νέο κύκλο μέτρησης κατά WLTP. Τα plug-in υβριδικά (PHEV) είναι το επόμενο κεφάλαιο στη στρατηγική της Audi γύρω από την ηλεκτροκίνηση και θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία μέσα στο 2019.

 

Ανάλογα με το μοντέλο, υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε δύο εκδόσεις που διαφοροποιούνται στην απόδοση και στον εξοπλισμό. Μία έκδοση comfort και μία με σπορ S line χαρακτήρα, με πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης και πιο ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ, για πιο δυναμική οδήγηση. Στο εξής, τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα θα ξεχωρίζουν από το λογότυπο “TFSI e”. Μία ακόμα διαφοροποίηση, στο μέλλον το λογότυπο “e-tron” θα σηματοδοτεί αποκλειστικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας.

 

Τα plug-in υβριδικά οχήματα δημιουργούν μια συναρπαστική εμπειρία χάρη στον προηγμένο τεχνολογικά χαρακτήρα τους. Στην αποκλειστικά ηλεκτροκίνητη λειτουργία τους, για παράδειγμα, το περιβάλλον της πόλης δεν επιβαρύνεται από τις εκπομπές ρύπων. Στις μακρινές διαδρομές δεν υπάρχει το άγχος της περιορισμένης αυτονομίας, ενώ ο οδηγός βιώνει την μοναδική εμπειρία που προσφέρει η συνδυαστική δύναμη του θερμικού κινητήρα με τον ηλεκτρικό. Μια προηγμένη διάταξη που προσφέρει μεγάλη ευελιξία, με οικολογικό αποτύπωμα.

 

Σε κάθε PHEV μοντέλο της Audi η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία υπερβαίνει τα 40 χιλιόμετρα (σε κύκλο μετρήσεων WLTP). Η υβριδική λειτουργία είναι με τέτοιο τρόπο σχεδιασμένη ώστε ο οδηγός ενός PHEV να μπορεί να διανύει κατά μέσο όρο τουλάχιστον το ένα τρίτο του καθημερινού του δρομολόγιου με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.

 

Όλα τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα της Audi χρησιμοποιούν έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού με τον ηλεκτροκινητήρα να είναι ενσωματωμένος στη μετάδοση. Μια μπαταρία ιόντων-λιθίου βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών για να προσφέρει ηλεκτρική ενέργεια και το ηλεκτρικό μοτέρ να υποστηρίζει το θερμικό κατά την φάση της επιτάχυνσης. Το αποτέλεσμα είναι η πολύ γρήγορη εκκίνηση και η ισχυρή επιτάχυνση.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.