ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

H Dacia σημείωσε εντυπωσιακή επίδοση πουλώντας 573.800 οχήματα το 2022, σημειώνοντας αύξηση 6,8% σε σύγκριση με το 2021.

18:45 - 24 Ιαν 2023 | Αυτοκίνητο
H Dacia σημείωσε εντυπωσιακή επίδοση πουλώντας 573.800 οχήματα το 2022, σημειώνοντας αύξηση 6,8% σε σύγκριση με το 2021.
Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η πανδημία του Covid-19, η έλλειψη ηλεκτρονικών εξαρτημάτων και τα προβλήματα logistics, η Dacia σημείωσε εντυπωσιακή επίδοση πουλώντας 573.800 οχήματα το 2022, σημειώνοντας αύξηση 6,8% σε σύγκριση με το 2021.

 Η μάρκα έφτασε, επίσης, σε ένα σημαντικό ορόσημο το 2022, καθώς έχει πουλήσει 8 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, από το 2004.

Οι αγορές που δραστηριοποιείται εμπορικά η Dacia συρρικνώθηκαν κατά 5,5% σε σχέση με το 2021. Η εντυπωσιακή απόδοση της μάρκας επιβεβαιώνει τη συνέπεια στις αρχές της, στο να προσφέρει δηλαδή την καλύτερη σχέση τιμής / αξίας, καθώς η νέα της γκάμα έχει αποδειχθεί η δημοφιλέστερη επιλογή μεταξύ των πελατών λιανικής. Το 2022, η Dacia πέτυχε μερίδιο αγοράς ρεκόρ στην Ευρώπη, με 7,6%, στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων σε πελάτες λιανικής, ενισχύοντας τη θέση της για δεύτερη συνεχή χρονιά (έχοντας κατακτήσει μερίδιο 6,2% το 2021). Η μάρκα πέτυχε επίσης το μερίδιο ρεκόρ της τάξεως του 3,7% των πωλήσεων PC+LCV στην Ευρώπη (αύξηση 0,5% σε σχέση με το 2021) και 4,2% των πωλήσεων PC (αύξηση 0,7% σε σχέση με το 2021).

Η Dacia κέρδισε έδαφος στην Ευρώπη, με τους όγκους πωλήσεων των επιβατικών να εμφανίζονται κατά 15,4% αυξημένοι, παρά τη συρρίκνωση της αγοράς κατά 4%.

Στη Γαλλία, που είναι και η μεγαλύτερη αγορά της μάρκας, καταγράφηκαν 130.800 πωλήσεις επιβατικών ΙΧ της Dacia το 2022, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 4,5% σε σχέση με το 2021, και αυτό παρά την πτώση της αγοράς κατά 7,8%. Αυτή η επίδοση οδήγησε στην αύξηση του μεριδίου αγοράς της Dacia κατά μία ποσοστιαία μονάδα, φθάνοντας στο 8,6%, και τοποθετώντας για πρώτη φορά τη μάρκα στην τρίτη θέση στην αγορά των επιβατικών. Η Dacia επέτυχε μερίδιο πωλήσεων της τάξεως του 15,8% σε πελάτες λιανικής (αύξηση 1,3 μονάδες), πράγμα που σημαίνει ότι ένας στους έξι πελάτες λιανικής επέλεξε ένα μοντέλο Dacia το 2022.

Στη Γερμανία, μια αγορά που κυριαρχούν τα μοντέλα της κατηγορίας C, η Dacia κατέγραψε την καλύτερη μέχρι σήμερα επίδοσή της, επιτυγχάνοντας αύξηση 50% στον όγκο πωλήσεων, με 60.300 οχήματα που πωλήθηκαν σε πελάτες λιανικής, νούμερο που αντιστοιχεί, για πρώτη φορά, σε πάνω από το 2% των συνολικών πωλήσεων επιβατικών ΙΧ οχημάτων, και στο 5% των πωλήσεων επιβατικών, σε πελάτες λιανικής. Η Dacia ξεπέρασε αρκετές καταξιωμένες μάρκες, καταλαμβάνοντας την 6η θέση στη γερμανική αγορά λιανικής.

Η Dacia κέρδισε επίσης μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ιταλία, όπου πούλησε 67.300 επιβατικά ΙΧ, σημειώνοντας αύξηση 9,2% σε σχέση με το 2021, παρά την πτώση της αγοράς κατά 9,7%.

Στην Ισπανία, η Dacia πούλησε 37.800 Ιδιωτικά οχήματα – 2,7% περισσότερο από το 2021 – παρά τη συρρίκνωση της αγοράς κατά 5,3%.

Στην Αγγλία, η Dacia υπερδιπλασίασε τον όγκο των πωλήσεών της, σημειώνοντας αύξηση 55% σε σχέση με το 2021, παρά την πτώση της αγοράς κατά 2%.

Στην Ελλάδα, η Dacia πέτυχε εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων της τάξης του 39,7% σε σχέση με το 2021, ενώ το μερίδιό της αυξήθηκε από το 2,3% το 2021, στο 3,0% τη χρονιά που μας πέρασε. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μερίδιο λιανικής της Dacia στην ελληνική αγορά αυξήθηκε από το 3,1% (2021) στο 4,4% (2022).

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.