ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Γερμανοί δημοσιογράφοι και πολίτες αντέδρασαν στην ανθελληνική καμπάνια της Bild

16:22 - 26 Φεβ 2015 | Ειδήσεις
Γερμανοί δημοσιογράφοι και πολίτες αντέδρασαν στην ανθελληνική καμπάνια της Bild
Κι όμως οι Γερμανοί πολίτες αντέδρασαν στην προκλητική ανθελληνική καμπάνια της γερμανικής εφημερίδας Bild, η οποία εκφράζει την αντίδρασή της στην παράταση του ελληνικού προγράμματος, μια ημέρα πριν από την ψηφοφορία στην Μπούντεσταγκ για την έγκρισή της.

Πιο αναλυτικά, κατ' αρχάς την αντίδρασή της και την πλήρη αντίθεσή της στην εκστρατεία της μεγαλύτερης σε κυκλοφορία εφημερίδα της Γερμανίας εξέφρασε η Γερμανική Ένωση Δημοσιογράφων για τον προκλητικό τίτλο «Όχι στα χρήματα για τους άπληστους Έλληνες» και ζήτησε από τη διεύθυνση της εφημερίδας να την σταματήσει αμέσως.

 

Η Γερμανική Ένωση Δημοσιογράφων υποστηρίζει ότι η καμπάνια της Bild ξεπερνάει κάθε όριο, ακόμη και αυτό των ταμπλόιντ εφημερίδων κι ότι κάνει τα μέσα ενημέρωσης ηθικά αμφισβητήσιμα, καθώς έτσι διασύρεται ένα έθνος για τα λάθη των πολιτικών του. «Η αβεβαιότητα σχετικά με τον αντίκτυπο της κρίσης στην Ελλάδα, είναι μεγάλη στη Γερμανία. Η πολιτική της ελληνικής κυβέρνησης μπορεί να αρέσει σε κάποιους ή άλλοι να την αντιπαθούν. Αλλά μια τέτοια καμπάνια θα είχε άμεση επίδραση στις πολιτικές αποφάσεις και σίγουρα δεν είναι έργο της δημοσιογραφίας», αναφέρει η ανακοίνωση.

 

Πιο αναλυτικά, δημοσίευμα της εφημερίδας καλεί τους Γερμανούς πολίτες να κάνουν τις εξής κινήσεις κατά της παράτασης του ελληνικού προγράμματος: 1. Να τυπώσουν το επίμαχο άρθρο που λέει «όχι» στα χρήματα για τους άπληστους Έλληνες 2. Να βγάλουν μία δική τους φωτογραφία και να την επισυνάψουν στο σχετικό άρθρο και 3. Να βγάλουν μία selfie μαζί με το επίμαχο άρθρο και να το αποστείλουν μέσω e-mail στην Βild.

 

Ωστόσο, αναγνώστες της εφημερίδας εξέφρασαν την ντροπή τους για την προπαγάνδα της Bild μέσω των social media, αλλά και κάποιων μελών της γερμανικής κυβέρνησης που δήλωσαν ότι θα καταψηφίσουν αύριο το αίτημα παράτασης.

 

Να σημειωθεί ότι μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, η Bild έβαλε το συγκεκριμένο θέμα σε λιγότερο εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα της.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.