Οι same store πωλήσεις εκτός των καυσίμων αυξήθηκαν 2% στις 16 εβδομάδες μέχρι τις 28 Σεπτεμβρίου, σε σχέση με την αύξηση κατά 0,8% στο α΄ τρίμηνο.
Η Sainsbury δήλωσε ότι ήταν η μόνη μεγάλη σούπερ μάρκετ αλυσίδα που αύξησε το μερίδιο της αγοράς στη διάρκεια της περιόδου, προσθέτοντας ότι οι online δραστηριότητες αυξήθηκαν 15% στη διάρκεια του τριμήνου και τώρα κοστίζουν υψηλότερα των 1 δισ. στερλίνων σε ετήσια βάση.
«Αν και αρχίζουμε να βλέπουμε ενθαρρυντικά σημάδια σε βασικούς οικονομικούς δείκτες, η προσέγγιση των καταναλωτών μας, η οποία ξεκίνησε στην αρχή της κρίσης, έχει επιμείνει και συνεχίζει», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Justin King.
Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν την Τρίτη στις 390 πένες αποτιμώντας την εταιρεία στις 7,42 δισ. στερλίνες.