ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

«Ράλι» για την Kuaishou (ανταγωνίστρια του Tik-Tok) στο Χονγκ Κονγκ

18:25 - 05 Φεβ 2021 | Χρηματιστήρια
«Ράλι» για την Kuaishou (ανταγωνίστρια του Tik-Tok) στο Χονγκ Κονγκ
Οι μετοχές της κινεζικής εταιρείας βίντεο μικρού μήκους Kuaishou αυξήθηκαν σχεδόν κατά 200% στο ντεμπούτο της στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ.

Η εταιρεία τεχνολογίας συγκέντρωσε 41,28 δισεκατομμύρια δολάρια Χονγκ Κονγκ (5,32 δισεκατομμύρια δολάρια) από την αρχική δημόσια προσφορά («ΑΔΠ») μετά την τιμολόγηση των μετοχών της στα 115 δολάρια Χονγκ Κονγκ η καθεμία, στην κορυφή του αναμενόμενου εύρους τιμών.

Οι μετοχές της Kuaishou άνοιξαν στα 338 δολάρια Χονγκ Κονγκ. Η μετοχή αργότερα υποχώρησε από αυτά τα υψηλά επίπεδα αλλά τελείωσε την ημέρα 160% υψηλότερα, κλείνοντας στα 300 δολάρια Χονγκ Κονγκ ανά μετοχή. Η κύρια επιχείρηση της εταιρείας είναι μια σύντομη εφαρμογή βίντεο και κερδίζει χρήματα από χρήστες που αγοράζουν εικονικά δώρα για να δώσουν στους αγαπημένους τους streamer.

Η Kuaishou προωθεί επίσης νέους τομείς όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η Kuaishou είπε ότι η ΑΔΠ της είχε υπερκατανεμηθεί με υψηλή ζήτηση. Εάν ασκηθεί η λεγόμενη επιλογή συνολικής προσφοράς, η οποία επιτρέπει στην επενδυτική τράπεζα να εκδίδει περισσότερες μετοχές, τότε θα μπορούσε να συγκεντρώσει πάνω από 6 δισεκατομμύρια δολάρια.

Δέκα βασικοί επενδυτές με επικεφαλής την Capital Group και οι BlackRock και Fidelity επένδυσαν στην ΑΔΠ.

Η εισαγωγή της Kuaishou θα είναι μια δοκιμή για το ενδιαφέρον στις κινεζικές εταιρείες τεχνολογίας, καθώς το Πεκίνο ενισχύει τον έλεγχο του τομέα σε ζητήματα όπως το αντι-μονοπώλιο έως την προστασία των δεδομένων. Τον Νοέμβριο, η κινεζική κυβέρνηση εισήγαγε κανόνες σχετικά με τις αγορές ζωντανής ροής (live streaming), οι οποίοι θα μπορούσαν να επηρεάσουν την Kuaishou.

Η ΑΔΠ είναι μια ακόμη νίκη για το Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ που κατάφερε να προσελκύσει εταιρείες τεχνολογίας υψηλού προφίλ και δευτερεύουσες εισαγωγές. Οι κινεζικές εταιρείες που είναι εισηγμένες στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Alibaba και JD.com, έχουν επίσης συγκεντρώσει χρήματα στο Χονγκ Κονγκ.

Το CNBC ανέφερε ότι η κινεζική εταιρεία βίντεο Bilibili που είναι εισηγμένη στο Nasdaq έχει υποβάλει αίτηση για δευτερεύουσα εισαγωγή στο Χονγκ Κονγκ. Η Kuaishou αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό στην Κίνα από αντιπάλους όπως ο Douyin, η κινεζική έκδοση του TikTok που ανήκει στην ByteDance, καθώς και η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων WeChat της Tencent.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.