ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το ελληνικό e-commerce πιάνει Ευρώπη

11:15 - 31 Οκτ 2013 | Ειδήσεις
Το ελληνικό e-commerce πιάνει Ευρώπη
Στα 350 δισ. ευρώ ανέρχεται πανευρωπαϊκά ο τζίρος του e-commerce, σημειώνοντας το 2013 αύξηση 17% σε σχέση με το 2012.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο 5ο Ετήσιο Ευρωπαϊκό Συνέδριο E-Commerce που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες από την EMOTA (European Multi-channel and Online Trade Association) και την EDiMA (European Digital Media Association and the European Commission), η δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου οδηγεί τα αρμόδια κλαδικά όργανα και στην υλοποίηση συντονισμένων δράσεων και πανευρωπαϊκά.

Καλά τα νέα και για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, παρά τις δύσκολες οικονομικά συγκυρίες που βιώνει, αφού κατέχει το δεύτερο μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης στην Ευρώπη, με τζίρο που αναμένεται να αγγίξει συνολικά τα 3,5 δισ. ευρώ.

Νέα «πλατφόρμα» διεθνούς επέκτασης για τα online shops

Μία πρόσφατη ενδιαφέρουσα εξέλιξη για τη διεθνή ανάπτυξη του ελληνικού e-commerce αφορά στη στρατηγική συνεργασία του ShoppingNetwork, του εξειδικευμένου unit του Thinkdigital Group για το ηλεκτρονικό επιχειρείν, με την ChannelAdvisor, τον διεθνή προμηθευτή λύσεων cloud για το e-commerce, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων των ελληνικών εταιρειών στο εξωτερικό.

Εισηγμένη στο Nasdaq, η ChannelAdvisor εξυπηρετεί χιλιάδες πελάτες ανά την υφήλιο και μέσω της πλατφόρμας της πραγματοποιούνται ετησίως συναλλαγές συνολικής αξίας που υπερβαίνει τα 3 δισ. δολάρια.

Το ShoppingNetwork, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία του με την ισχύ της ChannelAdvisor, δίνει την ευκαιρία στους συνεργάτες του να προωθήσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα τους μέσω δημοφιλών τοπικών και διεθνών ψηφιακών καναλιών διανομής, όπως τα Amazon, eBay, Rakuten και Google.

e commerce540

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.