ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Στα 525 εκατ. ευρώ τα εμπορικά κέρδη της Fiat το β’ 3μηνο – Προς τα πάνω η αναθεώρηση των εκτιμήσεων για το 2011

13:49 - 28 Ιουλ 2011 | Ειδήσεις
Στα 525 εκατ. ευρώ τα εμπορικά κέρδη της Fiat το β’ 3μηνο – Προς τα πάνω η αναθεώρηση των εκτιμήσεων για το 2011
Στα 525 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα εμπορικά κέρδη της Fiat το 2ο τρίμηνο του 2011, συμπεριλαμβάνοντας την ενοποίηση με την Chrysler από την 1η/6/2011, ενώ τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 13,2 δις. ευρώ. Τα καθαρά έσοδα ύψους 1.237 εκατ. ευρώ επωφελήθηκαν από το εφάπαξ κεφαλαιακό κέρδος το οποίο σχετίζεται με την αγορά ρυθμιζόμενης συμμετοχής στην Chrysler (μετά την διαγραφή άυλων και άλλων έκτακτων στοιχείων) ύψους €1,058 εκ. Tέλος, το σύνολο ρευστότητας διαμορφώθηκε στα €19,2 δισ.
Δεδομένης της ενοποίησης της Chrysler και της βελτιωμένης απόδοσης των άλλων δραστηριοτήτων της Fiat, ο Όμιλος αυξάνει τις προβλέψεις του για το 2011, με αναμενόμενα έσοδα άνω των €58 δισ., εμπορικά κέρδη ~€2,1 δισ. και καθαρά κέρδη ~€1,7 δισ. Το καθαρό βιομηχανικό χρέος για τον ενοποιημένο Όμιλο (Fiat & Chrysler) αναμένεται να κινηθεί μεταξύ των ~€5,0 και ~€5,5 δισ.

Σε ό,τι αφορά στη FIAT, χωρίς να υπολογίζεται η συμμετοχή της Chrysler, καταγράφηκαν έσοδα ύψους €10 δισ. (αύξηση της τάξης του 6,5%), με αύξηση του εμπορικού κέρδους κατά 22,1%, στα €375 εκ. παρά την οικονομική ύφεση στην Ευρώπη. Το καθαρό βιομηχανικό χρέος ήταν κάτω από το €1 δισ., χωρίς τις εκταμιεύσεις ύψους $1,3 δισ. για την αύξηση του μεριδίου στην Chrysler (κατά 16%). Επίσης σημειώνεται η σημαντική ταμειακή ροή των € 12,2 δισ. που πηγάζει από τις συνολικές δραστηριότητες και τη ρευστότητα της Fiat.

Η Chrysler συνέβαλε σημαντικά στα αποτελέσματα του Ομίλου, με τα έσοδα του Ιουνίου ύψους €3,3 δισ. και κέρδη χρήσης €150 εκ.

Συγκεκριμένα:

• Τα έσοδα ύψους €13,2 δισ. (€ 10 δισ. πρώην Chrysler) αντανακλούν τη διψήφια ανάπτυξη που προέρχεται τόσο από τα εμπορικά σήματα Πολυτελείας & Απόδοσης όσο και από τα Εξαρτήματα & τα Συστήματα Παραγωγής. Ο Όμιλος της Fiat (FGA), αύξησε τα έσοδά του κατά 2,7% το 2ο τρίμηνο του 2011.

• Το εμπορικό κέρδος έφτασε τα €525 εκ. Χωρίς τη συμμετοχή της Chrysler, το αντίστοιχο ποσό ήταν €375 εκ., με το περιθώριο συναλλαγών να αυξάνεται, στο 3,8% (σε σχέση με το 3,3% που ήταν το 2ο τρίμηνο του 2010). Η αύξηση σε ετήσια βάση κατά €68 εκ. σημειώθηκε κυρίως χάρη στην ισχυρή απόδοση των εξαρτημάτων.

• Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα €1.237εκ., αντανακλώντας έκτακτα έσοδα από τη μέτρηση των ποσοστών συμμετοχής στην Chrysler μετά την ενοποίηση, καθαρά από έκτακτα έξοδα, τα οποία ήταν €1.058 εκ. Μη συμπεριλαμβανομένων των έκτακτων στοιχείων και των σχετικών φορολογικών επιπτώσεων, τα καθαρά κέρδη ήταν €156 εκ. Εξαιρουμένης της Chrysler, τα καθαρά κέρδη χωρίς τα έκτακτα ήταν αυξημένα στα €76 εκ. (από €68 εκ. το 2ο τρίμηνο του 2010).

• Το καθαρό βιομηχανικό χρέος ήταν €3.407 εκ., εκ των οποίων €979 εκ. (€489 εκ. στα τέλη Μαρτίου) δεν περιλαμβάνουν τα αποτελέσματα της Chrysler. Η θετική ταμειακή ροή ύψους €391 εκ. αντισταθμίστηκε από τα $1.268 εκ. (€881 εκ.) που καταβλήθηκαν για την απόκτηση του 16% της Chrysler (σε μία πλήρως αναλυτική βάση).

• Η ρευστότητα ήταν €19,2 δισ. Η ρευστότητα της Fiat, χωρίς την Chrysler, ήταν €12,2 δισ., €0,9 δισ. κάτω από το επίπεδο Μαρτίου του 2011, πράγμα που οφείλεται στην αγορά του μεριδίου 16% της Chrysler.

• Δεδομένης της ενσωμάτωσης της Chrysler και της βελτιωμένης απόδοσης των άλλων δραστηριοτήτων της Fiat, η πρόβλεψη είναι αναβαθμισμένη για το έτος (η Chrysler συμβάλλει σε 7 μήνες), με ενοποιημένα έσοδα άνω των €58 δισ., εμπορικό κέρδος της τάξης περίπου των €2,1 δισ., καθαρά έσοδα ~€1,7 δισ. και καθαρό βιομηχανικό χρέος μεταξύ ~€5,0 και ~€5,5 δισ. Η ρευστότητα αναμένεται να παραμείνει σε υψηλά επίπεδα (~€18 δισ.).

• Οι πωλήσεις  επιβατικών και ελαφρών επιβατικών οχημάτων της Fiat Group Automobiles έφτασαν τις 568.400 κατά τη διάρκεια του 2ου τριμήνου του 2011, αντιπροσωπεύοντας μία αύξηση της τάξης του 2,5%.

• Αντίστοιχα, οι πωλήσεις  της Chrysler ήταν 486.000, πράγμα που αντιστοιχεί σε 19% αύξηση σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2010.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Fiat αυτή τη στιγμή κατέχει το 53,5% της Chrysler.

Τελευταία τροποποίηση στις 14:12 - 28 Ιουλ 2011
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.