ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η Volvo Cars καταγράφει το καλύτερο δεύτερο εξάμηνο στην ιστορία

19:23 - 09 Ιαν 2021 | Αυτοκίνητο
Η Volvo Cars καταγράφει το καλύτερο δεύτερο εξάμηνο στην ιστορία
Η Volvo Cars ανακοίνωσε ότι σημείωσε τις πιο υψηλές πωλήσεις σε περίοδο δεύτερου εξαμήνου στην ιστορία της κατά τη διάρκεια του 2020. Η ταχεία αύξηση στη ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της έδωσε ώθηση στην ανάκαμψη της εταιρείας, μετά τις επιπτώσεις που είχε η πανδημία του COVID-19 στις πωλήσεις.

Η σουηδική εταιρεία έδρασε αποφασιστικά για να μετριάσει την αρνητική επίδραση της πανδημίας κατά το πρώτο μισό του έτους, πράγμα που της επέτρεψε να επανεκκινήσει γρήγορα τις λειτουργίες της ύστερα από ένα σύντομο κλείσιμο και να δρομολογήσει μία ισχυρή ανάκαμψη. Στην εξέλιξη αυτή συνέβαλε και η ραγδαία αύξηση της ζήτησης για τη σειρά Recharge, των ηλεκτροκίνητων αυτοκίνητων Volvo που φορτίζονται.

 

Το μερίδιο των μοντέλων Recharge, με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με το 2019. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των Volvo Recharge στο σύνολο των πωλήσεων ήταν 29%, καθιστώντας τη Volvo την κορυφαία μάρκα στην ήπειρο στην κατηγορία των φορτιζόμενων αυτοκινήτων. H εταιρεία κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις των plug-in υβριδικών μοντέλων και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

 

Στην Ελλάδα, η Volvo πραγματοποίησε ιδιαίτερα δυναμική ανάκαμψη κατά το δεύτερο εξάμηνο με αιχμή τη σειρά Recharge, πετυχαίνοντας να συγκρατήσει την υποχώρηση των πωλήσεών της σε σχέση με το 2019 στο 20,2%, ενώ συνολικά η πτώση της ελληνικής αγοράς ήταν 29,3%.

Τα plug-in υβριδικά Volvo σχεδόν οχταπλασίασαν τις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2019, με αποτέλεσμα 1 στα 2 αυτοκίνητα Volvo που παραγγέλθηκαν εντός του 2020 στη χώρα μας να είναι Recharge. Η Volvo είναι αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία των plug-in υβριδικών, καθώς το 30% των αυτοκινήτων αυτού του τύπου που διατέθηκαν στην Ελλάδα το 2020 είναι Volvo Recharge.

Στην Ευρώπη, τα μοντέλα της σειράς Volvo Recharge παρουσίασαν ισχυρή ζήτηση σε πολλές σημαντικές αγορές. Η συνολικά πτωτική πορεία της αγοράς εξαιτίας των περιορισμών που επέβαλε η πανδημία οδήγησε σε πτώση των πωλήσεων κατά 15,5% στο σύνολο του έτους.

Η πανδημία επιτάχυνε επίσης τη στροφή της εταιρίας προς τις online πωλήσεις, στις οποίες θα συνεχίσει να δίνεται έμφαση το 2021. Κατά το 2020, η Volvo Cars υπερδιπλασίασε τον αριθμό των συνδρομών που διατίθενται online σε σχέση με το 2019. Η επιτυχία στο συγκεκριμένο κανάλι εξακολούθησε να είναι μεγάλη, στηρίζοντας την αύξηση των μεριδίων αγοράς

 

Στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, τις δύο πιο μεγάλες εθνικές αγορές, η Volvo Cars ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων για το σύνολο του έτους, καθώς κατάφερε όχι απλώς να ανακάμψει από την πτώση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας στο πρώτο μισό της χρονιάς, αλλά πέτυχε σημαντική αύξηση στο δεύτερο εξάμηνο.

«Έπειτα από μία δύσκολη αρχή, κερδίσαμε μερίδιο αγοράς σε όλες τις κύριες περιοχές πωλήσεων πραγματοποιώντας ένα εξαιρετικό δεύτερο εξάμηνο», δήλωσε ο Lex Kerssemakers, Επικεφαλής Παγκόσμιων Εμπορικών Λειτουργιών. «Το 2021 στοχεύουμε να επεκτείνουμε αυτή την θετική τάση, καθώς συνεχίζουμε να λανσάρουμε νέα ηλεκτροκίνητα Volvo και να διευρύνουμε τις online επιχειρηματικές μας δραστηριότητες».

 

Παρόλο που οι πωλήσεις σημείωσαν κάμψη κατά 21% στο πρώτο μισό του 2020, κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους η Volvo Cars επανήλθε στην πορεία ανάπτυξης των πρόσφατων ετών, καταγράφοντας ισχυρή αύξηση μήνα με το μήνα από τον Ιούνιο και μετά. Οι πωλήσεις του δεύτερου εξαμήνου ανήλθαν σε 391.751 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 7,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

 

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 2020 η Volvo Cars πούλησε 661.713 αυτοκίνητα, σημειώνοντας μείωση κατά 6,2% σε σχέση με το 2019. Παρόλο που εκκρεμεί η τελική επικύρωση των στοιχείων για το σύνολο του 2020, η εταιρεία υπερέβη τις επιδόσεις των ανταγωνιστών της και κέρδισε μερίδιο αγοράς σε όλες τις μεγάλες περιοχές πωλήσεων στη διάρκεια των πρώτων 11 μηνών του έτους.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.