Οι δύο εταιρείες, οι σημαντικότερες στην αμερικανική αγορά, είχαν ζημίες σχεδόν 7 δισ. δολαρίων το 2008 και το 2009 λόγω της οικονομικής κρίσης και του υψηλού κόστους καυσίμων, αλλά επέστρεψαν και οι δύο σε κερδοφορία το προηγούμενο τρίμηνο.
Η νέα εταιρεία θα λειτουργεί ως United Continental Holdings και θα είχε, θεωρητικά, έσοδα 29 δισ. δολάρια τον περασμένο χρόνο.
Οι δύο εταιρείες είχαν εξετάσει συγχώνευση και το 2008, αλλά τελικά η Continental -η μικρότερη, αλλά οικονομικά πιο εύρωστη από τις δύο- τελικά έκανε πίσω. Οι συζητήσεις ξανάρχισαν φέτος μετά την ομαλή μετάβαση της συνένωσης Delta και Northwest, που δημιούργησαν έναν ισχυρότερο πόλο στην αμερικανική αεροπορική αγορά.