• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Formula1: Πέφτει η αυλαία με το γκραν-πρι στο Άμπου Ντάμπι

11:48 - 27 Νοε 2019 | Αυτοκίνητο
Η Γιας Μαρίνα είναι η πίστα που θα φιλοξενήσει το τελευταίο γκραν πρι για φέτος, εκεί, όπου πλέον, ο Χάμιλτον έχει κλειδώσει εδώ και δύο αγώνες το πρωτάθλημα, όπως και η Mercedes-Benz των κατασκευαστών.

Για το 21ο και τελευταίο Grand Prix της χρονιάς η Pirelli επέλεξε τον πιο μαλακό συνδυασμό γομών της γκάμας: C3 ως λευκή/σκληρή, C4 ως κίτρινη/μέση και C5 ως κόκκινη/μαλακή. Αναμένεται να ταιριάξουν καλά με τη λεία επιφάνεια στην πίστα της Γιας Μαρίνα, παρέχοντας το βέλτιστο συμβιβασμό μεταξύ απόδοσης και πρόσφυσης. Ο αγώνας εκκινεί αργά το απόγευμα και τελειώνει το βράδυ. Μετά τον αγώνα θα ξεκινήσουν σε αυτή την πίστα για όλες τις ομάδες οι δοκιμές εξέλιξης της νέας χρονιάς.

Χαρακτηριστικά πίστας

  • Η Γιας Μαρίνα βρίσκεται στο μέσο όρο της σεζόν όσον αφορά στην τραχύτητα. Έχει λεία άσφαλτο και ένα καλά ισορροπημένο μείγμα στροφών. Απαιτεί ελκτική πρόσφυση και σταθερότητα στο φρενάρισμα ενώ τα πλευρικά φορτία είναι μικρά.
  • Παραδοσιακά στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι βλέπουμε στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών που παρουσιάζουν χαμηλή φθορά και πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης. Όλα δείχνουν ότι αυτό θα γίνει και φέτος. Η πιο σκληρή επιλογή γόμας είναι ένα επίπεδο σκληρότερη από την αντίστοιχη περσινή, όπου είχαν επιλεγεί η πολύ μαλακή, η πάρα πολύ μαλακή και η εξαιρετικά μαλακή γόμα. Πέρυσι ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα, αλλάζοντας από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα, σχετικά νωρίς, υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.
  • Σε μερικούς αγώνες φέτος κάναμε επιλογή πιο σκληρών γομών, σε σχέση με πέρυσι: Αυτό βοήθησε τους οδηγούς να πιέζουν στο μέγιστο σε κάθε μέρος αγώνα αντί να διαχειρίζονται το ρυθμό τους, για να βγάλουν τον αγώνα με μια αλλαγή.
  • Καθώς το Grand Prix εξελίσσεται βράδυ, η θερμοκρασία οδοστρώματος μειώνεται δραστικά κατά τη διάρκειά του. Τα μονοθέσια ελαφρώνουν από καύσιμο, αυτό βοηθά τα ελαστικά να αντέξουν περισσότερο. Επίσης η πρώτη (FP1) και η τρίτη (FP3) περίοδος ελεύθερων δοκιμών δεν είναι πολύ αντιπροσωπευτικές γιατί γίνονται νωρίς το απόγευμα.

Mario Isola – Επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

“Με το Άμπου Ντάμπι φτάνουμε στο τέλος μιας ακόμη πολύ μεγάλης περιόδου. Η δουλειά για μας όμως, θα συνεχιστεί και μετά το Grand Prix, με μια σειρά δοκιμών εξέλιξης για τη Formula 1 και τη Formula 2, χρησιμοποιώντας ελαστικά 13 ιντσών αλλά και 18 ιντσών. Συνολικά πήραμε μαζί μας στο Άμπου Ντάμπι 4500 ελαστικά για αγώνα και δοκιμές: Διπλάσια ποσότητα απ’ ότι συνήθως. Το επίσημο τεστ δυο ημερών της F1 μετά τον αγώνα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς δίνει στις ομάδες την ευκαιρία να συγκρίνουν τα ελαστικά του 2019 με τα ελαστικά του 2020 σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες και να προσαρμόσουν κατάλληλα τα μονοθέσια τους για πρώτη φορά. Πριν απ’ αυτό όμως, έχουμε ένα τελευταίο grand prix να ολοκληρώσουμε. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σπάσει πάλι το ρεκόρ γύρου κατά την διάρκεια του τριημέρου καθώς οι ομάδες έχουν φτάσει στο μέγιστο της γνώσης τους όσον αφορά στα ελαστικά του 2019”.

 

 

Τελευταία τροποποίηση στις 09:06 - 29 Νοε 2019
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman