Η ιαπωνική κυβέρνηση του Yukio Hatoyama σταματά τη στήριξη του αερομεταφορέα – που ιδρύθηκε το 1951 – μετά την παροχή τεσσάρων πακέτων κρατικής βοήθειας μέσα σε διάστημα εννέα χρόνων.
'Η JAL έχει λάβει κεφάλαια πολλές φορές και για πολλά χρόνια, αλλά και πάλι απέτυχε', αναφέρει ο Mitsushige Akino, που διαχειρίζεται περιουσιακά στοιχεία περίπου 450 εκατ. δολαρίων στην εδρεύουσα στο Τόκιο Ichiyoshi Investment Management Co.
Οι Delta Air Lines Inc. και American Airlines, οι δύο μεγαλύτεροι αερομεταφορείς του κόσμου έχουν καταθέσει ανταγωνιστικές προσφορές για επενδύσεις στη JAL. Και οι δύο εταιρείες αναφέρουν ότι μια πιθανή χρεοκοπία δεν θα τις αποθάρρυνε.