Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Με πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της Επικοινωνίας και της Ηγεσίας, η Κλεοπάτρα-Κλαίρη Χατζηγιάννη, Customer Communications Manager, έχει διακριθεί για τη στρατηγική της σκέψη και τη δέσμευσή της στην ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισης της Toyota.
Στο CX Summit 2025, θα μοιραστεί:
✅ Στρατηγικές
✅ Προκλήσεις
✅ Καλές πρακτικές
που αναδεικνύουν τη φιλοσοφία της Toyota για έναν κόσμο χωρίς αποκλεισμούς, επικεντρωμένη στην έννοια της κινητικότητας για όλους, μέσα από το όραμα της Toyota, «Mobility for All».
Η Toyota, ηγέτης στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, εστιάζει στην προσβασιμότητα και την ένταξη στην εμπειρία των πελατών της, δημιουργώντας: