ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πτώση 28% στα κέρδη της Unilever

11:15 - 04 Αυγ 2005 | Ειδήσεις
Πτώση στα κέρδη της κατά 28% σημείωσε το β τρίμηνο η Unilever η οποία οφείλεται σε αυξημένα διαφημιστικά έξοδα καθώς και σε διαγραφές αξιών της θυγατρικής της Slimfast.
Συγκεκριμένα, τα κέρδη της υποχώρησαν στα 731 εκ. ευρώ από 1 δισ. ευρώ πέρσι. Ωστόσο τα έσοδα της αυξήθηκαν κατά 1% στα 10,22 δισ. ευρώ. Η εταιρεία αύξησε τις διαφημιστικές της δαπάνες καθώς λανσάρει στην αγορά συνεχώς νέα προϊόντα προκειμένου να αυξήσει τα μερίδια της. Επίσης αυξάνει τις επενδύσεις με αποτέλεσμα όπως επισημαίνει η διοίκηση της τα περιθώρια κέρδους να μειωθούν. Τα τέλος διέγραψε αξία ύψους 335 εκ. ευρώ από τη θυγατρική της Slimfast, ενώ παράλληλα οι επιδόσεις της τελευταίας ήταν απογοητευτικές.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.