Η αύξηση ανταποκρίθηκε τόσο στις προσδοκίες των αναλυτών όσο και στους στόχους της ίδιας της επιχείρησης.
Σημειώνεται ότι το δίκτυο της H&M αριθμούσε 3.184 καταστήματα στις 31 Ιανουαρίου 2014 έναντι 2.808 καταστημάτων στις 31 Ιανουαρίου 2013.
Η αύξηση ανταποκρίθηκε τόσο στις προσδοκίες των αναλυτών όσο και στους στόχους της ίδιας της επιχείρησης.
Σημειώνεται ότι το δίκτυο της H&M αριθμούσε 3.184 καταστήματα στις 31 Ιανουαρίου 2014 έναντι 2.808 καταστημάτων στις 31 Ιανουαρίου 2013.