• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Η επιλογή ελαστικών από τις ομάδες της Formula1 στην Κίνα

18:15 - 11 Απρ 2019 | Αυτοκίνητο
Το φετινό Κινέζικο GP είναι μοναδικό καθώς η Formula 1 γιορτάζει τους 1000 αγώνες, σε 364 απ' αυτούς, η Pirelli ήταν παρών. Η επιλογή για το σκληρό ελαστικό είναι η γόμα C2, για το μέσο ελαστικό είναι η γόμα C3 και για το μαλακό ελαστικό η γόμα C4: Πρόκειται για τις τρεις μεσαίες γόμες στην γκάμα της Pirelli. Οι γόμες αυτές ταιριάζουν καλά με τις διαφορετικές απαιτήσεις του μοναδικού Διεθνούς Αυτοκινητοδρομίου της Σαγκάη. Στο παρελθόν έχουμε παρακολουθήσει πολύ ενδιαφέροντες αγώνες εκεί, με τη στρατηγική ελαστικών να αποτελεί κλειδί.

Χαρακτηριστικά πίστας

  • Η φαρδιά πίστα είναι γνωστή για τις μεγάλες ευθείες και τις παρατεταμένες στροφές: Στην ευθεία τα ελαστικά - ειδικά τα εμπρός - ψύχονται και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μπλοκάρισμα.
  • Ο καιρός αποτελεί πάντα ερωτηματικό: Οι χαμηλές θερμοκρασίες είναι κάτι συνηθισμένο αυτό αυξάνει τις πιθανότητες της τοπικής παραμόρφωσης (graining) ειδικά στις ελεύθερες δοκιμές.
  • Πέρυσι στην Κίνα υπήρξε μεγάλη ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών: Ο Daniel Ricciardo κέρδισε για λογαριασμό της Red Bull με στρατηγική δυο αλλαγών μολονότι η στρατηγική επηρεάστηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας.
  • Η πίστα έχει επιφάνεια μέσης τραχύτητας και είναι αρκετά απαιτητική με τα ελαστικά. Το εμπρός αριστερά ελαστικό καταπονείται περισσότερο.
  • Οι πλευρικές φορτίσεις (στροφές) είναι σχετικά ισορροπημένες με τις διαμήκεις (επιτάχυνση- φρενάρισμα) στην Κίνα. Οι στροφές 1 και 13 είναι οι πιο απαιτητικές.
Τελευταία τροποποίηση στις 20:44 - 11 Απρ 2019
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman