ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Tο BMW Group σημείωσε ισχυρές πωλήσεις το 2021, με τις πωλήσεις ηλεκτρικών να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο

17:41 - 17 Ιαν 2022 | Αυτοκίνητο
Tο BMW Group σημείωσε ισχυρές πωλήσεις το 2021, με τις πωλήσεις ηλεκτρικών να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο
Το 2021, το BMW Group σημείωσε ισχυρή αύξηση πωλήσεων (+8,4%) συγκριτικά με το 2020, με τις συνολικές παγκόσμιες παραδόσεις οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce να αγγίζουν τις 2.521.525 μονάδες.

Η μάρκα BMW έκλεισε το 2021 με θετικό πρόσημο στις παγκόσμιες πωλήσεις, +9,1% (2.213.795 οχήματα) έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Χάρη στη νεανική και ελκυστική προϊοντική γκάμα της, η BMW κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό πωλήσεων στην ιστορία της.

Το 2021 κυριάρχησε η τάση της ηλεκτροκίνησης.

Το 2021, το 13% των οχημάτων BMW και MINI που πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο – συνολικά 328.316 μονάδες (+70,4 %) – ήταν ηλεκτροκίνητα. Στην Ευρώπη το ποσοστό αυτό ήταν ήδη πάνω από 23% (225.415 μονάδες).

Με πωλήσεις 37.939 BMW iX3 το 2021, περίπου η μία στις δέκα BMW X3 που παραδόθηκαν στους πελάτες σε όλο τον κόσμο ήταν αμιγώς ηλεκτρική. Το ίδιο διάστημα, ένας στους τρεις πελάτες που αγόρασε 3θυρο μοντέλο MINI επέλεξε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση* (34.851 μονάδες). Την ίδια στιγμή, το BMW i3, το μοναδικό, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της compact κατηγορίας, διατήρησε την ανοδική του πορεία για ένατη χρονιά: Με 28.216 μονάδες, το BMW i3 αύξησε τις πωλήσεις του κατά 5,4% συγκριτικά με τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.