ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πεντάστερο και διαφορετικό: Οι τάσεις στα ξενοδοχεία στη νέα εποχή

11:25 - 15 Δεκ 2017 | Διεθνή
Ακολουθώντας τις απανωτές γεωπολιτικές, κοινωνιολογικές και τεχνολογικές αλλαγές που σημειώνονται τον τελευταίο καιρό, τα πεντάστερα ξενοδοχεία όλου του πλανήτη, ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα προχωρώντας με νέα αισθητική και χρησιμοποιώντας... μπόλικη τεχνολογία.

Αυξημένες τιμές

Τα αμερικανικά ξενοδοχεία θα γίνουν πιο ακριβά το 2018, καθώς το τέλος θέρετρου, που κάποτε ίσχυε για ξενοδοχεία σε εξωτικές τοποθεσίες, γίνεται όλο και πιο συχνό στις αστικές περιοχές, συχνά με νυχτερινή τιμολόγηση 25 δολαρίων.

Όχι άλλα σοκολατάκια

Απολαύστε το σοκολατάκι πάνω στο μαξιλάρι σας όσο ακόμη μπορείτε, γιατί η υπηρεσία της προετοιμασίας του δωματίου πριν από τον βραδινό ύπνο τείνει να εξαφανιστεί για δύο κυρίως λόγους: ο ένας είναι ο περιορισμός του κόστους και ο άλλος είναι η προστασία της ιδιωτικότητας των ενοίκων.

Διασυνδεδεμένα δωμάτια

Κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει την τεχνολογία, και φυσικά όχι τα μεγάλα ξενοδοχεία. Το Internet of Things κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος.  Για παράδειγμα, η Marriott έχει λανσάρει το πειραματικό δωμάτιο «Internet of Things Room» , με τη συνεργασία της Samsung και της Legrand. Σε αυτό το δωμάτιο, το ντους «θυμάται» τη θερμοκρασία του νερού που επιθυμεί ο πελάτης, ενώ ο κάθε ένοικος μπορεί να προβάλει στον ψηφιακό τοίχο οικογενειακές φωτογραφίες, καθρέφτες, η βίντεο γιόγκα on-demand.

Αποχαιρετήστε τη ρεσεψιόν

Σιγά-σιγά θα πρέπει να ξεχάσουμε τα μεγαλοπρεπή γραφεία υποδοχής σε αστραφτερά λόμπι ξενοδοχείων, που έδιναν στον πελάτη την αίσθηση της πολυτέλειας, αν και πολλά ξενοδοχεία έχουν παραμείνει πιστά σε αυτή την παράδοση. Η τάση της εποχής θέλει μικρότερες κλίμακες με αισθητική που θα δίνει στους ταξιδιώτες την αίσθηση της οικειότητας και όχι επισημότητας.

Ευεξία παντού

«Η ευεξία είναι η βιομηχανία του μέλλοντος και αξίζει τρισεκατομμύρια δολάρια» υποστηρίζουν αρκετοί. Ήδη, η Hyatt αγόρασε το θρυλικό brand Miraval για 375 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το Four Seasons έχει αναπτύξει χώρους ευεξίας με ντους αποχλωρίωσης και βίντεο διαλογισμού.

Η διαχείριση μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης δεν θα μπορεί πλέον να περιορισθεί σε τέσσερις τοίχους.

«Αυτή την εποχή νιώθουμε ότι δουλεύουμε σε επιχειρήσεις για ταξίδια και όχι σε ξενοδοχειακές επιχείρησεις» αναφέρει χαρακτηριστικά η Τίνα Έντμουντσον  της Marriott.

Τελευταία τροποποίηση στις 14:03 - 15 Δεκ 2017
Copyright © 1999-2022 Premium S.A. All rights reserved.