ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η ηλεκτροκίνηση παράγοντας επιτυχίας της BMW

17:14 - 03 Νοε 2021 | Αυτοκίνητο
Η ηλεκτροκίνηση παράγοντας επιτυχίας της BMW
Συνεχώς αυξάνεται η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως φαίνεται και από τις πωλήσεις της BMW σε αυτά, οι οποίες σημείωσαν άνοδο ύψους 121,4% τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, φτάνοντας τις 59.688 μονάδες.

Μάλιστα, σχολιάζοντας το ευτυχές γεγονός η αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας δήλωσε πως η ηλεκτροκίνηση γίνεται όλο και περισσότερο «ζωτικός παράγοντας ανάπτυξης και επιτυχίας» για την εταιρεία.

Συνολικά, η εταιρεία πούλησε 231.575 αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου, σημειώνοντας άλμα 98,9%.

Πρέπει να σημειωθεί ωστόσο πως η εταιρεία, παραμένει ακόμα «χιλιόμετρα» πίσω από την ηγέτιδα.

Συγκριτικά, μόνο το τρίτο τρίμηνο του 2021, η Tesla έχει δηλώσει ότι παρέδωσε 241.300 οχήματα.

Τα στοιχεία για τα ηλεκτρικά οχήματα της BMW περιέχονται σε έκθεση κερδών που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη. Τα καθαρά κέρδη για το τρίτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 2,58 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 42,4%.

Αυτό συνέβη παρά το γεγονός ότι οι παραδόσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας μειώθηκαν κατά 12,2% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2020.

«Το τρίτο τρίμηνο του 2021, οι λειτουργίες επηρεάστηκαν από τα σημεία συμφόρησης στον εφοδιασμό εξαρτημάτων τσιπ», ανέφερε η εταιρεία. «Αν και αυτό είχε ως αποτέλεσμα ελλείψεις στον όγκο παραγωγής και χαμηλότερους όγκους πωλήσεων κατά την περίοδο από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2021, ο αντίκτυπος υπεραντισταθμίστηκε από τις θετικές επιπτώσεις στις τιμές για καινούργια και μεταχειρισμένα οχήματα», πρόσθεσε.

Στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα να αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 50% των παραδόσεώς της μέχρι το 2030.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.