ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η βελτίωση των αποτελεσμάτων στον διεθνή τομέα οδηγεί το 4ο τρίμηνο της UPS

14:40 - 05 Φεβ 2010 | Ειδήσεις
Στα 0,75 δολάρια ανήλθαν το τέταρτο τρίμηνο του 2009 τα κέρδη ανά μετοχή κατόπιν διάλυσης τίτλων της UPS, πάνω από την αρχική εκτίμηση της εταιρείας για 0,58 έως 0,65 δολάρια ανά μετοχή, χάρη στην ισχυρή επίδοση των τμημάτων διεθνώς.

Σε αυτά παρατηρήθηκε ανάπτυξη στον όγκο δεμάτων, σημαντική αύξηση στα λειτουργικά κέρδη και βελτίωση στο λειτουργικό περιθώριο της τάξεως του 16,7%.

Τα κέρδη ανά μετοχή κατόπιν διάλυσης τίτλων του τετάρτου τριμήνου παρουσίασαν πτώση στο 9,6% συγκριτικά με τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή κατόπιν διάλυσης τίτλων που ήταν στα 0,83 δολάρια, έναν χρόνο νωρίτερα. Τα γνωστοποιημένα κέρδη ανά μετοχή για το 2008 ανήλθαν στα 0,25 δολάρια.

Για το 2009, η UPS παρουσίασε ταμειακές ροές που ανήλθαν στα 4,1 δισ. δολάρια και αναπροσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη που άγγιξαν τα 4 δισ. δολαρίων. Τα γνωστοποιημένα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 3,8 δισ. δολάρια. Τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,31 δολάρια ενώ τα γνωστοποιημένα κέρδη ανήλθαν στα 2,14 δολάρια.

 «Η UPS τερμάτισε το 2009 με τον καλύτερο τρόπο, ενισχύοντας τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στο δίκτυο κατά τη διάρκεια της χρονιάς και εκτελώντας με άψογο τρόπο τη διαδικασία των αποστολών κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, η οποία ήταν πιο έντονη απ’ ότι αναμενόταν», δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της UPS, Scott Davis. «Η εταιρεία επέδειξε τη δυνατότητα να αντεπεξέλθει αποτελεσματικά στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς. Η UPS αναδύθηκε από τη χειρότερη ύφεση των τελευταίων δεκαετιών, πιο συγκεντρωμένη και τοποθετημένη καλύτερα ώστε να επωφεληθεί από το ενισχυμένο παγκόσμιο εμπόριο».

Για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, ο όγκος δεμάτων αυξήθηκε κατά 1,4% στα 1,1 δις δέματα, ενώ ο μέσος όγκος ανά ημέρα παρέμεινε αμετάβλητος στα 17,3 εκατ. δέματα.

Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, ο όγκος αποστολών σε παγκόσμιο επίπεδο ξεπέρασε τα 22 εκατ. δέματα ανά ημέρα στη περίοδο  οκτώ ημερών, συμπεριλαμβανομένων δύο όπου ξεπέρασε τα 24 εκατ. πακέτα. Η UPS πραγματοποίησε μεγαλύτερο όγκο αποστολών τη βδομάδα πριν τα Χριστούγεννα σε σχέση με το 2008. Το άριστα εφαρμοσμένο πρόγραμμα της περιόδου αιχμής των εορτών και η σημαντική αύξηση στις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου βοήθησαν στα μεγαλύτερα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα του τριμήνου.

Συνολικά, όλη τη χρονιά η εταιρεία απέστειλε 3,8 δισ. δέματα, 15,1 εκατ. ανά μέρα κατά μέσο όρο σε σχέση με τα 15,5 εκατ. του 2008. Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 12% στα 45,3 δισ. δολάρια.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.