ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ράλι Ντακάρ: O αγώνας που δεν συγχωρεί, ετοιμάζει να αποδείξει ότι είναι πολύ σκληρός και συνάμα ο πιο δύσκολος στον κόσμο

17:03 - 27 Δεκ 2021 | Αυτοκίνητο
Ράλι Ντακάρ: O αγώνας που δεν συγχωρεί, ετοιμάζει να αποδείξει ότι είναι πολύ σκληρός και συνάμα ο πιο δύσκολος στον κόσμο
Πάνω από 430 οχήματα θα λάβουν μέρος, ενώ, υπενθυμίζεται ότι το Ντακάρ είναι ένας αγώνας που δεν συγχωρεί. Στην ιστορία του έχουν καταγραφεί 68 θύματα!

Το ράλι Ντακάρ, είναι ο αγώνας που πρέπει να είναι δύσκολος. Πολύ δύσκολος έως και επικίνδυνος, σε τέτοιο βαθμό που να ...τρέμουν όσοι συμμετέχουν. Και πως να μην τρέμουν, όταν από το 1979 έως και σήμερα, έχουν χάσει τη ζωή τους 68 συμμετέχοντες - οι περισσότεροι μοτοσικλετιστές εξαιτίας του γεγονότος ότι είναι και οι πιο ευάλωτη κατηγορία. 

Σήμερα, το Ντακάρ παραμένει μια δύσκολη υπόθεση για πληρώματα, μηχανές, ομάδες. Μια υπόθεση που κρατάει δεκαπέντε ημέρες. Φέτος, το  διάσημο Ντακάρ, διεξάγεται για τρίτη χρονιά στα Αραβικά Εμιράτα. Είναι η τρίτη χρονιά που ο συγκεκριμένος αγώνας διεξάγεται στην Σαουδική Αραβία, και θεωρείται από τις πιο δύσκολες διαδρομές στην ιστορία του εξαιτίας της ύπαρξης πολλών ειδικών διαδρομών σε αμμώδεις περιοχές.

Πάνω από 400 πληρώματα, μοτοσικλέτες, αυτοκίνητα και φορτηγά, θα διανύσουν 8.000 χιλιόμετρα από τα οποία τα 4.300 είναι ειδικές μέσα στην Άμμο. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 2 Ιανουαρίου και θα τερματίσει μετά από δύο εβδομάδες, στις 14 του ίδιου μήνα. 

Ο μαραθώνιος αγώνας προσελκύει και επώνυμους ερασιτέχνες οδηγούς, που γοητεύονται από την προοπτική μίας μάχης σε αντίξοες συνθήκες, χωρίς γκλάμουρ, σαμπάνιες και φιλοξενία σε ξενοδοχεία πολυτελείας. Ετσι είχαμε συμμετοχές όπως του Πρίγκιπα Αλβέρτου του Μονακό, αλλά και του Μαρ Θάτσερ, γιου της πρώην Πρωθυπουργού της Μεγάλης Βρετανίας, Μάργκαρετ Θάτσερ. 

Η πρώτη ειδική, μόλις 19 χιλιομέτρων, στριμώχνεται ανάμεσα σε πολλά χιλιόμετρα απλής και περιλαμβάνει χωματόδρομο και μικρούς αμμόλοφους αλλά έχει καθοριστικό ρόλο στην εκκίνηση του πρώτου δύσκολου σκέλους, όπως επίσης επιτρέπει στις ομάδες να κάνουν απαραίτητες αλλαγές τελευταία στιγμής με βάση την ευκαιρία μίας γρήγορης παρατήρησης που θα έχουν οι αναβάτες.

Η δυσκολία της πλοήγησης αποτυπώνεται στο γεγονός ότι θα πρέπει να γίνονται αρκετές κυκλικές διαδρομές που φυσικά η απλοποιημένη αποτύπωση στον παρακάτω χάρτη που η ίδια η διοργάνωση έχει εκδώσει, δεν αποτυπώνει τα χιλιάδες ζιγκ-ζαγκ που θα πρέπει να κάνουν οι αναβάτες.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.