ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Σφακιανάκης: Σημαντικά οφέλη από την εξαγορά της Κουλούρης

12:00 - 18 Ιαν 2008 | Αυτοκίνητο
Περαιτέρω ενισχύει τη θέση του στην ελληνική αγορά και στον τομέα λιανικής πώλησης αυτοκινήτων η Σφακιανάκης μετά το προσύμφωνο αγοράς των δραστηριοτήτων λιανικής πώλησης αυτοκινήτων BMW και του κλάδου ανταλλακτικών της ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ που υπέγραψε.

Με 57 σημεία εξυπηρέτησης και 11 μάρκες (Suzuki, Opel, Ford, Volvo, BMW, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Cadillac, Corvette και Hummer), διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο λιανικής πώλησης αυτοκινήτων στην Ελλάδα και πλέον ένα από τα μεγαλύτερα στην ευρωπαϊκή αγορά.

Έχει ήδη εγκριθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η εξαγορά των δραστηριοτήτων λιανικής πώλησης αυτοκινήτων (Ford, Volvo, Fiat, Alfa Romeo και Lancia) και του κλάδου ανταλλακτικών (για τις αντίστοιχες μάρκες) του Ομίλου Κοντέλλη. H οργανική συγχώνευση των δραστηριοτήτων λιανικής της ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ θα προχωρήσει αμέσως μετά τη σχετική έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, στο δίκτυο της Σφακιανάκης με στόχο τις 21.000 πωλήσεις αυτοκινήτων το 2008, εξασφαλίζοντας έτσι μερίδιο αγοράς 7,5%.

Συνολικά, το 2008, η Σφακιανάκης μέσω των δραστηριοτήτων λιανικής και χονδρικής (Suzuki) αναμένεται να φτάσει τις 33.000 πωλήσεις αυτοκινήτων με 12,0% μερίδιο στη συνολική αγορά αυτοκινήτου.

Σε οικονομικό επίπεδο, η εξαγορά των δραστηριοτήτων λιανικής πώλησης αυτοκινήτων και του αντίστοιχου κλάδου ανταλλακτικών της ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ, θα προσθέσει περίπου 40 εκατομμύρια ευρώ στον κύκλο εργασιών της Σφακιανάκης, ενώ οι συνέργιες που θα προκύψουν από τη συγχώνευση θα έχουν θετική επίδραση στην τελική κερδοφορία της εταιρείας.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.