ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η Renault εντυπωσιάζει με τη νέα γενιά βαν,Trafic και Master

12:49 - 09 Ιουλ 2019 | Αυτοκίνητο
Η Renault εντυπωσιάζει με τη νέα γενιά βαν,Trafic και Master
Με μια υπερσύγχρονη γκάμα νέων επαγγελματικών μοντέλων απαντά στη νέα εποχή που ανοίγεται την επόμενη δεκαετία η Renault, με τα νέα Trafic αλλά και το Μaster, τα οποία αναμένεται να ξεκινήσουν την εμπορική τους καριέρα σε λίγους μήνες, και στην ελληνική αγορά.

Δύο μοντέλα με μεγάλη εμπορική απήχηση στην δημοφιλή κατηγορία των μεσαίων βαν. Τόσο το Trafic όσο και το Master εισέρχονται στη εποχή των επαγγελματικών με κύρια συστατικά την ηλεκτροκίνηση, τα πολλαπλά συστήματα υποβοήθησης τα οποία θα αποτελούν τον βασικό πυλώνα των δύο μοντέλων και με ατού τα οικονομικά μοτέρ και  χώρους φόρτωσης σχεδιασμένους με τον πιο έξυπνο και εργονομικό τρόπο. 

Στην πρώτη πανευρωπαϊκή παρουσίαση η Renault παρουσίασε το νέο  Trafic , το οποίο, εκτός από την ανανεωμένη εμφάνιση του, την πληθώρα συστημάτων τεχνολογίας, στο πρακτικό «κομμάτι» θα μπορεί να παραγγελθεί σε δύο εκδόσεις με δύο μήκη αμαξώματος και μεταξονίου καθώς και δύο ύψη οροφής. Αυτό σημαίνει, ότι, ο ωφέλιμος όγκος κυμαίνεται από 5,2 έως και 8,6 κυβικά μέτρα. Το νέο μοντέλο στον χώρο αποσκευών συνοδεύεται από πληθώρα συστημάτων στήριξης των εμπορευμάτων , ενώ στα ατού σημειώστε το χαμηλό κατώφλι των θυρών που οδηγούν στον χώρο φόρτωσης.

Nεο και πιο πρακτικό είναι και το εσωτερικό του γαλλικού βαν, στο οποίο ξεχωρίζει το ιδιαίτερα εργονομικό ντουλαπάκι «Easy Life», 10,5, ενώ μεταξύ των νέων τεχνολογιών ο μεταφορέας θα μπορεί να φορτίζει το κινητό του, με το επαγωγικό φορτιστή smartphone, υποδοχή για tablet, και αρκετές λύσεις για θέματα συνδεσιμότητας. Η θέση οδήγησης έγινε πιο εργονομική, άνετη και σίγουρα παραπέμπει σε έναν κινητό γραφείο, που μπορεί ο οδηγός να ενημερώνεται για τα πάντα, μέσω των νέων συστημάτων συνδεσιμότητας. 

REN1

Ειδικότερα, θα φέρει συστήματα πολυμέσων R–LINK Evolution και Media Nav Evolution με οθόνη multi–touch (συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay), ενώ νέο είναι και το ηχοσύστημα 1DIN R&Go κ.α.

Στα νεά σύστημα υποβοήθησης ξεχωρίζουμε το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης πίσω μέρους, κάμερα οπισθοπορείας , το σύστημα «Front Park Assist»,που ουσιαστικά αποτελεί το δεξί χέρι του οδηγού στον τομέα της στάθμευσης, το «Rear View Assist» για την υποβοήθηση ορατότητας πίσω μέρους, , το «Blind Spot Warning» για την προειδοποίηση παρουσίας οχήματος στην περιοχή «τυφλής» γωνίας, σύστημα υποβοήθησης σταθεροποίησης σε περίπτωση πλευρικού ανέμου, , το «Active Emergency Braking System»,το σύστημα αυτόματου ενεργού φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (AEBS) στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο κ.α.

Σαφώς, το ζητούμενο σε ένα επαγγελματικό μοντέλο είναι το χαμηλό κόστος χρήσης, και όπως είναι γνωστό η Renault έχει την χρυσή τομή, και στο νέο της μοντέλο με ένα ντίζελ μοτέρ που φαίνεται να είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του σύγχρονου επαγγελματία, που θέλει οικονομικές επιδόσεις σε κάθε δρομολόγιο.

Συγκεκριμένα, το Renault Trafic προσφέρεται με κινητήρα 1,6 λίτρων με απόδοση 95 ίππων ενώ νέος είναι ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας με ισχύ 120 , 145 και 170 ίππων που συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο, είτε με αυτόματο εξάρι κιβώτιο. Η κατανάλωση καυσίμου για το δίλιτρο ντίζελ μοτέρ, όπως αναφέρει και το εργοστάσιο, έχει μέση κατανάλωση καυσίμου, 5,4 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι από 142 g/km, σύμφωνα με το νέο πρότυπο μετρήσεων WLTP.

New Renault Master and New Renault Trafic Small 15977
 
Και νέο Master με ωφέλιμο όγκο 17 κυβικά μέτρα!

 Στην πρώτη παρουσίαση των μοντέλων, η λάνσαρε και το νέο Μaster που εκτός από τη πιο σύγχρονη σχεδίαση, θα φέρει πιο πλούσιο εξοπλισμό σε άνεση και συστήματα συνδεσιμότητας – υποβοήθησης αλλά και μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης, που θα κλέψει την προσοχή των μελλοντικών επαγγελματιών.

Οι μελλοντικοί αγοραστές θα μπορούν να το επιλέξουν ανάμεσα από τέσσερις εκδόσεις αμαξώματος , τρία ύψη οροφή ενώ το μοντέλο, ανάλογα με τις παραπάνω εκδόσεις θα μπορεί να φιλοξενήσει ωφέλιμο φορτίο από 8 έως και 17 κυβικά μέτρα.

Στα μοτέρ, η επλογή του ντίζελ κινητήρα των 2,3λίτρων είναι αυτή που προσφέρει η γαλλική φίρμα σε εκδόσεις 130 145 και 165 ίππων με κατανάλωση από 7,8 λίτρα!

Όλα τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα στην αγορά προς τα τέλη του 2019.

Και ηλεκτρικό Master ZE 

Το νέο Master θα εισέλθει και στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, με την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή που θα κινείται από έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία ιόντων λιθίου 33 kWh, που θα φορτίζει πλήρως σε έως και έξι ώρες. Η μέγιστη αυτονομία του είναι τα 120 χιλιόμετρα.

Τελευταία τροποποίηση στις 13:36 - 09 Ιουλ 2019
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.