Ειδικότερα, οι πωλήσεις των καταστημάτων της αλυσίδας Kohl, που λειτουργούν τουλάχιστον ένα χρόνο, αυξήθηκαν κατά 4,7%, τη στιγμή που οι αναλυτές ανέμεναν άνοδο 3,7%.
Παράλληλα, οι πωλήσεις της TJX, που έχει την αλυσίδα ρούχων T.J. Maxx, αυξήθηκαν 14%, ενώ οι εκτιμήσεις των αναλυτών έκαναν λόγο για άνοδο κατά 5,9%.
Αύξηση κατά 10% σημείωσαν οι πωλήσεις της Aeropostale, πολύ πάνω από το 3% που ανέμεναν οι αναλυτές. Κατόπιν, η εταιρεία αναθεώρησε προς τα πάνω την πρόβλεψη κερδοφορίας του δ' τριμήνου στα 1,33 δολ. ανά μετοχή, από 1,24 προηγουμένως.