ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι δωρεάν εφαρμογές για τα Smartphones αλλάζουν τα δεδομένα της διαφήμισης

10:42 - 21 Ιαν 2013 | Ειδήσεις
Η διαφήμιση σε κινητά και tablets φαίνεται να έχει μεγάλο αντίκτυπο στους καταναλωτές . Γι' αυτό και η ιστοσελίδα Gartner έχει ήδη δημοσιεύσει τις προβλέψεις της που αφορούν στην διαφήμιση σε κινητά για το 2013. Σύμφωνα λοιπόν με το Gartner οι διαφημίσεις σε κινητά θα αποφέρουν 11,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα, μια αύξηση που αγγίζει το 18,75% σε σχέση με τα έσοδα του προηγούμενου έτους που ήταν 9.6 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού- σύμφωνα πάντα με το Gartner- θα διατηρήσει την δεσπόζουσα θέση της στις διαφημίσεις κινητής τηλεφωνίας όχι μόνο το 2013 αλλά και τα επόμενα τρία χρόνια. Έως το έτος 2016 οι διαφημίσεις σε κινητά προβλέπεται να αυξηθούν κατά 400% σε παγκόσμιο επίπεδο αποφέροντας έσοδα 24,5 δισεκατομμύρια δολάρια.tablet210113
Το Gartner ήταν το πρώτο που το 2012 είχε προβλέψει αυτήν την άνοδο που θα είχαν οι καταχωρήσεις διαφήμισης σε κινητά. Η διευθύντρια έρευνας του Gartner, Στέφανι Μπαγκντασάριαν επισημαίνει : «Η αγορά κινητής διαφήμισης απογειώθηκε ακόμη πιο γρήγορα από ό, τι αναμενόταν λόγω της αυξημένης ανόδου των Smartphones και των tablets, επίσης άλλαξε και ο τρόπος που οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν τις αγορές προϊόντων μέσω Ίντερνετ».

 

Χρήση των Smartphone για πλοήγηση στο Ίντερνετ

Ένα ακόμα θέμα που απασχολεί τους διαφημιστές είναι ότι ακόμα και σήμερα ένας στους πέντε χρήστες Smartphone χρησιμοποιούν την συσκευή τους απλά για να παίρνουν τηλέφωνα και να στέλνουν μηνύματα, εκείνοι όμως που χρησιμοποιούν τις συσκευές τους και για άλλους λόγους κατεβάζουν συνέχεια εφαρμογές και χρησιμοποιούν γενικά το Ίντερνετ. Αυτό ενεργοποιεί τις διαφημιστικές να εντάξουν και άλλη διαφήμιση.
Υπάρχει και μια νέα τάση για διαφορετικούς τρόπους διαφήμισης μέσω του Ίντερνετ και οι διαφημιστές δείχνουν να επενδύουν σε αυτό. Σίγουρα βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο η μείωση της παραδοσιακής διαφήμισης σε εφημερίδες και περιοδικά, μια και οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο σε ειδησιογραφικά sites που παρακολουθούν μέσω των tablets και των Smartphones και λιγότερο στο παραδοσιακό τύπο. «Η ανάπτυξη στην διαφήμιση σε κινητά και tablets είναι εις βάρος των τοπικών εφημερίδων, οι οποίες αντιμετωπίζουν σήμερα πολύ χαμηλότερες τιμές σε διαφήμισης» γράφει η Μπαγκντασάριαν στο Gartner.

 

«360-βαθμού διαφημιστικές καμπάνιες»

Το Gartner επισημαίνει μια ενδιαφέρουσα αλλαγή που πραγματοποιείται στην Ασία και στον Ειρηνικό στο τομέα της διαφήμισης σε κινητά. Στο παρελθόν υπήρχε κινητικότητα στην Ιαπωνία και στην Νότια Κορέα, όμως οι επόμενες χώρες που θα έχουν μεγάλη ανάπτυξη στον συγκεκριμένο τομέα είναι η Κίνα και η Ινδία που είναι οι δύο μεγαλύτερες αγορές κινητών στον κόσμο. Στην Βόρεια Αμερική και την Δυτική Ευρώπη σύμφωνα με το Gartner οι διαφημίσεις θα αποκτήσουν την μορφή «360-βαθμού διαφημιστικές καμπάνιες», αυτός είναι ένας καινούργιος διαφημιστικός όρος που η Google πιέζει να φέρει στην αγορά. Η ιδέα είναι οι διαφημίσεις να «ακολουθούν» τον καταναλωτή ανεξάρτητα με την συσκευή που χρησιμοποιεί. Η ανάπτυξη στις αναδυόμενες περιοχές της Λατινικής Αμερικής, της Ανατολικής Ευρώπης και της Αφρικής θα πρέπει να καθοδηγείται από τα κέρδη στις μεγάλες αγορές της Ρωσίας και της Βραζιλίας, καθώς και το Μεξικό.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.