ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Σε πληρωμές μέσω κινητών στρέφονται σταδιακά οι καταναλωτές

13:40 - 26 Φεβ 2014 | Ειδήσεις
Σε πληρωμές μέσω κινητών στρέφονται σταδιακά οι καταναλωτές
Η MasterCard και η Prime Research δημοσίευσαν τη δεύτερη, παγκόσμια, ετήσια έρευνα της MasterCard για τις συναλλαγές μέσω κινητών τηλεφώνων, η οποία βασίζεται σε περισσότερα από 13 εκατομμύρια σχόλια χρηστών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter και το Facebook, καθώς και σε blogs και forums παγκοσμίως.

Η έρευνα δείχνει ότι υπάρχει θετικότερη αντιμετώπιση ως προς τις συναλλαγές μέσω κινητών τηλεφώνων και ότι η χρήση τους από τους καταναλωτέςαναπτύσσεται με ταχύτητα, όπως και η αποδοχή τους από τους έμπορους. Οι έμποροι τις αξιολογούν θετικά κατά 88%, ενώ πολλοί είναι αυτοί που τονίζουν ότι η αποδοχή πληρωμών μέσω κινητού, αποτελεί ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Όσο οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε επιλογές υπηρεσιών μέσω κινητών τηλεφώνων, οι έμποροι που διστάζουν να αποδεχθούν αυτές τις συναλλαγές μπορεί να βρεθούν σε μειονεκτική θέση.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 2013 ήταν η χρονιά κατά την οποία οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου πέρασαν από το επίπεδο της ιδέας στο επίπεδο της υλοποίησης. Το 2013 το 81% των σχετικών συζητήσεων προήλθαν από τους adopters, όσους δηλαδή υιοθέτησαν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, σε αντίθεση με το 2012 όπου μόνο το 32% των συζητήσεων προήλθαν από όσους είχαν χρησιμοποιήσει αντίστοιχα προϊόντα.

Παρά το γεγονός ότι οι ανησυχίες για την ασφάλεια παραμένουν, η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές και οι έμποροι έχουν περάσει από το ερώτημα «γιατί να κάνουμε συναλλαγές μέσω κινητών τηλεφώνων;» στο«ποια εφαρμογή συναλλαγής μέσω κινητού να επιλέξουμε;».

Ως αποτέλεσμα, το 2014 ενδέχεται να είναι η χρονιά κατά την οποία θα διαμορφωθούν συμμαχίες μεταξύ εμπόρων και εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, γεγονός που σημαίνει ότι όσοι σκέφτονται να υιοθετήσουν πληρωμές μέσω κινητού θα τύχουν καλύτερης εξυπηρέτησης.

Τελευταία τροποποίηση στις 13:47 - 26 Φεβ 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.